FORUM
FORUM
Forumindex / Counter-Strike: 1.6 / CS: Söker klan/spelare (samlingstråd)
2008-02-01 16:16#1

Ejziponken
Ingen klan

Ordförande
4385

Här är den officiella söker klan/spelare tråden på BrutalCS. Endast i denna tråden söker ni klaner eller spelare. Ni får inte söka sponsorer eller annat.

Ni postar er ansökan i tråden, va noga med att skriva mycket information om dig eller er klan.

Tips:
*Klannamn / Nick
*Åldersgränser / Ålder
*Referenser / Erfarenheter
*Speciella krav
*Hur mycket tid som förväntas av spelaren / hur mycket tid du kan tänka dig lägga ner på en klan

Senast redigerad 2008-02-01 19:52
829 kommentarer, visar 826-829 - Första « ... 51 52 53 54 55 [56] » Sista
2012-05-14 00:35#827

Nixke
Ingen klan

BrutalCS Noob
2

*Nick:Nikke
*Ålder: 20 snart 21
*Erfarenheter: Har haft ett uppehåll på ett litet tag men är nu tillbaka :) (spelat i ca 7år)
*hur mycket tid du kan tänka dig lägga ner på en klan: kan lägga ner minst 3-4timmar per dag :)
Pm:a mig om detta låter intressant eller om du vill veta mer .
2012-05-14 07:50#828

jockEExD
Ingen klan

BrutalCS Prospect
120

TJENARE

*nick: jockEExD<3
*ålder: 14
*Efaranheter: Har inte spelat så mycket cs på det sistone (spelat 5 år) low/mid skillad
Jag kör mest med ak/colt/awp

*Hur mycket tid du kan tänka dig lägga ner på en klan: Veckodagarna säkert 2/4 timmar per dag helgerna är det väll lite mer än det!

Adda steam för mer info: joakimjoakim97
Igår 12:19#829

Flepp0
Ingen klan

BrutalCS Wannabe
29

Hejsan!

Jag söker 3 stycken spelare som är villiga att satsa på cs, åka på lan, delta i turneringar osv. Ni ska helst bo runt Göteborg då det blir lättare för alla att bootcampa/lana. Åldersgränsen är att ni ska vara 15 eller äldre, annars har vi inga speciella krav. Om ni är intreserade så skicka ett PM så snackar vi mera :)
[EDIT] Inte jätte nödvändigt att ni bor i området runt Göteborg men ni ska ha möjlighet att ta er dit med en/två veckors förvarning :)

MVH

LewkaZ

Senast redigerad Igår 21:43
Idag 10:55#830

Aihpos
Ingen klan

BrutalCS Noob
10

shoo

*nick: Aihpos /A/
*ålder: 19
*Efaranheter: Har typ nyss gjort comeback har spelar cs sen 1.5 så kommer snabbt tillbaka i spelet igen :) just nu är jag low/mid/mid+

Jag gillar att köra mycket med awp men kör colt och ak med

*hur mycket jag kan spela: hmm som det ser ut nu så kan jag spela fråns jag vaknar tills alla ska lägga sig :) så är väldigt aktiv om man säger så

ni kan gärna adda mig på steam om jag värkar intressant: aihpos1992

och jag vill hitta en klan som vill sattsa sönder. som kommer delta på tuneringar och åka på lan. som helt enkelt vill komma någon stans :)
829 kommentarer, visar 826-829 - Första « ... 51 52 53 54 55 [56] » Sista
AKTIVA TRÅDAR