Forumindex / Diskutera andra spel / Runescape? :D
| 2011-07-07 15:14 | #1 | MuL1 Tjena, undrar att i sverige är ju runescape ännu ganska pop så fundera om nån spelar det?
[b]Enkla Frågor till alla[/b]
Vad gjorde så ni började med Runescape?
Vad gjorde så att ni slutade med Runescape?
Hurudan gubb hade du? Pure? Main? Skiller ?
Skriv gärna dina stats & nick.
När var det sist du spelade Runescape?
Spelar du ännu Runescape?
[u][b]Det[/b] är så att jag kommer att ge bort 5mil på runescape den 20.7.2012[/u]
Skriv ditt ingame [u]namn[/u] för att vinna 1mil/person, skriver här alla namn som har vunnit 1mil / person .
[b]VINNARE[/b]
[u]Storfita[/u] 1M
[s]>[/s]
[s]>[/s]
[s]>[/s]
[s]>[/s]  MuL1 Ingen klan
BrutalCS 1337
636 | Tjena, undrar att i sverige är ju runescape ännu ganska pop så fundera om nån spelar det? Enkla Frågor till alla Vad gjorde så ni började med Runescape? Vad gjorde så att ni slutade med Runescape? Hurudan gubb hade du? Pure? Main? Skiller ? Skriv gärna dina stats & nick. När var det sist du spelade Runescape? Spelar du ännu Runescape?
Det är så att jag kommer att ge bort 5mil på runescape den 20.7.2012 Skriv ditt ingame namn för att vinna 1mil/person, skriver här alla namn som har vunnit 1mil / person . VINNARE Storfita 1M
>
>
>
> Senast redigerad 2012-07-13 14:18 |
|
| 2011-09-29 15:55 | #92 | Apelsin Jag har också börjat med RuneScape. :D
Jag nickar Expensiive, började som en pure. Men råkade gå upp till 8 def när jag tränade range, så nu blir det 40 def sen 99 i resten. :F
Inte kommit så långt dock..
Vart kan man ladda ner alla bots ni pratar om? Skulle vilja använda dem, gärna gratis bots dock. (:
Mvh Apelsin  Apelsin Ingen klan
BrutalCS Prospect
79 | Jag har också börjat med RuneScape. Jag nickar Expensiive, började som en pure. Men råkade gå upp till 8 def när jag tränade range, så nu blir det 40 def sen 99 i resten. :F Inte kommit så långt dock.. Vart kan man ladda ner alla bots ni pratar om? Skulle vilja använda dem, gärna gratis bots dock. (: Mvh Apelsin |
|
| 2011-09-29 16:06 | #93 | MuL1 [quote]Mvh Apelsin[/quote]
Spelar int runescape, men vet endå var du kan få tag på gratis bots (bästa).
* [a http://rsbuddy.com/]BOTS[/a]
posta sen om det funkar nåmer, har ingen anning vet bara [u]att[/u] alla använder dedär sidag [u]p.g.a[/u] otroligt bra sida.
 MuL1 Ingen klan
BrutalCS 1337
636 | Citat
Mvh Apelsin Spelar int runescape, men vet endå var du kan få tag på gratis bots (bästa). * BOTS posta sen om det funkar nåmer, har ingen anning vet bara att alla använder dedär sidag p.g.a otroligt bra sida. |
|
| 2011-09-29 17:23 | #94 | Cez [b]gtfo[/b]  Cez Ingen klan
BrutalCS Addict
252 | |
| 2011-09-29 19:22 | #95 | freaka Runescape var ett as roligt spel, som 11-12 åring dedikerade jag minst 1k+ timmar på detta spel under 2006-2007, då allt faktiskt var roligt :P
nu har jagex dock sålt det till MMO och Andrew och josh slutade på jagex som nu har gjort om spelet till rent 100% skit.
dock så bottar man ju sönder det ^^  freaka Ingen klan
BrutalCS Member
110 | Runescape var ett as roligt spel, som 11-12 åring dedikerade jag minst 1k+ timmar på detta spel under 2006-2007, då allt faktiskt var roligt :P
nu har jagex dock sålt det till MMO och Andrew och josh slutade på jagex som nu har gjort om spelet till rent 100% skit.
dock så bottar man ju sönder det ^^ |
|
| 2011-09-30 19:28 | #96 | Apelsin [quote=JAGR][quote]Mvh Apelsin[/quote]
posta sen om det funkar nåmer, har ingen anning vet bara [u]att[/u] alla använder dedär sidag [u]p.g.a[/u] otroligt bra sida.
[/quote]
Tackar så mycket. :3 <3
[quote=freaka]Runescape var ett as roligt spel, som 11-12 åring dedikerade jag minst 1k+ timmar på detta spel under 2006-2007, då allt faktiskt var roligt :P
dock så bottar man ju sönder det ^^[/quote]
Spelade det också som 11-12 åring, men har haft så lite och göra när alla polare spelar CS, så då började jag med RuneScape. :D
---------------------------------------------------------------------------------
[quote=JAGR][quote]Mvh Apelsin[/quote]
[/quote]
Fungerar suveränt! Har testat två script.
Odellchopping - Woodcutting, fungerar hur bra som helst. Började igår natt, har 62 WC nu.
UltimateFigther - Träna alla combat stats, fungerar suveränt nere i Hill Giants grottan, då den gräver ner Big bones så du får Prayer också.
Återkommer med mer resultat så fort jag har testat fler script, men RsBuddy är otroligt bra. (:
MVH Apelsin  Apelsin Ingen klan
BrutalCS Prospect
79 | Citat av JAGRCitat
Mvh Apelsin Spelar int runescape, men vet endå var du kan få tag på gratis bots (bästa). * BOTS posta sen om det funkar nåmer, har ingen anning vet bara att alla använder dedär sidag p.g.a otroligt bra sida. Tackar så mycket. :3 <3 Citat av freaka
Runescape var ett as roligt spel, som 11-12 åring dedikerade jag minst 1k+ timmar på detta spel under 2006-2007, då allt faktiskt var roligt :P
dock så bottar man ju sönder det ^^ Spelade det också som 11-12 åring, men har haft så lite och göra när alla polare spelar CS, så då började jag med RuneScape.  ---------------------------------------------------------------- ----------------- Citat av JAGRCitat
Mvh Apelsin Spelar int runescape, men vet endå var du kan få tag på gratis bots (bästa). * BOTS posta sen om det funkar nåmer, har ingen anning vet bara att alla använder dedär sidag p.g.a otroligt bra sida. Fungerar suveränt! Har testat två script. Odellchopping - Woodcutting, fungerar hur bra som helst. Började igår natt, har 62 WC nu. UltimateFigther - Träna alla combat stats, fungerar suveränt nere i Hill Giants grottan, då den gräver ner Big bones så du får Prayer också. Återkommer med mer resultat så fort jag har testat fler script, men RsBuddy är otroligt bra. (: MVH Apelsin Senast redigerad 2011-10-01 16:51 |
|
| 2011-10-03 09:46 | #97 | MuL1 Yeah, skönt då dom ännu håller med *BOTS så int man behöver slösa tid på nå skit spel som [u]runescape[/u] = D , enda jag gjorde då jag spelade var PK/PVP.
Du började väl från lvl 1? De är sjukt bra då int de failar så mkt som domdär andra *BOTS då jag spelade.
Jag har även bättre BOTS här på datorn, som jag köpte från en sida ^  MuL1 Ingen klan
BrutalCS 1337
636 | Yeah, skönt då dom ännu håller med *BOTS så int man behöver slösa tid på nå skit spel som runescape = D , enda jag gjorde då jag spelade var PK/PVP. Du började väl från lvl 1? De är sjukt bra då int de failar så mkt som domdär andra *BOTS då jag spelade. Jag har även bättre BOTS här på datorn, som jag köpte från en sida ^ |
|
| 2011-10-03 10:35 | #98 | Teskuz Spelar RS till och från mest bara för att det väcker så många minnen och för att jag vill klara av det jag påbörjade någon gång 2004-2005 (Osäker exakt vilket år det var..)
Levelar segt men säkert och gubben heter "Teskuz II" om någon undrar.  Teskuz Ingen klan
BrutalCS Oldschool
872 | Spelar RS till och från mest bara för att det väcker så många minnen och för att jag vill klara av det jag påbörjade någon gång 2004-2005 (Osäker exakt vilket år det var..) Levelar segt men säkert och gubben heter "Teskuz II" om någon undrar. | |
|
| 2011-10-03 11:44 | #99 | MuL1 00-01 här, va online den dagen dom dropade Santa hat's då det var nyår.  MuL1 Ingen klan
BrutalCS 1337
636 | 00-01 här, va online den dagen dom dropade Santa hat's då det var nyår. |
|
| 2011-10-03 11:53 | #100 | Teskuz
[quote=JAGR]00-01 här, va online den dagen dom dropade Santa hat's då det var nyår.[/quote]
Partyhats droppades julen '01, santa's droppades på juldagen '02. Något som inte stämmer i din historia eftersom runescape släpptes 01.  Teskuz Ingen klan
BrutalCS Oldschool
872 | Citat av JAGR
00-01 här, va online den dagen dom dropade Santa hat's då det var nyår. Partyhats droppades julen '01, santa's droppades på juldagen '02. Något som inte stämmer i din historia eftersom runescape släpptes 01. | |
|
| 2011-10-03 11:56 | #101 | MuL1 why so serious?
Bryr mig int när det var, men va online den dagen dom dropade santa's och partyhats vet jag int.
Va du själv online då eller? :D  MuL1 Ingen klan
BrutalCS 1337
636 | why so serious? Bryr mig int när det var, men va online den dagen dom dropade santa's och partyhats vet jag int. Va du själv online då eller?  |
|
| 2011-10-03 14:42 | #102 | Teskuz
[quote=JAGR]why so serious?
Bryr mig int när det var, men va online den dagen dom dropade santa's och partyhats vet jag int.
Va du själv online då eller? :D[/quote]
Haha nej, men jag önskar det.. Värdet på dessa hattar alså.. haha  Teskuz Ingen klan
BrutalCS Oldschool
872 | Citat av JAGRwhy so serious? Bryr mig int när det var, men va online den dagen dom dropade santa's och partyhats vet jag int. Va du själv online då eller?  Haha nej, men jag önskar det.. Värdet på dessa hattar alså.. haha | |
|
| 2011-10-03 19:39 | #103 | freaka
[quote=Teskuz]
[quote=JAGR]why so serious?
Va du själv online då eller? :D[/quote]
Haha nej, men jag önskar det.. Värdet på dessa hattar alså.. haha[/quote]
hörde rykten på internet om att det visst blev en dupe glitch med partyhats, så att om man var tillräckligt snabb kunde man dupea dem och få över 1k partyhats :D  freaka Ingen klan
BrutalCS Member
110 | Citat av TeskuzCitat av JAGRwhy so serious? Bryr mig int när det var, men va online den dagen dom dropade santa's och partyhats vet jag int. Va du själv online då eller?  Haha nej, men jag önskar det.. Värdet på dessa hattar alså.. haha hörde rykten på internet om att det visst blev en dupe glitch med partyhats, så att om man var tillräckligt snabb kunde man dupea dem och få över 1k partyhats |
|
| 2011-10-03 21:39 | #104 | MuL1 [u]Say[/u] whoot?
som nu 2011? eller menar för längesen?  MuL1 Ingen klan
BrutalCS 1337
636 | Say whoot? som nu 2011? eller menar för längesen? |
|
| 2011-10-03 22:05 | #105 | Dopee Umm, jag lirar det lite då och då, mest för att de är sådant lättsamt spel, finns inget måste i det, inga tider o passa, in o spela ett par minuter sedan ut igen.
Jag heter Lonto ingame tror jag, och är runt lv 106  Dopee Ingen klan
BrutalCS Noob
14 | Umm, jag lirar det lite då och då, mest för att de är sådant lättsamt spel, finns inget måste i det, inga tider o passa, in o spela ett par minuter sedan ut igen.
Jag heter Lonto ingame tror jag, och är runt lv 106 | Varför skaffa sig ett liv irl när man har hur många som helst i cs? |
|
| 2011-10-03 22:17 | #106 | Quieen Ser ut som jag e dom få som fortfarande lirar det.
tagit ett litet brake atm men kmr nog börja igen.
mitt Runescape namn är Gris. ^_^  Quieen Ingen klan
BrutalCS Noob
2 | Ser ut som jag e dom få som fortfarande lirar det. tagit ett litet brake atm men kmr nog börja igen. mitt Runescape namn är Gris. |
|
|