Här är den officiella söker lag/spelare tråden på BrutalCS. Endast i denna tråden söker ni lag eller spelare. Ni får [b]inte[/b] söka sponsorer eller annat.
[b][i]Tips:[/i][/b]
*Klannamn / Nick
*Åldersgränser / Ålder
*Referenser / Erfarenheter
*Speciella krav
*Hur mycket tid som förväntas av spelaren / hur mycket tid du kan tänka dig lägga ner på en klan
*Gubbar som du gillar att spela/spela med.
*Level
*Kommunikationsprogram
*Server
Här är den officiella söker lag/spelare tråden på BrutalCS. Endast i denna tråden söker ni lag eller spelare. Ni får inte söka sponsorer eller annat.
Tips: *Klannamn / Nick *Åldersgränser / Ålder *Referenser / Erfarenheter *Speciella krav *Hur mycket tid som förväntas av spelaren / hur mycket tid du kan tänka dig lägga ner på en klan *Gubbar som du gillar att spela/spela med. *Level *Kommunikationsprogram *Server
Senast redigerad 2012-02-05 14:57
121 kommentarer, visar 121-121 -Första« ... 45678 [9] » Sista
erKoftw har nu flyttat mig tillbaka till Nordic&East för massa kompisar börjat med LoL, bara att adda och höra av er om ni vill spela, jag är 30 men de flesta av mina kompisar är mellan 15-25.
erKoftw har nu flyttat mig tillbaka till Nordic&East för massa kompisar börjat med LoL, bara att adda och höra av er om ni vill spela, jag är 30 men de flesta av mina kompisar är mellan 15-25.
Look for the stars but remember, keep your feet on the ground.
121 kommentarer, visar 121-121 -Första« ... 45678 [9] » Sista