FORUM
FORUM
Forumindex / League of Legends / LoL: Söker lag/spelare (samlingstråd)
2011-12-04 21:15#1

kAKAN
Ingen klan

Vice ordförande
2991

Här är den officiella söker lag/spelare tråden på BrutalCS. Endast i denna tråden söker ni lag eller spelare. Ni får inte söka sponsorer eller annat.

Tips:
*Klannamn / Nick
*Åldersgränser / Ålder
*Referenser / Erfarenheter
*Speciella krav
*Hur mycket tid som förväntas av spelaren / hur mycket tid du kan tänka dig lägga ner på en klan
*Gubbar som du gillar att spela/spela med.
*Level
*Kommunikationsprogram
*Server

Senast redigerad 2012-02-05 14:57
147 kommentarer, visar 136-147 - Första « ... 5 6 7 8 9 [10] » Sista
2013-09-10 04:18#137

RaskeN
Ingen klan

Serveradmin
2679

Söker spelare till ett större projekt.

Jag kommer personligen inte spela utan fungerar mer som en manager. Hör av dig om det verkar intressant.

Anmälan sker härifrån
With great power, comes great resolution and frame rate

2013-10-03 19:33#138

Wistrom
Ingen klan

BrutalCS Legend
918

Tjena! Letar efter två eller tre till för ranked 5s ikväll. Bara för skojskull.

Vi letar efter Toplaner/Jungle/support.

Vi kommer att sitta i TS och prata engelska då vi har en tysk som är med!

Adda h0neybooboo (h0 = en nolla)

2013-10-12 21:16#139

Flowtek
Ingen klan

BrutalCS Noob
17

Hejsan Jag Spelar För nlb.Zapto.org och jag söker nu 4 spelare.. och ni ska vara mogna, aktiva, veta vad ni gör...

jag söker just nu Jungle,Mid,Support och Ad Carry.

adda mig på LoL eller Skype för mer info!

2Stronk4Yolo @ LoL

Lucaaashedlund @ Skype

Senast redigerad 2013-10-13 04:32
2013-10-12 22:54#140

ExZiztenZz
Ingen klan

BrutalCS Noob
5

Hallå Brutal.CS medlemmar.

Jag kommer från eXire-eSports som är ett gaming organisation inom Esports som baserar sina kunskaper via olika spel såsom: CS:GO, Dota2, LOL, SC2 och andra spel som är möjliga för vår organisation.

Vårat mål är att bli en av de bästa organisationerna inom Esports men denna drömmen kan man inte lyckas utan folk och då menar jag såklart ER spelare. Jag kommer hit för att jag söker just nu ett Svensk League Of Legends lag till våran organisation.

Våra krav är att ni ska ha ett moget betende och ge ett bra intryck för våran organisation. Vi godkänner inte omogna spelare eller något som kan visas som ett "dåligt" betende bland dina medlemmar och även motståndarna.

Vi vill såklart att er ålder ska vara ganska så högt upp men även de yngre spelarna kan ha ett moget betende än de andra så det är mer av hur man är som person som kommer att avgöras.

Vi vill gärna se resultat, feedback, information efter veckans slut. Vad som behövs göras för att förbättras eller vad som gick jättebra så att vi har koll på våra spelare och att de trivs.

Vi försöker hjälpa alla lag med deras behov så gott vi kan och skulle de undra på något vill vi att de hör av sig så snabbt som möjligt.

Inom tryout så kommer vi vara väldigt sten hårda och även när ni är i organisationen. Skulle det visas inaktivitet kommer det att bli en varning, men efter varningen ligger spelarna på en väldigt lös tråd och kan bli utslängda pga de inte har fyllt de kraven vi har begärt att de ska följa!

Om ni har fler frågor eller är intresserade så kan ni kontakta "Emilio Orbay" via hans mail eller Steam, ni hittar hans E-mail eller steam konto. Glöm inte att kolla igenom vår hemsida ifall ni vill kolla lite extra noga på vår organisation Hoppas vi kommer få in väldigt många intresserade spelare för det skulle vi verkligen uppskatta från er!

E-mail ---> emilioorbay@hotmail.se

Steam: vicbo
in-game name: Orbay

www.exire-esports.com

Ha det bra!

MHV // eXire-eSports
2013-10-30 10:47#141

asperyX
Ingen klan

BrutalCS Lover
180

Tjo har precis börjat med lol igen efter 1 års uppehåll, har också börjat om på eu west, söker någon att lira med :D För tillfället bara lvl 11 :/
ASP3RYX
2013-10-30 12:15#142

Lullig
Ingen klan

HNS-Admin
923

Tjena gubbar. Jag är en fps kille, så har aldrig varit den som gillat spel som Wow, lol, dota2 osv, men jag gillar verkligen spelen och försöker lära mig att spela. Jag förstår det hyffsat, men skulle vilja lära mig spela LoL lite bättre och få tips om vad jag gör fel. Så finns det någon eller några gubbar som skulle vilja spela tillsammans och som har tålamodet att jag inte är så bra men gärna vill lära ut så pma mig. :)
Peace out!
Oldschool admin!
2013-11-06 18:09#143

FEDTNOOB
Ingen klan

BrutalCS Member
113

Tjena!

Jag söker ett lag att utvecklas och bli bättre med!

Jag är 18 år, kan spela från 18:00-19:00 och framåt på vardagar då skolan och min träning går före!

Jag "mainar" support som spelroll, anser att det är där jag hör hemma.

Jag ser helst att ni redan är fyra stycken som letar efter en sista.

Använder mig av pratprogrammet ni sitter i såklart.

Tack för mig.

Adda mig på LoL om jag verkar intressant: duzzexD
2014-01-17 14:30#144

quexy
Ingen klan

BrutalCS Legend
1332

Tjenare, söker du en grym spelare att få köra mina underbara placement matcher med!
Har dock några krav, vill att du ska vara 18+. Kunna spela det mesta och kunna en del om spelet! Vill även att du ska ha varit silver 2+ =) Euw, så klart! Lite snabb info om mig!

Ingamenick: Quéxy
Ålder: 18
Division: Silver 2 (Åkte ner precis innan reseten)
Games förra säsongen: 926 (w:472 l:454)
Lane: Jag föredrar Adc/top =)

Bara att lägga till mig ingame eller höra av sig här på BCS =)
2014-03-12 23:04#145

OssebosseBUS
Ingen klan

BrutalCS Lover
217

tjeanre söker ett lag att spela med på DH om dom kommer ha en turnering i sommar (som dom hade i vintras). lirade i sommras och kom långt (ett game från slutspelet). så kontakta gärna om ni söker en support, va diamond 1 i season 2 och 3 :) hoppas ngn söker en support :D
League of Legends in my <3
zeepro like bawz @ LoL west
2014-03-16 14:41#146

Azor
Ingen klan

BrutalCS Fanboi
164

Tjännare, Några som vill köra lite normals games? Och kanske köra några ranked om vi tycker att det går bra, För nöjet skull.

G2 förra season, S4 denna pga inaktiva(wowspelade^^)
Jag är 18år

Mitt IGN : Zommez
På west

har dock en lvl 9 på east
Om de kan skicka folk till månen, varför kan de inte få mina skor att lukta gott?
2014-04-12 15:05#147

Lefty138
Ingen klan

BrutalCS Noob
9

Hej alla glada! Trött på flame och bråk inom laget? Känner du att det vore skönt att kunna skratta med ett gäng goa gubbar och njuta av spelet istället för att höra gnäll? Ansök till klanen Alpha!
Vi letar nu LoL spelare för både casual och ranked gaming på EU West. Tanken är att vi börjar casual, tar några game tillsammans, går igenom vilken ton vi vill hålla i spelet och därefter startar upp ett seriöst lag. Vi söker även spelare som gärna cochar och hjälper nya spelare också! Förhoppningsvis kan vi bygga ett skönt internt community med flera lag och casual gamers som alltid för schyssta nissar att lira med!

Ansök till http://www.alphas.se/ . Berätta lite om dig själv och läs igenom våra regler.
Åldersgränsen är 20 år och kom ihåg att vi spelar på EU West.
Vid inträde får ni mer information och får prata med LoL-delens samordnare.

Välkomna
Igår 20:10#148

Azor
Ingen klan

BrutalCS Fanboi
164

TJENAH LOL FANTASTER !
Tänkte sätta ihop ett 5v5 lag med tanken på att ha skoj och kanske klättra sig uppåt!
Söker spelare som vill ha roligt tillsammans med nya människor. Ända kraven är:
Ha skype
16+
Helst i guld eller mer
Inget flame eller hat
Skön personlighet
Server: EUNE
Som sagt laget är för såna som vill spela för att ha skoj och går det bra kan man alltid spela det mer seriöst!
Top – Ledigt
Mid – Taget
Jungle – Ledigt
Adc – Taget
Supprt – Ledigt
Adda mig om du är intresserad IGN : Lúkon

Senast redigerad Igår 20:13
Om de kan skicka folk till månen, varför kan de inte få mina skor att lukta gott?
147 kommentarer, visar 136-147 - Första « ... 5 6 7 8 9 [10] » Sista
AKTIVA TRÅDAR