| FORUM | Forumindex / Diskutera fritt / Paranormala aktiviteter
| 2012-01-23 13:55 | #1 | Sockerkorn Välkommen till den officiella paranormala tråden!
Tror ni på spöken eller demoner? Tror ni på själar som vandrar omkring i världen bland nära & kära eller vill bara skrämma vettet ur folk?
Tror dom flesta här har sätt någon av Paranormal Activity Filmerna.
Rädsla och tro är ett kraftigt verktyg som kan få en att se eller höra saker som egentligen inte är där / eller misstolka saker att se dom på en annan synvinekl, som att se en skugga eller höra ett ljud och hjärnan säger till dig att det är ett spöke.
Fast även om man tror på det eller inte så har 95% varit med om något oförklarligt! Någonting som man inte kan sätta helt på plats hur det kan ha hänt eller blivit.
Så den här tråden ska vara om det oförklarliga som du inte kan sätta på plats eller bara vill dela med om dina psykiska stunder.
Här är min senaste: Jag sitter hemma och har nyss kollat på Paranormal Activity 3 mitt på dagen :love: och pausade efter 1timme & en kvart för att fixa lite saker som jag skulle göra. Så jag går ner för trappen och hör min dörr göra ett gnisslande ljud bakom mig (den gnisslar [b]aldrig[/b])
Men tänkte bara "Jahopp" Så går jag ner för trappan och tar ut tvätten ur tvättmaskinen och sedan hör jag något ramla på golvet.. Kollar runt om mig och ser inget på golvet men är säker på att jag hörde det...Men så gick jag tillbaka upp hit och fick iden att skapa en paranormal tråd :-) [u]Här är ett exempel på vad psyket kan få en att tro och höra saker.[/u]
--------------------------------------
Oförklarlig sak: Satt vid datorn 1½ år sen och drack juice direkt från förpackningen (2L) och sedan när den var tom la jag den på i en skål som jag hade bredvid mig efter jag ätit nudlar. ([b]skålen låg då precis VID KANTEN av bordet, var ca 5 cm från kanten[/b] Så jag hör en smäll ute i köket så jag går ut dit och kollar omkring, jag ser ingenting som verkar ovanligt.. Det vart lite skak i benen men sen tänkte jag "Jahopp.." och gick in igen för att spela, Då ser jag juice paket ligga... Rakt vid kanten...Jag tyckte det var otroligt osannolikt hur det kunde hänt, så jag la den tillbaka i skålen och försökte få den ramla på det sättet, försökte ärligt talat i alla vinklar i 5 min men var helt omöjligt, hur jag än gjorde skulle den ramlat ner för bordet.. That's paranormal dudes.  Sockerkorn Ingen klan
BrutalCS Oldschool
751 | Välkommen till den officiella paranormala tråden! Tror ni på spöken eller demoner? Tror ni på själar som vandrar omkring i världen bland nära & kära eller vill bara skrämma vettet ur folk? Tror dom flesta här har sätt någon av Paranormal Activity Filmerna. Rädsla och tro är ett kraftigt verktyg som kan få en att se eller höra saker som egentligen inte är där / eller misstolka saker att se dom på en annan synvinekl, som att se en skugga eller höra ett ljud och hjärnan säger till dig att det är ett spöke. Fast även om man tror på det eller inte så har 95% varit med om något oförklarligt! Någonting som man inte kan sätta helt på plats hur det kan ha hänt eller blivit. Så den här tråden ska vara om det oförklarliga som du inte kan sätta på plats eller bara vill dela med om dina psykiska stunder. Här är min senaste: Jag sitter hemma och har nyss kollat på Paranormal Activity 3 mitt på dagen  och pausade efter 1timme & en kvart för att fixa lite saker som jag skulle göra. Så jag går ner för trappen och hör min dörr göra ett gnisslande ljud bakom mig (den gnisslar aldrig) Men tänkte bara "Jahopp" Så går jag ner för trappan och tar ut tvätten ur tvättmaskinen och sedan hör jag något ramla på golvet.. Kollar runt om mig och ser inget på golvet men är säker på att jag hörde det...Men så gick jag tillbaka upp hit och fick iden att skapa en paranormal tråd :-) Här är ett exempel på vad psyket kan få en att tro och höra saker.-------------------------------------- Oförklarlig sak: Satt vid datorn 1½ år sen och drack juice direkt från förpackningen (2L) och sedan när den var tom la jag den på i en skål som jag hade bredvid mig efter jag ätit nudlar. ( skålen låg då precis VID KANTEN av bordet, var ca 5 cm från kanten Så jag hör en smäll ute i köket så jag går ut dit och kollar omkring, jag ser ingenting som verkar ovanligt.. Det vart lite skak i benen men sen tänkte jag "Jahopp.." och gick in igen för att spela, Då ser jag juice paket ligga... Rakt vid kanten...Jag tyckte det var otroligt osannolikt hur det kunde hänt, så jag la den tillbaka i skålen och försökte få den ramla på det sättet, försökte ärligt talat i alla vinklar i 5 min men var helt omöjligt, hur jag än gjorde skulle den ramlat ner för bordet.. That's paranormal dudes. Senast redigerad 2012-01-23 17:00 | I'm the Harbringer Of Fun!!
|
|
42 kommentarer, visar 31-42 - Första « 1 2 [3] » Sista| 2012-02-19 23:10 | #32 | LPH.cfg Tv stängdes av och på när jag skulle sova. hört röster utanför mitt rum. Fast jag vet att bara jag vart där. Gått ut och kollat då sluta dom.  LPH.cfg Ingen klan
BrutalCS Uberlegend
2619 | Tv stängdes av och på när jag skulle sova. hört röster utanför mitt rum. Fast jag vet att bara jag vart där. Gått ut och kollat då sluta dom. | Borttagen // Admin |
|
| 2012-02-20 17:16 | #33 | OssebosseBUS Rätt kul tråd tycker jag som varit med om mycke sånt här :D
Jag har varit med om mycke märkliga saker på min pappas stora och VÄLDIGT gamla häst gård, allt som jag säger har ändast hänt på min pappas gård. Och allt jag skriver är 100% sanning, inget bull Shit!
1. Jag har mitt rum på övervåningen med en trappa som går rakt upp och där nere är det ett all rum med TV, bar, soffor och en kamin. En kväll iallafall va jag med min flickvänn och kollade på film, vi hade det trevligt men så skulle jag hämta nånting att dricka. Jag gick ner för trappan och bort till kylen, när jag hämtat det jag skulle ha så gick jag tillbaka och upp för trappan igen. Men när jag kommit upp och ska öppna dörren så hör ju hur nånting går upp för trappan bakom mej! Jag vänder mej om och ställer mej framför troppan och kollar ner, det är nånting som går först upp till mej men som sedan går ner direkt igen, samma sak igen den kommer upp till mej igen men sedan går ner igen. Det låter värkligen som det är någon som går i trappan och att stå framför trappan och höra nånting som går upp och ner men inte veta vad det är, känndes som något "osynligt" stog framför mej. Det va sjukt läskigt. Kanske låter sjukt men jag höll på att få en hjärtattack.(va inte alls trött, inte kollat på någon läskig film och va ingen annan hemma förutom min flickvän som va på rummet hela tiden)
2. Det va en solig sommar dag på gården och jag samt min pappa ska ut och köra lite cross. Vi går och hämtar dom 2 crossarna, ställer dom ute på grus uppfarten till garaget. Startar crossarna så får vi höra rasslande saker som låter bredvid våra öron. Stänger av crossarna och det blev döds tyst. Vi tänkte att det va nånting med crossarna som gjorde att det lät, vi startade dom igen och får höra det rasslande ljudet igen som låter först från höger och sen till vänster. Det lät som någon som sprang och hade massa tomma cola burkar efter sej. Medans crossarna va på och brummade lät ljudet hela tiden och rörde sej runt oss. Det va inte crossarna som lät konstigt, utan det va någonting på grus uppfarten som skramlade runt oss..
3. Vi hade fått besök utav pappas jobbar kompis som skulle slagga hos oss för att dagen efter åka in på en stor messa. Han låg i rummet under mej bredvid all rummet. På natten vaknade jag och hela familjen av att han skrek. Jag gick ner för att kolla vad det va och då förklarar han att det va någonting som satt sej på hans bröstkorg så han hade jätte svårt att andas. Han kunde inte resa sej riktigt upp utan va tvungen att värkligen ta i för att få bort det som và på honom, men han trodde att han drömt alltihop så han somnade glatt igen.
Natten därpå vågade han inte sova där, så jag erbjöd mej att byta plats med honom den andra natten. Den natten hände samma sak med mej, det va nånting som satte sej på min bröstkorg och jag fick svårt att andas. Jag låg säkert 40 sekunder utan att kunna flytta mej men tillslut flyttade det på sej. Allt va så konstig, som en konstig energi som fanns runt om mej. Jag gick och la mej i min soffa ist och på morgonen berättade jag hela historian för familjen+Jonas (pappas jobbar kompis). Jonas trodde inte sina öron om att jag oxå varit med om den händelsen. Och från den stunden bestämde vi oss för att det va någonting som hade suttit på oss när vi sov och att vi inte hade drömt om det, den dagen tog vi ut sängen från det rummet..
4. Jag satt på mitt rum och spelade cs på eran public. Pappa va på Maxi för att stor handla lite medans min lilla syrra va ute och red med sina kompisar, pappas sambo satt och gjorde data arbeten. Plötsligt hör jag hur hon skriker på mej att jag ska komma ner. När jag kommer ner visar hon mej hur den gamla glaslampan ovanför köksbordet gungar väldigt hastigt fram och tillbaka.(kan inte varit hon som gjort det, hon va väldigt skräckslagen själv) jag stan nar lampan och säger att det va ett skämt av henne och går upp skrattandes igen medans hon försöker få mej att förstå vad som hänt.. 2 min senare ropar hon igen och lampan gör exakt lila dant igen, gungar fram och tillbaka hela tiden och slutar inte gunga. (kanske en sak hon skojjat med, men med hennes uttryck och rädslan hon hade har jag svårt att tro det va ett skämt)
5. Om dagarna kan man se på alla hästarna att dom reagerar på nånting i sina hagar fast att det inte är nånting speciellt där. Halt random kan dom börja springa runt runt och runt i ring och sen ställa sej och gnägga mot nånting som inte är där.
För ett halv år sedan va det person som kunde se på "andra" sidan. Dom listade ut att det va en greve som hade bott där för många år sedan som kunde komma och hälsa på för att se hur vi har det :)
Så nu vet ni det :P
Peace <3
 OssebosseBUS Ingen klan
BrutalCS Lover
186 | Rätt kul tråd tycker jag som varit med om mycke sånt här  Jag har varit med om mycke märkliga saker på min pappas stora och VÄLDIGT gamla häst gård, allt som jag säger har ändast hänt på min pappas gård. Och allt jag skriver är 100% sanning, inget bull Shit! 1. Jag har mitt rum på övervåningen med en trappa som går rakt upp och där nere är det ett all rum med TV, bar, soffor och en kamin. En kväll iallafall va jag med min flickvänn och kollade på film, vi hade det trevligt men så skulle jag hämta nånting att dricka. Jag gick ner för trappan och bort till kylen, när jag hämtat det jag skulle ha så gick jag tillbaka och upp för trappan igen. Men när jag kommit upp och ska öppna dörren så hör ju hur nånting går upp för trappan bakom mej! Jag vänder mej om och ställer mej framför troppan och kollar ner, det är nånting som går först upp till mej men som sedan går ner direkt igen, samma sak igen den kommer upp till mej igen men sedan går ner igen. Det låter värkligen som det är någon som går i trappan och att stå framför trappan och höra nånting som går upp och ner men inte veta vad det är, känndes som något "osynligt" stog framför mej. Det va sjukt läskigt. Kanske låter sjukt men jag höll på att få en hjärtattack.(va inte alls trött, inte kollat på någon läskig film och va ingen annan hemma förutom min flickvän som va på rummet hela tiden) 2. Det va en solig sommar dag på gården och jag samt min pappa ska ut och köra lite cross. Vi går och hämtar dom 2 crossarna, ställer dom ute på grus uppfarten till garaget. Startar crossarna så får vi höra rasslande saker som låter bredvid våra öron. Stänger av crossarna och det blev döds tyst. Vi tänkte att det va nånting med crossarna som gjorde att det lät, vi startade dom igen och får höra det rasslande ljudet igen som låter först från höger och sen till vänster. Det lät som någon som sprang och hade massa tomma cola burkar efter sej. Medans crossarna va på och brummade lät ljudet hela tiden och rörde sej runt oss. Det va inte crossarna som lät konstigt, utan det va någonting på grus uppfarten som skramlade runt oss.. 3. Vi hade fått besök utav pappas jobbar kompis som skulle slagga hos oss för att dagen efter åka in på en stor messa. Han låg i rummet under mej bredvid all rummet. På natten vaknade jag och hela familjen av att han skrek. Jag gick ner för att kolla vad det va och då förklarar han att det va någonting som satt sej på hans bröstkorg så han hade jätte svårt att andas. Han kunde inte resa sej riktigt upp utan va tvungen att värkligen ta i för att få bort det som và på honom, men han trodde att han drömt alltihop så han somnade glatt igen. Natten därpå vågade han inte sova där, så jag erbjöd mej att byta plats med honom den andra natten. Den natten hände samma sak med mej, det va nånting som satte sej på min bröstkorg och jag fick svårt att andas. Jag låg säkert 40 sekunder utan att kunna flytta mej men tillslut flyttade det på sej. Allt va så konstig, som en konstig energi som fanns runt om mej. Jag gick och la mej i min soffa ist och på morgonen berättade jag hela historian för familjen+Jonas (pappas jobbar kompis). Jonas trodde inte sina öron om att jag oxå varit med om den händelsen. Och från den stunden bestämde vi oss för att det va någonting som hade suttit på oss när vi sov och att vi inte hade drömt om det, den dagen tog vi ut sängen från det rummet.. 4. Jag satt på mitt rum och spelade cs på eran public. Pappa va på Maxi för att stor handla lite medans min lilla syrra va ute och red med sina kompisar, pappas sambo satt och gjorde data arbeten. Plötsligt hör jag hur hon skriker på mej att jag ska komma ner. När jag kommer ner visar hon mej hur den gamla glaslampan ovanför köksbordet gungar väldigt hastigt fram och tillbaka.(kan inte varit hon som gjort det, hon va väldigt skräckslagen själv) jag stan nar lampan och säger att det va ett skämt av henne och går upp skrattandes igen medans hon försöker få mej att förstå vad som hänt.. 2 min senare ropar hon igen och lampan gör exakt lila dant igen, gungar fram och tillbaka hela tiden och slutar inte gunga. (kanske en sak hon skojjat med, men med hennes uttryck och rädslan hon hade har jag svårt att tro det va ett skämt) 5. Om dagarna kan man se på alla hästarna att dom reagerar på nånting i sina hagar fast att det inte är nånting speciellt där. Halt random kan dom börja springa runt runt och runt i ring och sen ställa sej och gnägga mot nånting som inte är där. För ett halv år sedan va det person som kunde se på "andra" sidan. Dom listade ut att det va en greve som hade bott där för många år sedan som kunde komma och hälsa på för att se hur vi har det  Så nu vet ni det :P Peace <3 | League of Legends in my <3 zeepro like bawz @ LoL west |
|
| 2012-04-10 00:01 | #34 | Ming I have a scary story to share with. This is based on a true story, concerned with 5 of my friends. The whole thing started with one of my friends, you see, they was looking at a video, I do not know what it's called tho, but it was a doll that murdered, maybe thats how it's called, ehh whatever.. Middle of the film one of my friend received an sms, that contained the dolls name. They all became terrified. Some few minutes after my friend called up the one who texted this.. When it's answered he asked, hey who the hell are you? All it did was laughing, like witch you know, an old witch "lady". Did I mention that everything was based in the middle of a forest, in a small cottage. However, after the movie, everyone wants to go to bed in view of what had occurred, after a few minutes' sleep, they felt a strong wind, even if both doors and windows were closed, damn scary.
that's all hope that you took the story scary, remember that it's based on a true story. I do not even know how it goes for them, and / or if something else scary occurred them.
Sincerely,
Ming  Ming Ingen klan
BrutalCS Noob
16 | I have a scary story to share with. This is based on a true story, concerned with 5 of my friends. The whole thing started with one of my friends, you see, they was looking at a video, I do not know what it's called tho, but it was a doll that murdered, maybe thats how it's called, ehh whatever.. Middle of the film one of my friend received an sms, that contained the dolls name. They all became terrified. Some few minutes after my friend called up the one who texted this.. When it's answered he asked, hey who the hell are you? All it did was laughing, like witch you know, an old witch "lady". Did I mention that everything was based in the middle of a forest, in a small cottage. However, after the movie, everyone wants to go to bed in view of what had occurred, after a few minutes' sleep, they felt a strong wind, even if both doors and windows were closed, damn scary.
that's all hope that you took the story scary, remember that it's based on a true story. I do not even know how it goes for them, and / or if something else scary occurred them.
Sincerely, Ming Senast redigerad 2012-04-10 00:03 | |
|
| 2012-04-10 00:33 | #35 | Teskuz Jag var med om en ganska suspekt sak, är dock inte vidskeplig för fem öre och har väldigt svårt för att tro på saker, en svår knäckt nöt helt enkelt. Detta fick mig dock att mer eller mindre tro någorlunda på själavandring.
När jag var runt 7-8 år gammal, så dog min gammalmormor(stavning?), hon bodde tidigare i en stuga som låg nere i vad man skulle kunna kalla en dal, i ett hus hon bott i sedan hon var ~20 , dog när hon var 95. Efter hennes begravning så begav vi (min familj) oss till hennes gamla hus för att packa ihop alla saker, ni vet hur det fungerar. När vi var klara satte jag mig på trappan i huset för att knyta skorna och kände plötsligt den kallaste vind jag någonsin känt dra rätt igenom kroppen, detta var mitt på sommaren och det var varmt ute, vinden kom bakifrån alltså rakt igenom trappan och mig, min mor kände den även och reagerade starkt även hon.
Kan tillägga att det ALDRIG blåste nere i dalen, det hade både jag, pappa och mamma klagat på eftersom det var så varmt och man ville ha "en svallkande bris".
Det var ingenting läskigt eller så, men det var helt klart ganska underligt. Hört liknande historier om dessa "vindar" när folk har dött, men tror inte jag hade hört talas om dom när jag var 7-8 år, så är skeptisk till att det var något jag inbillade mig.  Teskuz Ingen klan
BrutalCS Oldschool
872 | Jag var med om en ganska suspekt sak, är dock inte vidskeplig för fem öre och har väldigt svårt för att tro på saker, en svår knäckt nöt helt enkelt. Detta fick mig dock att mer eller mindre tro någorlunda på själavandring. När jag var runt 7-8 år gammal, så dog min gammalmormor(stavning?), hon bodde tidigare i en stuga som låg nere i vad man skulle kunna kalla en dal, i ett hus hon bott i sedan hon var ~20 , dog när hon var 95. Efter hennes begravning så begav vi (min familj) oss till hennes gamla hus för att packa ihop alla saker, ni vet hur det fungerar. När vi var klara satte jag mig på trappan i huset för att knyta skorna och kände plötsligt den kallaste vind jag någonsin känt dra rätt igenom kroppen, detta var mitt på sommaren och det var varmt ute, vinden kom bakifrån alltså rakt igenom trappan och mig, min mor kände den även och reagerade starkt även hon. Kan tillägga att det ALDRIG blåste nere i dalen, det hade både jag, pappa och mamma klagat på eftersom det var så varmt och man ville ha "en svallkande bris".
Det var ingenting läskigt eller så, men det var helt klart ganska underligt. Hört liknande historier om dessa "vindar" när folk har dött, men tror inte jag hade hört talas om dom när jag var 7-8 år, så är skeptisk till att det var något jag inbillade mig. | |
|
| 2012-04-10 01:05 | #36 | Ming
[quote=Teskuz]Jag var med om en ganska suspekt sak, är dock inte vidskeplig för fem öre och har väldigt svårt för att tro på saker, en svår knäckt nöt helt enkelt. Detta fick mig dock att mer eller mindre tro någorlunda på själavandring.
När jag var runt 7-8 år gammal, så dog min gammalmormor(stavning?), hon bodde tidigare i en stuga som låg nere i vad man skulle kunna kalla en dal, i ett hus hon bott i sedan hon var ~20 , dog när hon var 95. Efter hennes begravning så begav vi (min familj) oss till hennes gamla hus för att packa ihop alla saker, ni vet hur det fungerar. När vi var klara satte jag mig på trappan i huset för att knyta skorna och kände plötsligt den kallaste vind jag någonsin känt dra rätt igenom kroppen, detta var mitt på sommaren och det var varmt ute, vinden kom bakifrån alltså rakt igenom trappan och mig, min mor kände den även och reagerade starkt även hon.
Kan tillägga att det ALDRIG blåste nere i dalen, det hade både jag, pappa och mamma klagat på eftersom det var så varmt och man ville ha "en svallkande bris".
Det var ingenting läskigt eller så, men det var helt klart ganska underligt. Hört liknande historier om dessa "vindar" när folk har dött, men tror inte jag hade hört talas om dom när jag var 7-8 år, så är skeptisk till att det var något jag inbillade mig. [/quote]
Jag tror inte det var någon inbillning eftersom både du och din mor kände den kalla vinden, med tanke på vad som hade hänt så kan det ju vara vettigt. Alltså, många människor har varit med om en sådan vind, för de flesta så finns det förklaringar, för de andra, finns det inga förklaringar. Om man tar det som hänt dig som ett exempel så låter det som om det inte finns någon förklaring med tanke på situationen. I din döda gammelmormors stuga, i en dal, ja, det låter ju som om det är oförklarligt. Ledsen över vad som hade hänt henne och dessutom känns det respektlöst att prata såhär om henne, hoppas du inte tar för illa upp.
Mvh,
Ming  Ming Ingen klan
BrutalCS Noob
16 | Citat av Teskuz
Jag var med om en ganska suspekt sak, är dock inte vidskeplig för fem öre och har väldigt svårt för att tro på saker, en svår knäckt nöt helt enkelt. Detta fick mig dock att mer eller mindre tro någorlunda på själavandring. När jag var runt 7-8 år gammal, så dog min gammalmormor(stavning?), hon bodde tidigare i en stuga som låg nere i vad man skulle kunna kalla en dal, i ett hus hon bott i sedan hon var ~20 , dog när hon var 95. Efter hennes begravning så begav vi (min familj) oss till hennes gamla hus för att packa ihop alla saker, ni vet hur det fungerar. När vi var klara satte jag mig på trappan i huset för att knyta skorna och kände plötsligt den kallaste vind jag någonsin känt dra rätt igenom kroppen, detta var mitt på sommaren och det var varmt ute, vinden kom bakifrån alltså rakt igenom trappan och mig, min mor kände den även och reagerade starkt även hon. Kan tillägga att det ALDRIG blåste nere i dalen, det hade både jag, pappa och mamma klagat på eftersom det var så varmt och man ville ha "en svallkande bris".
Det var ingenting läskigt eller så, men det var helt klart ganska underligt. Hört liknande historier om dessa "vindar" när folk har dött, men tror inte jag hade hört talas om dom när jag var 7-8 år, så är skeptisk till att det var något jag inbillade mig. Jag tror inte det var någon inbillning eftersom både du och din mor kände den kalla vinden, med tanke på vad som hade hänt så kan det ju vara vettigt. Alltså, många människor har varit med om en sådan vind, för de flesta så finns det förklaringar, för de andra, finns det inga förklaringar. Om man tar det som hänt dig som ett exempel så låter det som om det inte finns någon förklaring med tanke på situationen. I din döda gammelmormors stuga, i en dal, ja, det låter ju som om det är oförklarligt. Ledsen över vad som hade hänt henne och dessutom känns det respektlöst att prata såhär om henne, hoppas du inte tar för illa upp. Mvh, Ming | |
|
| 2012-04-17 08:59 | #37 | Zodiac När jag var 12 år gammal, skulle jag gå och lägga mig.
Jag hade borstat tänderna och gick och la mig.
Hade väldigt svårt att somna, efter ungefär 30 minuter, kände jag något röra vid min hand, och min dörr öppnades 10-20cm. Och så kände jag en kall vind. Och alla vet väl att det inte blåser inomhus?, så jag gick upp och kollade om det var någon där.
Ingen va där, så jag gick och försökte sova igen, rädd.
Och efter ungefär 5minuter såg jag en skepnad över min säng. Efter det somnade jag.
Vet inte om det var en dröm eller något, men det kändes inte så.  Zodiac Ingen klan
BrutalCS Oldschool
1027 | När jag var 12 år gammal, skulle jag gå och lägga mig. Jag hade borstat tänderna och gick och la mig. Hade väldigt svårt att somna, efter ungefär 30 minuter, kände jag något röra vid min hand, och min dörr öppnades 10-20cm. Och så kände jag en kall vind. Och alla vet väl att det inte blåser inomhus?, så jag gick upp och kollade om det var någon där. Ingen va där, så jag gick och försökte sova igen, rädd. Och efter ungefär 5minuter såg jag en skepnad över min säng. Efter det somnade jag. Vet inte om det var en dröm eller något, men det kändes inte så. |
|
| 2012-07-24 15:45 | #38 | freaz1337 Hhaha, gud..jag ryser något fruktansvärt när jag sitter här och läser!
Jag tror absolut på andar och att det finns något övernaturligt som vi människor aldrig kommer förstå oss på, men människan fungerar väl lite så också...att vi vill tro på att det finns något övernaturligt, något som vakar över oss.
Jag har själv upplevt oförklarliga saker, har sett konstiga ljus uppe i himmelen (jag är väldigt UFO intresserad)...triangel formade föremål uppe i himmelen osv, men jag har även upplevt mystiska ljud mm.
Iallafall, min mormor dog förra månaden och jag har väl inte haft den bästa relationen med min mormor, pga släktbråk och mycket annat.
Förra veckan fick jag konstiga drömmar...där jag ser mormor från ett litet barn till hennes död, jag får alltså återuppleva hennes liv igenom drömmar (helt sjukt)
Och jag vet att hon säger något till mig i drömmarna som jag inte kan komma ihåg vad det är när jag vaknar. Dessa drömmar har jag fått 3-4 gånger på dom senaste två veckorna, men det började i förrgår då jag började verkligen fundera alltså...jag drömde samma dröm, och vaknar kl 4:50 mitt i natten (kommer verkligen ihåg klockslaget) och känner att det är helt iskallt i rummet, fönster och dörrar är stängda och finns ingenstans där den kalla luften skulle möjligtvis komma ifrån. Jag blir inte rädd men fick mig en konstig känsla av att någon var i rummet och iakttog mig...
Jag vet inte vad det var jag fick uppleva, men något oförklarligt var det...jag har inte berättat för mina föräldrar ännu men kanske jag borde göra det!
 freaz1337 Ingen klan
BrutalCS Prospect
60 | Hhaha, gud..jag ryser något fruktansvärt när jag sitter här och läser!
Jag tror absolut på andar och att det finns något övernaturligt som vi människor aldrig kommer förstå oss på, men människan fungerar väl lite så också...att vi vill tro på att det finns något övernaturligt, något som vakar över oss.
Jag har själv upplevt oförklarliga saker, har sett konstiga ljus uppe i himmelen (jag är väldigt UFO intresserad)...triangel formade föremål uppe i himmelen osv, men jag har även upplevt mystiska ljud mm.
Iallafall, min mormor dog förra månaden och jag har väl inte haft den bästa relationen med min mormor, pga släktbråk och mycket annat. Förra veckan fick jag konstiga drömmar...där jag ser mormor från ett litet barn till hennes död, jag får alltså återuppleva hennes liv igenom drömmar (helt sjukt) Och jag vet att hon säger något till mig i drömmarna som jag inte kan komma ihåg vad det är när jag vaknar. Dessa drömmar har jag fått 3-4 gånger på dom senaste två veckorna, men det började i förrgår då jag började verkligen fundera alltså...jag drömde samma dröm, och vaknar kl 4:50 mitt i natten (kommer verkligen ihåg klockslaget) och känner att det är helt iskallt i rummet, fönster och dörrar är stängda och finns ingenstans där den kalla luften skulle möjligtvis komma ifrån. Jag blir inte rädd men fick mig en konstig känsla av att någon var i rummet och iakttog mig... Jag vet inte vad det var jag fick uppleva, men något oförklarligt var det...jag har inte berättat för mina föräldrar ännu men kanske jag borde göra det!
|
|
| 2012-07-24 15:53 | #39 | riddLE
[quote=zeepro]Rätt kul tråd tycker jag som varit med om mycke sånt här :D
Jag har varit med om mycke märkliga saker på min pappas stora och VÄLDIGT gamla häst gård, allt som jag säger har ändast hänt på min pappas gård. Och allt jag skriver är 100% sanning, inget bull Shit!
1. Jag har mitt rum på övervåningen med en trappa som går rakt upp och där nere är det ett all rum med TV, bar, soffor och en kamin. En kväll iallafall va jag med min flickvänn och kollade på film, vi hade det trevligt men så skulle jag hämta nånting att dricka. Jag gick ner för trappan och bort till kylen, när jag hämtat det jag skulle ha så gick jag tillbaka och upp för trappan igen. Men när jag kommit upp och ska öppna dörren så hör ju hur nånting går upp för trappan bakom mej! Jag vänder mej om och ställer mej framför troppan och kollar ner, det är nånting som går först upp till mej men som sedan går ner direkt igen, samma sak igen den kommer upp till mej igen men sedan går ner igen. Det låter värkligen som det är någon som går i trappan och att stå framför trappan och höra nånting som går upp och ner men inte veta vad det är, känndes som något "osynligt" stog framför mej. Det va sjukt läskigt. Kanske låter sjukt men jag höll på att få en hjärtattack.(va inte alls trött, inte kollat på någon läskig film och va ingen annan hemma förutom min flickvän som va på rummet hela tiden)
2. Det va en solig sommar dag på gården och jag samt min pappa ska ut och köra lite cross. Vi går och hämtar dom 2 crossarna, ställer dom ute på grus uppfarten till garaget. Startar crossarna så får vi höra rasslande saker som låter bredvid våra öron. Stänger av crossarna och det blev döds tyst. Vi tänkte att det va nånting med crossarna som gjorde att det lät, vi startade dom igen och får höra det rasslande ljudet igen som låter först från höger och sen till vänster. Det lät som någon som sprang och hade massa tomma cola burkar efter sej. Medans crossarna va på och brummade lät ljudet hela tiden och rörde sej runt oss. Det va inte crossarna som lät konstigt, utan det va någonting på grus uppfarten som skramlade runt oss..
3. Vi hade fått besök utav pappas jobbar kompis som skulle slagga hos oss för att dagen efter åka in på en stor messa. Han låg i rummet under mej bredvid all rummet. På natten vaknade jag och hela familjen av att han skrek. Jag gick ner för att kolla vad det va och då förklarar han att det va någonting som satt sej på hans bröstkorg så han hade jätte svårt att andas. Han kunde inte resa sej riktigt upp utan va tvungen att värkligen ta i för att få bort det som và på honom, men han trodde att han drömt alltihop så han somnade glatt igen.
Natten därpå vågade han inte sova där, så jag erbjöd mej att byta plats med honom den andra natten. Den natten hände samma sak med mej, det va nånting som satte sej på min bröstkorg och jag fick svårt att andas. Jag låg säkert 40 sekunder utan att kunna flytta mej men tillslut flyttade det på sej. Allt va så konstig, som en konstig energi som fanns runt om mej. Jag gick och la mej i min soffa ist och på morgonen berättade jag hela historian för familjen+Jonas (pappas jobbar kompis). Jonas trodde inte sina öron om att jag oxå varit med om den händelsen. Och från den stunden bestämde vi oss för att det va någonting som hade suttit på oss när vi sov och att vi inte hade drömt om det, den dagen tog vi ut sängen från det rummet..
4. Jag satt på mitt rum och spelade cs på eran public. Pappa va på Maxi för att stor handla lite medans min lilla syrra va ute och red med sina kompisar, pappas sambo satt och gjorde data arbeten. Plötsligt hör jag hur hon skriker på mej att jag ska komma ner. När jag kommer ner visar hon mej hur den gamla glaslampan ovanför köksbordet gungar väldigt hastigt fram och tillbaka.(kan inte varit hon som gjort det, hon va väldigt skräckslagen själv) jag stan nar lampan och säger att det va ett skämt av henne och går upp skrattandes igen medans hon försöker få mej att förstå vad som hänt.. 2 min senare ropar hon igen och lampan gör exakt lila dant igen, gungar fram och tillbaka hela tiden och slutar inte gunga. (kanske en sak hon skojjat med, men med hennes uttryck och rädslan hon hade har jag svårt att tro det va ett skämt)
5. Om dagarna kan man se på alla hästarna att dom reagerar på nånting i sina hagar fast att det inte är nånting speciellt där. Halt random kan dom börja springa runt runt och runt i ring och sen ställa sej och gnägga mot nånting som inte är där.
För ett halv år sedan va det person som kunde se på "andra" sidan. Dom listade ut att det va en greve som hade bott där för många år sedan som kunde komma och hälsa på för att se hur vi har det :)
Peace <3
[/quote]
Jag skulle ha flyttat som blixten!
Ni skulle se en dude ( mig )vara Jesus på vatten och kuta för livet!! buuuuuuu!  riddLE Ingen klan
BrutalCS Wannabe
34 | Citat av zeeproRätt kul tråd tycker jag som varit med om mycke sånt här  Jag har varit med om mycke märkliga saker på min pappas stora och VÄLDIGT gamla häst gård, allt som jag säger har ändast hänt på min pappas gård. Och allt jag skriver är 100% sanning, inget bull Shit! 1. Jag har mitt rum på övervåningen med en trappa som går rakt upp och där nere är det ett all rum med TV, bar, soffor och en kamin. En kväll iallafall va jag med min flickvänn och kollade på film, vi hade det trevligt men så skulle jag hämta nånting att dricka. Jag gick ner för trappan och bort till kylen, när jag hämtat det jag skulle ha så gick jag tillbaka och upp för trappan igen. Men när jag kommit upp och ska öppna dörren så hör ju hur nånting går upp för trappan bakom mej! Jag vänder mej om och ställer mej framför troppan och kollar ner, det är nånting som går först upp till mej men som sedan går ner direkt igen, samma sak igen den kommer upp till mej igen men sedan går ner igen. Det låter värkligen som det är någon som går i trappan och att stå framför trappan och höra nånting som går upp och ner men inte veta vad det är, känndes som något "osynligt" stog framför mej. Det va sjukt läskigt. Kanske låter sjukt men jag höll på att få en hjärtattack.(va inte alls trött, inte kollat på någon läskig film och va ingen annan hemma förutom min flickvän som va på rummet hela tiden) 2. Det va en solig sommar dag på gården och jag samt min pappa ska ut och köra lite cross. Vi går och hämtar dom 2 crossarna, ställer dom ute på grus uppfarten till garaget. Startar crossarna så får vi höra rasslande saker som låter bredvid våra öron. Stänger av crossarna och det blev döds tyst. Vi tänkte att det va nånting med crossarna som gjorde att det lät, vi startade dom igen och får höra det rasslande ljudet igen som låter först från höger och sen till vänster. Det lät som någon som sprang och hade massa tomma cola burkar efter sej. Medans crossarna va på och brummade lät ljudet hela tiden och rörde sej runt oss. Det va inte crossarna som lät konstigt, utan det va någonting på grus uppfarten som skramlade runt oss.. 3. Vi hade fått besök utav pappas jobbar kompis som skulle slagga hos oss för att dagen efter åka in på en stor messa. Han låg i rummet under mej bredvid all rummet. På natten vaknade jag och hela familjen av att han skrek. Jag gick ner för att kolla vad det va och då förklarar han att det va någonting som satt sej på hans bröstkorg så han hade jätte svårt att andas. Han kunde inte resa sej riktigt upp utan va tvungen att värkligen ta i för att få bort det som và på honom, men han trodde att han drömt alltihop så han somnade glatt igen. Natten därpå vågade han inte sova där, så jag erbjöd mej att byta plats med honom den andra natten. Den natten hände samma sak med mej, det va nånting som satte sej på min bröstkorg och jag fick svårt att andas. Jag låg säkert 40 sekunder utan att kunna flytta mej men tillslut flyttade det på sej. Allt va så konstig, som en konstig energi som fanns runt om mej. Jag gick och la mej i min soffa ist och på morgonen berättade jag hela historian för familjen+Jonas (pappas jobbar kompis). Jonas trodde inte sina öron om att jag oxå varit med om den händelsen. Och från den stunden bestämde vi oss för att det va någonting som hade suttit på oss när vi sov och att vi inte hade drömt om det, den dagen tog vi ut sängen från det rummet.. 4. Jag satt på mitt rum och spelade cs på eran public. Pappa va på Maxi för att stor handla lite medans min lilla syrra va ute och red med sina kompisar, pappas sambo satt och gjorde data arbeten. Plötsligt hör jag hur hon skriker på mej att jag ska komma ner. När jag kommer ner visar hon mej hur den gamla glaslampan ovanför köksbordet gungar väldigt hastigt fram och tillbaka.(kan inte varit hon som gjort det, hon va väldigt skräckslagen själv) jag stan nar lampan och säger att det va ett skämt av henne och går upp skrattandes igen medans hon försöker få mej att förstå vad som hänt.. 2 min senare ropar hon igen och lampan gör exakt lila dant igen, gungar fram och tillbaka hela tiden och slutar inte gunga. (kanske en sak hon skojjat med, men med hennes uttryck och rädslan hon hade har jag svårt att tro det va ett skämt) 5. Om dagarna kan man se på alla hästarna att dom reagerar på nånting i sina hagar fast att det inte är nånting speciellt där. Halt random kan dom börja springa runt runt och runt i ring och sen ställa sej och gnägga mot nånting som inte är där. För ett halv år sedan va det person som kunde se på "andra" sidan. Dom listade ut att det va en greve som hade bott där för många år sedan som kunde komma och hälsa på för att se hur vi har det  Så nu vet ni det :P Peace <3 Jag skulle ha flyttat som blixten! Ni skulle se en dude ( mig )vara Jesus på vatten och kuta för livet!! buuuuuuu! | "It's not who you are underneath, but what you do, that defines you." |
|
| 2012-07-24 16:04 | #40 | FisKeN^ Jag har svårt att tro på spöken och sånt, men visst har det hänt mig saker när jag var lite yngre, och bodde i rotebro i ett radhus med min mor, mina två systrar och min far. Vi hade skåp i köket ovanför diskbänken (har väl alla) men de här skåpen var väldigt tröga, och de fanns inte en chans att de kan öppna sig av sig själva. Men en dag så satt min far och syster i vardagsrummet och jag var på övervåningen, alla hörde ljudet av att glas + tallrikar krossades så vi gick och kollade. självklart så ligger det glas splitter och trasiga tallrikar på golvet, och ingen kunde förklara det.
En annan gång när jag och min syster skulle sova (våningssäng, jag sov överst. och jag sov med en ficklampa då jag var en rädd liten skit när jag var yngre) så tog det väldigt lång tid för mig och somna, Kollade även om min syster sov och det gjorde hon. Vi hade även en Kruka vid fönstret (tung) och fönstret var stängt. Efter ett tag så hörde jag nånting typ röra sig, som att det släpades emot något. så jag tände ficklampan och lös mot fönstret, då hade krukan flyttat sig lite men ingen var där och det var helt tyst i rummet även i hallen. Så jag trodde att jag inbillade mig och struntade i det och försökte somna om, 5~ minuter senare hör jag samma ljud och då var krukan ännu längre bort. Självkart fick jag panik och väckte min syrra sen var det inge mer med det.
Sen har man hört dunsar, trappsteg, dörrar som öppnat sig lite.
Det kan inte ha varit grannarnas trappsteg man hörde då man inte kunde höra igenom väggarna.  FisKeN^ Ingen klan
BrutalCS SuperAddict
506 | Jag har svårt att tro på spöken och sånt, men visst har det hänt mig saker när jag var lite yngre, och bodde i rotebro i ett radhus med min mor, mina två systrar och min far. Vi hade skåp i köket ovanför diskbänken (har väl alla) men de här skåpen var väldigt tröga, och de fanns inte en chans att de kan öppna sig av sig själva. Men en dag så satt min far och syster i vardagsrummet och jag var på övervåningen, alla hörde ljudet av att glas + tallrikar krossades så vi gick och kollade. självklart så ligger det glas splitter och trasiga tallrikar på golvet, och ingen kunde förklara det.
En annan gång när jag och min syster skulle sova (våningssäng, jag sov överst. och jag sov med en ficklampa då jag var en rädd liten skit när jag var yngre) så tog det väldigt lång tid för mig och somna, Kollade även om min syster sov och det gjorde hon. Vi hade även en Kruka vid fönstret (tung) och fönstret var stängt. Efter ett tag så hörde jag nånting typ röra sig, som att det släpades emot något. så jag tände ficklampan och lös mot fönstret, då hade krukan flyttat sig lite men ingen var där och det var helt tyst i rummet även i hallen. Så jag trodde att jag inbillade mig och struntade i det och försökte somna om, 5~ minuter senare hör jag samma ljud och då var krukan ännu längre bort. Självkart fick jag panik och väckte min syrra sen var det inge mer med det.
Sen har man hört dunsar, trappsteg, dörrar som öppnat sig lite. Det kan inte ha varit grannarnas trappsteg man hörde då man inte kunde höra igenom väggarna. |
|
| 2012-07-24 16:05 | #41 | Zkunk 1 timme innan min mormor dog kom en doft av henne i lägenheten och stannade kvar tills jag fick beskedet att hon gått bort, hon hade en speciell parfym som luktade ganska gott och jag har aldrig känt den doften någon annanstans än hemma hos henne.
När jag var ca 13 - 14 år gammal hörde jag små springandes barn fötter på vårt parkett golv i vardagsrummet, min lilla syster var då ca 1 - 2 år gammal och jag trodde att det var hon som var uppe och sprang en sväng mitt i natten men när jag öppnade mitt rum för att kolla var det helt tomt i rummet. ca 30 min senare hör jag samma sak och även ett svagt skratt från min syster, jag rusar upp och möter min mor i hallen mellan våra rum och vi säger samtidigt till varandra hörde du också "Emilia" (min syster), vi tittade på varandra i ca 30 sec sen gick vi för att kolla till henne och då ligger hon helt orörd och sover, sjukt jävla spookie :)
detta är dom sakerna jag ej kan förklara, sen har man varit med om 1000000 andra saker som man i efterhand har kunnat förklara.  Zkunk Ingen klan
BrutalCS Oldschool
898 | 1 timme innan min mormor dog kom en doft av henne i lägenheten och stannade kvar tills jag fick beskedet att hon gått bort, hon hade en speciell parfym som luktade ganska gott och jag har aldrig känt den doften någon annanstans än hemma hos henne. När jag var ca 13 - 14 år gammal hörde jag små springandes barn fötter på vårt parkett golv i vardagsrummet, min lilla syster var då ca 1 - 2 år gammal och jag trodde att det var hon som var uppe och sprang en sväng mitt i natten men när jag öppnade mitt rum för att kolla var det helt tomt i rummet. ca 30 min senare hör jag samma sak och även ett svagt skratt från min syster, jag rusar upp och möter min mor i hallen mellan våra rum och vi säger samtidigt till varandra hörde du också "Emilia" (min syster), vi tittade på varandra i ca 30 sec sen gick vi för att kolla till henne och då ligger hon helt orörd och sover, sjukt jävla spookie detta är dom sakerna jag ej kan förklara, sen har man varit med om 1000000 andra saker som man i efterhand har kunnat förklara. | [17:42:14] <@BCS|Ejziponken> alltså kan inte sluta skratta åt den där [17:42:17] <@BCS|Ejziponken> så jävla rolig |
|
| 2012-07-27 10:54 | #42 | OssebosseBUS
[quote=riddLE]
[quote=zeepro]Rätt kul tråd tycker jag som varit med om mycke sånt här :D
Peace <3
[/quote]
Jag skulle ha flyttat som blixten!
Ni skulle se en dude ( mig )vara Jesus på vatten och kuta för livet!! buuuuuuu![/quote]
Haha ja det gjorde vi oxå :p
Gården va från 1854 så va lite läskigt ^^  OssebosseBUS Ingen klan
BrutalCS Lover
186 | Citat av riddLECitat av zeeproRätt kul tråd tycker jag som varit med om mycke sånt här  Jag har varit med om mycke märkliga saker på min pappas stora och VÄLDIGT gamla häst gård, allt som jag säger har ändast hänt på min pappas gård. Och allt jag skriver är 100% sanning, inget bull Shit! 1. Jag har mitt rum på övervåningen med en trappa som går rakt upp och där nere är det ett all rum med TV, bar, soffor och en kamin. En kväll iallafall va jag med min flickvänn och kollade på film, vi hade det trevligt men så skulle jag hämta nånting att dricka. Jag gick ner för trappan och bort till kylen, när jag hämtat det jag skulle ha så gick jag tillbaka och upp för trappan igen. Men när jag kommit upp och ska öppna dörren så hör ju hur nånting går upp för trappan bakom mej! Jag vänder mej om och ställer mej framför troppan och kollar ner, det är nånting som går först upp till mej men som sedan går ner direkt igen, samma sak igen den kommer upp till mej igen men sedan går ner igen. Det låter värkligen som det är någon som går i trappan och att stå framför trappan och höra nånting som går upp och ner men inte veta vad det är, känndes som något "osynligt" stog framför mej. Det va sjukt läskigt. Kanske låter sjukt men jag höll på att få en hjärtattack.(va inte alls trött, inte kollat på någon läskig film och va ingen annan hemma förutom min flickvän som va på rummet hela tiden) 2. Det va en solig sommar dag på gården och jag samt min pappa ska ut och köra lite cross. Vi går och hämtar dom 2 crossarna, ställer dom ute på grus uppfarten till garaget. Startar crossarna så får vi höra rasslande saker som låter bredvid våra öron. Stänger av crossarna och det blev döds tyst. Vi tänkte att det va nånting med crossarna som gjorde att det lät, vi startade dom igen och får höra det rasslande ljudet igen som låter först från höger och sen till vänster. Det lät som någon som sprang och hade massa tomma cola burkar efter sej. Medans crossarna va på och brummade lät ljudet hela tiden och rörde sej runt oss. Det va inte crossarna som lät konstigt, utan det va någonting på grus uppfarten som skramlade runt oss.. 3. Vi hade fått besök utav pappas jobbar kompis som skulle slagga hos oss för att dagen efter åka in på en stor messa. Han låg i rummet under mej bredvid all rummet. På natten vaknade jag och hela familjen av att han skrek. Jag gick ner för att kolla vad det va och då förklarar han att det va någonting som satt sej på hans bröstkorg så han hade jätte svårt att andas. Han kunde inte resa sej riktigt upp utan va tvungen att värkligen ta i för att få bort det som và på honom, men han trodde att han drömt alltihop så han somnade glatt igen. Natten därpå vågade han inte sova där, så jag erbjöd mej att byta plats med honom den andra natten. Den natten hände samma sak med mej, det va nånting som satte sej på min bröstkorg och jag fick svårt att andas. Jag låg säkert 40 sekunder utan att kunna flytta mej men tillslut flyttade det på sej. Allt va så konstig, som en konstig energi som fanns runt om mej. Jag gick och la mej i min soffa ist och på morgonen berättade jag hela historian för familjen+Jonas (pappas jobbar kompis). Jonas trodde inte sina öron om att jag oxå varit med om den händelsen. Och från den stunden bestämde vi oss för att det va någonting som hade suttit på oss när vi sov och att vi inte hade drömt om det, den dagen tog vi ut sängen från det rummet.. 4. Jag satt på mitt rum och spelade cs på eran public. Pappa va på Maxi för att stor handla lite medans min lilla syrra va ute och red med sina kompisar, pappas sambo satt och gjorde data arbeten. Plötsligt hör jag hur hon skriker på mej att jag ska komma ner. När jag kommer ner visar hon mej hur den gamla glaslampan ovanför köksbordet gungar väldigt hastigt fram och tillbaka.(kan inte varit hon som gjort det, hon va väldigt skräckslagen själv) jag stan nar lampan och säger att det va ett skämt av henne och går upp skrattandes igen medans hon försöker få mej att förstå vad som hänt.. 2 min senare ropar hon igen och lampan gör exakt lila dant igen, gungar fram och tillbaka hela tiden och slutar inte gunga. (kanske en sak hon skojjat med, men med hennes uttryck och rädslan hon hade har jag svårt att tro det va ett skämt) 5. Om dagarna kan man se på alla hästarna att dom reagerar på nånting i sina hagar fast att det inte är nånting speciellt där. Halt random kan dom börja springa runt runt och runt i ring och sen ställa sej och gnägga mot nånting som inte är där. För ett halv år sedan va det person som kunde se på "andra" sidan. Dom listade ut att det va en greve som hade bott där för många år sedan som kunde komma och hälsa på för att se hur vi har det  Så nu vet ni det :P Peace <3 Jag skulle ha flyttat som blixten! Ni skulle se en dude ( mig )vara Jesus på vatten och kuta för livet!! buuuuuuu! Haha ja det gjorde vi oxå :p Gården va från 1854 så va lite läskigt ^^ | League of Legends in my <3 zeepro like bawz @ LoL west |
|
| 2012-11-27 04:36 | #43 | Sockerkorn Haha läskiga gårdar är hemskt. Speciellt ute i skogen i gamla hus, Ska man ibland höra massa knarr ljud i takt även fast det är vindstilla utomhus.  Sockerkorn Ingen klan
BrutalCS Oldschool
751 | Haha läskiga gårdar är hemskt. Speciellt ute i skogen i gamla hus, Ska man ibland höra massa knarr ljud i takt även fast det är vindstilla utomhus. | I'm the Harbringer Of Fun!!
|
|
42 kommentarer, visar 31-42 - Första « 1 2 [3] » Sista |
| | |