FORUM
FORUM
Forumindex / Design och bildbearbetning / Snälla..
2012-02-20 21:47#1

sebbz0r
Ingen klan

BrutalCS Wannabe
36

Skulle vara evigt tacksam till den som kan göra denna till 3d :S
Pm om ni fixat det :)

Vet att ni klarar det BCS<3
18 kommentarer, visar 16-18 - Första « 1 [2] » Sista
2012-02-22 19:01#17

riille
Ingen klan

HNS-Admin
2602

Citat av Xaiphyzz

vad har det med min ålder att göra? för att han sa att han var GFX Designer tycker att vara 13 år och vara det är väldigt ungt alltså min poäng är att han är ung för att vara något sånt så därför tror jag inte, + undrar jag varför du drar in min ålder förklara tack!

Han drog in din ålder för att du klankar ner på sebbz0r när du själv nästan är lika gammal.

Varför hakar du ens upp dig på att han sa att han var en "GFX Designer"? Han blir ju inte plötsligt en GFX designer bara för att du ska påpeka det han säger.

Vet du hur man gör om bilden till 3D så gör du det, annars skiter du i att skriva i tråden. Blir bara onödigt spam i alla trådar...
Det är bättre att fråga och verka dum, än att inte fråga och förbli det.
2012-02-22 19:26#18

Wright
Ingen klan

BrutalCS Oldschool
927

Citat av riille

Citat av Xaiphyzz

vad har det med min ålder att göra? för att han sa att han var GFX Designer tycker att vara 13 år och vara det är väldigt ungt alltså min poäng är att han är ung för att vara något sånt så därför tror jag inte, + undrar jag varför du drar in min ålder förklara tack!

Han drog in din ålder för att du klankar ner på sebbz0r när du själv nästan är lika gammal.

Varför hakar du ens upp dig på att han sa att han var en "GFX Designer"? Han blir ju inte plötsligt en GFX designer bara för att du ska påpeka det han säger.

Vet du hur man gör om bilden till 3D så gör du det, annars skiter du i att skriva i tråden. Blir bara onödigt spam i alla trådar...
'

Jag ser ner på folk som tar credit för andras arbete. för övrigt spelar för mig åldern ingen roll

I Rest My Case
Ny kärlek kommer och går, gammal kärlek består
2012-02-22 19:46#19

kAKAN
Ingen klan

Ledamot
2393

Som det skrivs i ett tidigare inlägg, http://brutalcs.nu/forum/thread/267/requesttrad-for-enklare-bild
er-samlingstrad

Låser tråden, då den även håller på att spåra ur.
(19:39:53) (@BCS|Ejziponken) Någon som är en höjdare på engelska?
(19:40:11) (@BCS|Cosman) Amerikansk eller brittiskt?
(19:40:23) (@BCS|Kevato-) ejz vet inte skillnaden
(19:41:56) (@BCS|Ejziponken) BCS|Cosman amerikansk typ
(19:42:04) (@BCS|Kevato-) sa ju de
(19:42:00) (@BCS|Ejziponken) van
18 kommentarer, visar 16-18 - Första « 1 [2] » Sista
AKTIVA TRÅDAR