FORUM
FORUM
Forumindex / Diskutera fritt / Kontakt med tjejer
2012-04-18 23:32#1

SalvatioN
Ingen klan

BrutalCS SuperAddict
466

Vad tyder olika rörelser på? Vilka rörelsebetydelser kan ni?

Ex vad menar tjejen fall om tittar dej i ögonen, ler lite svagt och tittar rakt ner i marken?
Eller när hon tittar dig i ögonen och biter sig på läppen?

Vilka kan ni? Skriv, kan bli kul o se :P
30 kommentarer, visar 16-30 - Första « 1 [2] » Sista
2012-04-19 21:02#17

SalvatioN
Ingen klan

BrutalCS SuperAddict
466

Läst Konsten att läsa tankar, var ganska dålig enligt mig...
2012-04-19 21:49#18

Camell
Ingen klan

BrutalCS Prospect
64

Citat av SalvatioN

Läst Konsten att läsa tankar, var ganska dålig enligt mig...

Du är ganska dålig enligt mig.

Läs isåfall Alla får ligga.
2012-04-20 00:02#19

fiskmauwz
Ingen klan

BrutalCS Legend
752

Tjejer är skit! Vilka varelser alltså hittar du inga i köket är det inga att ha :pPpP
ADHD - I have more thoughts before breakfast than most peoples have all day!
2012-04-21 19:40#20

nibla123
Ingen klan

BrutalCS Fanboi
116

Citat av erKo^

En blinkning med ena ögat och huvudet svingandes åt toalett-hållet betyder ju i alla fall något positivt på krogen :)

haha den va go :D
2012-04-21 21:03#21

Prosan
Ingen klan

BrutalCS Noob
10

Biter hon dig i läppen är hon köt!
2012-04-22 15:45#22

Zodiac
Ingen klan

BrutalCS Oldschool
1027

Tycker du ska börja lära känna tjejen.
Då alla beter sig olika! :)
2012-04-22 16:46#23

John
Ingen klan

BrutalCS 1337
531

Citat av csgrabben

haha tjejer asså... :p mission impossible

Hahaha! Kommer ihåg att du bad mig ringa till en resturang o fråga efter nån bruds namn som du hade sätt ;)
2012-04-22 19:30#24

csgrabben
Ingen klan

BrutalCS Uberlegend
4171

Citat av John

Citat av csgrabben

Hahaha! Kommer ihåg att du bad mig ringa till en resturang o fråga efter nån bruds namn som du hade sätt ;)
aa fan asså.. x) blev inget med det :P fick en annan tjej dock :) höll i 11 månader o tog slut nyss

2012-04-23 07:19#25

John
Ingen klan

BrutalCS 1337
531

Citat av csgrabben

Citat av John

Citat av csgrabben

aa fan asså.. x) blev inget med det :P fick en annan tjej dock :) höll i 11 månader o tog slut nyss

asch då :/ jag beklagar :(
2012-04-23 09:18#26

m4rley
Ingen klan

BrutalCS Oldschool
787

Police to the detective
- Sir, a simple case. The man simply ran over the woman with his car.
The Detective took of his glasses and said
- Well, what was the man doing driving in the kitchen?

OnT: Tjejer komplicerade my ass! Finns väl någon slö kniv i lådan, men dom lägger man ju knappt tid på.

Senast redigerad 2012-04-23 09:29
charlie
2012-04-23 18:53#27

csgrabben
Ingen klan

BrutalCS Uberlegend
4171

Citat av John

Citat av csgrabben

Citat av John

Citat av csgrabben

Tack. Men livet går vidare och det finns säkert nån där ute nånstans som vill ha en lång jävel med glatt humör :)

2012-04-23 19:47#28

RaskeN^
Ingen klan

Serveradmin
2194

Kroppspråk:

Står hen mot dig och inte på sidan samt kollar dig i ögonen så är personen intresserad av vad du säger, gör eller hur du ser ut.

Vill du tyda på hur ögonen berättar så skall du gå efter pupillerna, du kan göra ett enkelt test på någon du känner väl. ex. en familjemedlem.

Börja prata om något som du VET personen tycker är ointressant och kolla hur pupillerna rör sig, gör detsamma genom att byta samtalsämne till något du vet personen tycker är intressant.

Vill du att någon ska fortsätta prata med dig kan du enkelt se ut som att du ska gå där ifrån, då skickas signaler hos personen du pratar med att försöka hålla kvar dig (detta sker givetvis automatiskt).

Även ett ex. att leka med tankar är att om du vill ex. låna en hundring utav en förälder eller liknande så fråga om du får låna 3-400 istället.. då kommer deras hjärna automatiskt koppla det till något dyrt, sedan säger du ditt mål "100 kronor då?" då kommer hjärnan automatiskt börja jämföra siffror och du kommer vid 90% av fallen att få ett JA!
2008-06-12

Där stod han med en tuborg i handen, byxorna runt anklarna, kuken djupt i hennes mun, och tänkte...Fan vad gott det är med öl..
2012-04-23 20:57#29

BuKI
Ingen klan

BrutalCS Oldschool
746

Citat av RaskeN^

Kroppspråk:

Står hen mot dig och inte på sidan samt kollar dig i ögonen så är personen intresserad av vad du säger, gör eller hur du ser ut.

Vill du tyda på hur ögonen berättar så skall du gå efter pupillerna, du kan göra ett enkelt test på någon du känner väl. ex. en familjemedlem.

Börja prata om något som du VET personen tycker är ointressant och kolla hur pupillerna rör sig, gör detsamma genom att byta samtalsämne till något du vet personen tycker är intressant.

Vill du att någon ska fortsätta prata med dig kan du enkelt se ut som att du ska gå där ifrån, då skickas signaler hos personen du pratar med att försöka hålla kvar dig (detta sker givetvis automatiskt).

Även ett ex. att leka med tankar är att om du vill ex. låna en hundring utav en förälder eller liknande så fråga om du får låna 3-400 istället.. då kommer deras hjärna automatiskt koppla det till något dyrt, sedan säger du ditt mål "100 kronor då?" då kommer hjärnan automatiskt börja jämföra siffror och du kommer vid 90% av fallen att få ett JA!

Tack för tipsen :)
"When you want to succeed as bad as you want to breathe, then you'll be successful"
2012-04-24 16:28#30

John
Ingen klan

BrutalCS 1337
531

Citat av csgrabben

Citat av John

Citat av csgrabben

Citat av John

Citat av csgrabben

Tack. Men livet går vidare och det finns säkert nån där ute nånstans som vill ha en lång jävel med glatt humör :)

Jag finns här :>
2012-04-24 19:13#31

nibla123
Ingen klan

BrutalCS Fanboi
116

Citat av RaskeN^

Kroppspråk:

gött, bra o veta :love:
30 kommentarer, visar 16-30 - Första « 1 [2] » Sista
AKTIVA TRÅDAR