Forumindex / Design och bildbearbetning / PHP-Script / Design(lite)
| 2012-04-28 01:11 | #1 | Zodiac Hej, jag undrar om dom 2 php-scripten fungerar för er.
http://zodiac.site40.net/
/Zodiac
[i]EDIT:[/i] Det är INTE 2 raders kod, det är 30-40raders kod, annars skulle jag ju inte fråga om scripten fungerar för er.. Då är det ju en självklarhet. :)  Zodiac Ingen klan
BrutalCS Oldschool
1027 | Hej, jag undrar om dom 2 php-scripten fungerar för er. http://zodiac.site40.net//Zodiac EDIT: Det är INTE 2 raders kod, det är 30-40raders kod, annars skulle jag ju inte fråga om scripten fungerar för er.. Då är det ju en självklarhet.  Senast redigerad 2012-04-28 12:56 |
|
11 kommentarer, visar 1-11 - Första « [1] » Sista | 2012-04-28 01:52 | #2 | Voxer Ja dom fungerar :)  Voxer Ingen klan
BrutalCS Uberlegend
1470 | Ja dom fungerar |
|
| 2012-04-28 01:55 | #3 | Zodiac
[quote=Voxer]Ja dom fungerar :) [/quote]
Bra.  Zodiac Ingen klan
BrutalCS Oldschool
1027 | Citat av VoxerJa dom fungerar Bra. |
|
| 2012-04-28 01:58 | #4 | Phantsy Ehm det är typ 2 raders kod för dom dära php scripten ;) Du kanske bör lägga lite tid senare kan du fråga folk.  Phantsy Ingen klan
BrutalCS 1337
602 | Ehm det är typ 2 raders kod för dom dära php scripten ;) Du kanske bör lägga lite tid senare kan du fråga folk. | |
|
| 2012-04-28 12:34 | #5 | Zodiac [quote=Phantsy]Ehm det är typ 2 raders kod för dom dära php scripten ;) Du kanske bör lägga lite tid senare kan du fråga folk.[/quote]
Ehm, va. Skrev säker 30-40raders kod för dom, då vill man ju att dom ska fungera också.. :confused:  Zodiac Ingen klan
BrutalCS Oldschool
1027 | Citat av Phantsy
Ehm det är typ 2 raders kod för dom dära php scripten ;) Du kanske bör lägga lite tid senare kan du fråga folk. Ehm, va. Skrev säker 30-40raders kod för dom, då vill man ju att dom ska fungera också..  Senast redigerad 2012-04-28 12:45 |
|
| 2012-04-28 12:56 | #6 | Teskuz [quote=Zodiac][quote=Phantsy]Ehm det är typ 2 raders kod för dom dära php scripten ;) Du kanske bör lägga lite tid senare kan du fråga folk.[/quote]
Ehm, va. Skrev säker 30-40raders kod för dom, då vill man ju att dom ska fungera också.. :confused:[/quote]
[code]
<?
$time = microtime();
$time = explode(' ', $time);
$time = $time[1] + $time[0];
$start = $time;
// Här är en perfekt plats att trycka in resterande kod för sidan
$ip = $_SERVER['REMOTE_ADDR'];
echo "Din IP: $ip";
$time = microtime();
$finish = $time;
$total_time = round(($finish - $start), 4);
echo 'Sidan laddades på '.$total_time.' ';
?>[/code]
Det där är 14 rader kod, borde fungera lika bra, du får gärna testa :)  Teskuz Ingen klan
BrutalCS Oldschool
872 | Citat av ZodiacCitat av Phantsy
Ehm det är typ 2 raders kod för dom dära php scripten ;) Du kanske bör lägga lite tid senare kan du fråga folk. Ehm, va. Skrev säker 30-40raders kod för dom, då vill man ju att dom ska fungera också..  Kod
| 1 | <?
| | 2 | $time = microtime();
| | 3 | $time = explode(' ', $time);
| | 4 | $time = $time[1] + $time[0];
| | 5 | $start = $time;
| | 6 |
| | 7 | // Här är en perfekt plats att trycka in resterande kod för sidan
| | 8 |
| | 9 | $ip = $_SERVER['REMOTE_ADDR'];
| | 10 | echo "Din IP: $ip";
| | 11 |
| | 12 | $time = microtime();
| | 13 | $time = explode(' ', $time);
| | 14 | $time = $time[1] + $time[0];
| | 15 | $finish = $time;
| | 16 | $total_time = round(($finish - $start), 4);
| | 17 | echo 'Sidan laddades på '.$total_time.' ';
| | 18 | ?> |
Det där är 14 rader kod, borde fungera lika bra, du får gärna testa  Senast redigerad 2012-04-28 12:58 | |
|
| 2012-04-28 12:58 | #7 | Zodiac [quote=Teskuz]
[quote=Zodiac][quote=Phantsy]Ehm det är typ 2 raders kod för dom dära php scripten ;) Du kanske bör lägga lite tid senare kan du fråga folk.[/quote]
Ehm, va. Skrev säker 30-40raders kod för dom, då vill man ju att dom ska fungera också.. :confused:[/quote]
[code]
<?
$ip = $_SERVER['REMOTE_ADDR'];
echo "Din IP: $ip";
$time = microtime();
$start = $time;
$time = microtime();
$finish = $time;
$total_time = round(($finish - $start), 4);
echo 'Sidan laddades på '.$total_time.' ';
?>[/code]
Det där är 14 rader kod, borde fungera lika bra, du får gärna testa :)[/quote]
Hehe, tack ändå :rolleyes:
Och att du har kopierat det från google tydligen, gillas inte. (<? ?>, short open tags)  Zodiac Ingen klan
BrutalCS Oldschool
1027 | Citat av TeskuzCitat av ZodiacCitat av Phantsy
Ehm det är typ 2 raders kod för dom dära php scripten ;) Du kanske bör lägga lite tid senare kan du fråga folk. Ehm, va. Skrev säker 30-40raders kod för dom, då vill man ju att dom ska fungera också..  Kod
| 1 | <?
| | 2 | $ip = $_SERVER['REMOTE_ADDR'];
| | 3 | echo "Din IP: $ip";
| | 4 |
| | 5 | $time = microtime();
| | 6 | $time = explode(' ', $time);
| | 7 | $time = $time[1] + $time[0];
| | 8 | $start = $time;
| | 9 |
| | 10 | $time = microtime();
| | 11 | $time = explode(' ', $time);
| | 12 | $time = $time[1] + $time[0];
| | 13 | $finish = $time;
| | 14 | $total_time = round(($finish - $start), 4);
| | 15 | echo 'Sidan laddades på '.$total_time.' ';
| | 16 | ?> |
Det där är 14 rader kod, borde fungera lika bra, du får gärna testa  Hehe, tack ändå  Och att du har kopierat det från google tydligen, gillas inte. (<? ?>, short open tags) Senast redigerad 2012-04-28 13:00 |
|
| 2012-04-28 13:12 | #8 | Teskuz [quote=Zodiac]
Och att du har kopierat det från google tydligen, gillas inte. (<? ?>, short open tags)[/quote]
<? ?> var de inte google som skrev, skrev bara av ett "script" jag använt ett bra tag, är säkert taget från google. Förstår inte riktigt vad som skulle vara negativt med det? :/ Ville förmedla att man kan få ner dina "30-40 raders kod" sen om jag använder short tags är det väll ingen konst att ändra dem?
Edit: Koden är tagen från phpjabbers om jag inte minns fel, så var creds utdelade också.  Teskuz Ingen klan
BrutalCS Oldschool
872 | Citat av ZodiacHehe, tack ändå  Och att du har kopierat det från google tydligen, gillas inte. (<? ?>, short open tags) <? ?> var de inte google som skrev, skrev bara av ett "script" jag använt ett bra tag, är säkert taget från google. Förstår inte riktigt vad som skulle vara negativt med det?  Ville förmedla att man kan få ner dina "30-40 raders kod" sen om jag använder short tags är det väll ingen konst att ändra dem? Edit: Koden är tagen från phpjabbers om jag inte minns fel, så var creds utdelade också. Senast redigerad 2012-04-28 13:14 | |
|
| 2012-04-28 13:31 | #9 | Zodiac [quote=Teskuz][quote=Zodiac]
Och att du har kopierat det från google tydligen, gillas inte. (<? ?>, short open tags)[/quote]
<? ?> var de inte google som skrev, skrev bara av ett "script" jag använt ett bra tag, är säkert taget från google. Förstår inte riktigt vad som skulle vara negativt med det? :/ Ville förmedla att man kan få ner dina "30-40 raders kod" sen om jag använder short tags är det väll ingen konst att ändra dem?
Edit: Koden är tagen från phpjabbers om jag inte minns fel, så var creds utdelade också.[/quote]
Okej, men jag använder också mysql. Kanske ska säga det, så jag inte får så mkt hate.
Och att jag använder "Google.se och Google.com", som pingdator.  Zodiac Ingen klan
BrutalCS Oldschool
1027 | Citat av TeskuzCitat av ZodiacHehe, tack ändå  Och att du har kopierat det från google tydligen, gillas inte. (<? ?>, short open tags) <? ?> var de inte google som skrev, skrev bara av ett "script" jag använt ett bra tag, är säkert taget från google. Förstår inte riktigt vad som skulle vara negativt med det?  Ville förmedla att man kan få ner dina "30-40 raders kod" sen om jag använder short tags är det väll ingen konst att ändra dem? Edit: Koden är tagen från phpjabbers om jag inte minns fel, så var creds utdelade också. Okej, men jag använder också mysql. Kanske ska säga det, så jag inte får så mkt hate. Och att jag använder "Google.se och Google.com", som pingdator. Senast redigerad 2012-04-28 13:33 |
|
| 2012-04-28 19:35 | #10 | Fronix [quote=Zodiac][quote=Teskuz][quote=Zodiac]
Edit: Koden är tagen från phpjabbers om jag inte minns fel, så var creds utdelade också.[/quote]
Okej, men jag använder också mysql. Kanske ska säga det, så jag inte får så mkt hate.
Och att jag använder "Google.se och Google.com", som pingdator.[/quote]
Tror ingen här bryr sig om dina 30-40 raders php skills...
OnT: Det funkar.. (woo :/ )  Fronix Ingen klan
BrutalCS Addict
306 | Citat av ZodiacCitat av TeskuzCitat av ZodiacHehe, tack ändå  Och att du har kopierat det från google tydligen, gillas inte. (<? ?>, short open tags) <? ?> var de inte google som skrev, skrev bara av ett "script" jag använt ett bra tag, är säkert taget från google. Förstår inte riktigt vad som skulle vara negativt med det?  Ville förmedla att man kan få ner dina "30-40 raders kod" sen om jag använder short tags är det väll ingen konst att ändra dem? Edit: Koden är tagen från phpjabbers om jag inte minns fel, så var creds utdelade också. Okej, men jag använder också mysql. Kanske ska säga det, så jag inte får så mkt hate. Och att jag använder "Google.se och Google.com", som pingdator. Tror ingen här bryr sig om dina 30-40 raders php skills... OnT: Det funkar.. (woo  ) Senast redigerad 2012-04-28 20:07 | |
|
| 2012-04-28 20:30 | #11 | Zodiac
[quote=Fronix][quote=Zodiac][quote=Teskuz][quote=Zodiac]
Och att jag använder "Google.se och Google.com", som pingdator.[/quote]
Tror ingen här bryr sig om dina 30-40 raders php skills...
OnT: Det funkar.. (woo :/ )[/quote]
Aha, det enda jag frågade, var om det fungerar för er.  Zodiac Ingen klan
BrutalCS Oldschool
1027 | Citat av FronixCitat av ZodiacCitat av TeskuzCitat av ZodiacHehe, tack ändå  Och att du har kopierat det från google tydligen, gillas inte. (<? ?>, short open tags) <? ?> var de inte google som skrev, skrev bara av ett "script" jag använt ett bra tag, är säkert taget från google. Förstår inte riktigt vad som skulle vara negativt med det?  Ville förmedla att man kan få ner dina "30-40 raders kod" sen om jag använder short tags är det väll ingen konst att ändra dem? Edit: Koden är tagen från phpjabbers om jag inte minns fel, så var creds utdelade också. Okej, men jag använder också mysql. Kanske ska säga det, så jag inte får så mkt hate. Och att jag använder "Google.se och Google.com", som pingdator. Tror ingen här bryr sig om dina 30-40 raders php skills... OnT: Det funkar.. (woo  ) Aha, det enda jag frågade, var om det fungerar för er. |
|
| 2012-04-28 20:47 | #12 | kAKAN TS har fått sitt svar, mycket offtopic sker. Låser tråd då det inte finns något mer att få ut av tråden  kAKAN Ingen klan
Vice ordförande
2817 | TS har fått sitt svar, mycket offtopic sker. Låser tråd då det inte finns något mer att få ut av tråden | |
|
11 kommentarer, visar 1-11 - Första « [1] » Sista |