Hejsan, det är så att jag har börjat köra ett spel som heter Sniper Elite V2. och jag har fastnat på ett uppdrag där man ska förhindra en avrättning, men jag lyckas aldrig. det står tre killar bakom den som ska avrättas och en har pistol och siktar mot hans huvud och de andra två står bakom och vaktar med Thomson (tror jag). Jag har försökt att döda alla tre, men det går inte för att dom hinner alltid skjuta den jäveln som ska avrättas och då måste man börja om uppdraget. Jag har även testat att "skrämma dem" med ett skott, det funkar inte heller. Är det någon annan som har kommit lika långt som mig eller längre? Hjälp uppskattas isåfall! :)
För er som inte vet vad det är för spel så kan ni ta en titt på trailern: [a]http://www.youtube.com/watch?v=WGzyKHl7Geo[/a]
EDIT: Jag spelar detta på PC!
Hejsan, det är så att jag har börjat köra ett spel som heter Sniper Elite V2. och jag har fastnat på ett uppdrag där man ska förhindra en avrättning, men jag lyckas aldrig. det står tre killar bakom den som ska avrättas och en har pistol och siktar mot hans huvud och de andra två står bakom och vaktar med Thomson (tror jag). Jag har försökt att döda alla tre, men det går inte för att dom hinner alltid skjuta den jäveln som ska avrättas och då måste man börja om uppdraget. Jag har även testat att "skrämma dem" med ett skott, det funkar inte heller. Är det någon annan som har kommit lika långt som mig eller längre? Hjälp uppskattas isåfall!
För er som inte vet vad det är för spel så kan ni ta en titt på trailern:
Testa skjut igenom snubben som ska avrättas, skjut han i axeln! Eller testa skjuta på vapnet så kanske skotten studsar. :D
Eller så kanske du ska skjuta på något som ska falla ner på de andra?
Hehe, kanske jag som är kass då :). Hur långt har ni kommit nu? Jag ska typ inta en kyrka, men har inte lirat på ett par timmar nu, skall fortsätta senare :).
Hehe, kanske jag som är kass då :). Hur långt har ni kommit nu? Jag ska typ inta en kyrka, men har inte lirat på ett par timmar nu, skall fortsätta senare :).