FORUM
FORUM
Forumindex / Hjälpforum / Ny dator
2012-05-05 15:50#1

gaaby
Ingen klan

BrutalCS Prospect
85

Heeeeeeeej grabbar!

Nu är det såhär att jag ska tjata till mig en ny dator för min nuvarande dator klarar endast counter-strike liksom. Så min fråga till er är om ni skulle kunna sätta ihop en bra dator till mig? Den ska klara av skyrim, bf3 osv. Min budget är ungefär 6k!

Tack på förhand :)
43 kommentarer, visar 31-43 - Första « 1 2 [3] » Sista
2012-05-08 22:38#32

hypn
Ingen klan

BrutalCS Addict
293

Citat av gaaby

Citat av emil06

Ska du inte ha någon hårddisk?

Har massa hårddiskar liggandes, så använder dem. Har kollat upp så dem passar osv med

En dvd-brännare då? Har du det?
2012-05-09 13:14#33

gaaby
Ingen klan

BrutalCS Prospect
85

En fråga bara.. Vad tycker ni om den här datorn?
Min pappa håller på o argumenterar om att jag ska köpa en färdig dator istället, frågan är bara vilket är bäst? Denna eller den beställningen jag tänkte göra?
2012-05-09 15:34#34

kapisch
Ingen klan

BrutalCS Uberlegend
1942

Citat av gaaby

Min pappa håller på o argumenterar om att jag ska köpa en färdig dator istället, frågan är bara vilket är bäst? Denna eller den beställningen jag tänkte göra?

Den du tänkte göra. Säg till din far att han får mycket mer för pengarna om han köper en i delar.
2012-05-09 15:59#35

Freddo
Ingen klan

BrutalCS Lover
190

Köp en dator som du själv har plcokat ihop eller t.ex inet eller komplett. Mycket mer dator för pengarna
2012-05-09 17:33#36

lundell318
Ingen klan

HNS-Admin
1790

Ja som det är sagt innan, du kommer tjäna mer på att plocka ihop själv. Du slipper "märkes priset" och du kan själv bestämma lite mer över kvalitén över delarna.
För att lära sig något så måste man våga göra fel.
2012-05-09 18:31#37

Wright
Ingen klan

BrutalCS Legend
1697

Citat av gaaby

självklart är den du får i delar bättre. men den där duger fint. vad har du tänkt att spela?
Min Stream: http://sv.twitch.tv/wright4

Streamar så fort jag har möjlighet :)!
2012-05-09 20:45#38

lundell318
Ingen klan

HNS-Admin
1790

Citat av Wright

Citat av gaaby

självklart är den du får i delar bättre. men den där duger fint. vad har du tänkt att spela?

Citat av gaaby

Heeeeeeeej grabbar!

Nu är det såhär att jag ska tjata till mig en ny dator för min nuvarande dator klarar endast counter-strike liksom. Så min fråga till er är om ni skulle kunna sätta ihop en bra dator till mig? Den ska klara av skyrim, bf3 osv. Min budget är ungefär 6k!

För att lära sig något så måste man våga göra fel.
2012-05-09 21:36#39

Wright
Ingen klan

BrutalCS Legend
1697

Citat av lundell318

Citat av Wright

Citat av gaaby

Citat av gaaby

Heeeeeeeej grabbar!

jag missa det herregud förlåt går jorden under nu?
Min Stream: http://sv.twitch.tv/wright4

Streamar så fort jag har möjlighet :)!
2012-05-10 10:20#40

f0rce
Ingen klan

BrutalCS Uberlegend
1582

Wright: Har du typ aggressionsproblem?
Han quotade bara vad hon hade skrivit av för spel hon skulle spela, inte mer än så.
Lägg ner.

Men ja, som dom andra har sagt så lär du få mer för pengarna om du köper en dator i delar och bygger själv.
Den ända nackdelen är väl att om något är trasigt/går sönder eller dylikt så måste det ju skickas tillbaka av dig själv än att du går till affären du köpte det ifrån och lämna den där. Men annars så säger jag; tveka inte, bara att köra!
2012-05-10 14:40#41

hypn
Ingen klan

BrutalCS Addict
293

Citat av gaaby

Heeeeeeeej grabbar!

Ska du på dreamhack ?
2012-05-10 15:20#42

Ett_katt
Ingen klan

BrutalCS Legend
1085

@emil06, ragga kan du göra via pm
2012-05-10 16:56#43

Carlb0m
Ingen klan

BrutalCS Oldschool
773

hon har redan köpt en dator :P
ett_katt: Hon är min :cool: :love:
2012-05-11 16:05#44

hypn
Ingen klan

BrutalCS Addict
293

Citat av Ett_katt

@emil06, ragga kan du göra via pm

Jag undrade bara om hon skulle till dh :P
Hon kanske taggar med en ny dator till dess.
Citat av Carlb0m

hon har redan köpt en dator :P
ett_katt: Hon är min :cool: :love:

Hahaha
43 kommentarer, visar 31-43 - Första « 1 2 [3] » Sista
AKTIVA TRÅDAR