FORUM
FORUM
Forumindex / League of Legends / Hackat acc, hjälp!
2012-05-15 19:28#1

OssebosseBUS
Ingen klan

BrutalCS Lover
218

Hejsan brutalcs, detta angår väll inte er så mycket men iaf mitt LoL acc har blivit hackat.

Jag har mailat deras support och allting men dom är ju förbannat seeeeega !

Jag vet vad snorungen heter och vart han bor osv, göra nått kul mot honom?

Jag är ju som sagt jävligt mad nu eftersom accet va värt en hel del. Förstår dock inte hur i h*lvete han kunnat ta det, ingen annan har kunnat mitt pw eller namn?

Om ni vet nått sätt så man kan få tbx det skulle jag bli hur tacksam som helst, har redan mailat dom.

Förlåt om jag använder vissa ord men är mindre glad som sagt.

Peace<3

/zeepro
League of Legends in my <3
zeepro like bawz @ LoL west
44 kommentarer, visar 31-44 - Första « 1 2 [3] » Sista
2012-05-16 14:53#32

Zodiac
Ingen klan

BrutalCS Oldschool
1027

Och man får väl inte göra marknadsförning när man är under 18?.. Vaa? ^_^
Jag tror inte en 12åring kan hacka ett konto.
2012-05-16 15:05#33

Vaanhala
Ingen klan

BrutalCS Uberlegend
3297

Citat av Zodiac

Och man får väl inte göra marknadsförning när man är under 18?.. Vaa? ^_^
Jag tror inte en 12åring kan hacka ett konto.

Varför skulle man inte få marknadsföra något om man är 18? & varför skulle inte en tolvåring kunna t.ex. skicka en keylogger?

Men i denna situation så tvekar jag på att pojken har gjort något sådant.
2012-05-16 23:12#34

OssebosseBUS
Ingen klan

BrutalCS Lover
218

Citat av visone

Hur blev du hackad? Försökte du sälja kontot och fick därigenom hans namn och adress eller var PW helt plötsligt bytt? Hur fick du isåfall reda på hans namn &amp; adress? Berätta mer om hur du blev "hackad".

Jag litade med honom för ungefär ett år sedan och då blev vi vänner på facebook osv. Sen hördes vi inte av nått mer föns ungefär en till 2 veckor sedan och i förgår när jag loggade in så sa han och hans kaxiga m8s att han hackat mej?
Och How ever jag vill ju bara kunna få mitt account tillbaka, hur han gjort vet jag inte..
2012-05-17 05:08#35

Wright
Ingen klan

BrutalCS Legend
1776

Citat av zeepro

Citat av visone

Hur blev du hackad? Försökte du sälja kontot och fick därigenom hans namn och adress eller var PW helt plötsligt bytt? Hur fick du isåfall reda på hans namn &amp; adress? Berätta mer om hur du blev "hackad".

Jag litade med honom för ungefär ett år sedan och då blev vi vänner på facebook osv. Sen hördes vi inte av nått mer föns ungefär en till 2 veckor sedan och i förgår när jag loggade in så sa han och hans kaxiga m8s att han hackat mej?
Och How ever jag vill ju bara kunna få mitt account tillbaka, hur han gjort vet jag inte..

det är därför man aldrig är kompis med en p12a! sorry to say but it's so true..
2012-05-17 13:09#36

visone
Ingen klan

BrutalCS Oldschool
704

Så du har inte försökt sälja accet eller låtit honom spela på ditt account, han bara hackade det?
2012-05-17 14:41#37

OssebosseBUS
Ingen klan

BrutalCS Lover
218

Citat av visone

Så du har inte försökt sälja accet eller låtit honom spela på ditt account, han bara hackade det?

Inte låtit honom göra någonting på accet.
2012-05-17 16:21#38

Carlb0m
Ingen klan

BrutalCS Oldschool
805

Säg vad han heter o bor till oss så fixar vi resten ;)

OnT: Arnnars kan du ju ta kontakt med hans föräldrar så får han ett helvete där hemma

Senast redigerad 2012-05-17 16:28
bror
2012-05-17 20:58#39

OssebosseBUS
Ingen klan

BrutalCS Lover
218

Citat av Carlb0m

OnT: Arnnars kan du ju ta kontakt med hans föräldrar så får han ett helvete där hemma

Haha det skulle vara fett nice och jävligt kul om det gick ;)

Har funderat på att göra det, men vet inte riktigt än, har för mej att hans föreldrar inte bryr sej så mycke om vad han gör :p
2012-05-17 22:48#40

OneMillionDollar
Ingen klan

BrutalCS SuperAddict
365

Citat av zeepro

Citat av Carlb0m

Har funderat på att göra det, men vet inte riktigt än, har för mej att hans föreldrar inte bryr sej så mycke om vad han gör :p

Ring till soc om hans föräldrar inte bryr sig då
2012-05-17 22:50#41

YosefM
Ingen klan

BrutalCS Oldschool
794

Citat av Talibkweli

Citat av zeepro

Citat av Carlb0m

tänkte exakt samma sak.1 ring föräldarna , bryr dom sig inte,får du göra som talibkweli sa. ^_^

Senast redigerad 2012-05-17 22:52
2012-05-17 22:57#42

Wistrom
Ingen klan

BrutalCS Legend
918

ajo, för SOC lär ju göra något över ett hackat lol account.

Vänta tills supporten hör av sig är mitt förslag. Sen att det skulle vara jävligt kul att spöa på ungjäveln är en cannan sak!

2012-05-17 23:02#43

OssebosseBUS
Ingen klan

BrutalCS Lover
218

Citat av YosefM

Citat av Talibkweli

Citat av zeepro

Citat av Carlb0m

tänkte exakt samma sak.1 ring föräldarna , bryr dom sig inte,får du göra som talibkweli sa. ^_^

1. Visst accet är ju värt mycke men att göra så mycke för det känns ju som lite för mycke enligt mej.

Citat av Wistrom

ajo, för SOC lär ju göra något över ett hackat lol account.

Vänta tills supporten hör av sig är mitt förslag. Sen att det skulle vara jävligt kul att spöa på ungjäveln är en cannan sak!

Ja jag har fått svar från dom och svarat på frågor så dom ska veta att det är mitt acc, så tar väll 24 timmar innnan jag får svar igen. Skulle vara skit kul att skrämma upp han lite att stå ett gäng utanför hans dörr !
2012-05-18 02:40#44

Wistrom
Ingen klan

BrutalCS Legend
918

skönt! hoppas du får tillbaka det då.

Gå inte i något gäng, gör du något så var ensam..Hur fegt är det inte att vara flera mot en?

2012-05-18 03:04#45

OssebosseBUS
Ingen klan

BrutalCS Lover
218

Citat av Wistrom

skönt! hoppas du får tillbaka det då.

Gå inte i något gäng, gör du något så var ensam..Hur fegt är det inte att vara flera mot en?

Jo då gör jag med.

Jag tycker ju det skulle vara nått men skulle inte hända ändå.

EDIT* Jag fick svar av supporten att jag inte får tillbaka mitt account.. vad ska jag göra nu då... ? :/

Senast redigerad 2012-05-19 19:14
44 kommentarer, visar 31-44 - Första « 1 2 [3] » Sista
AKTIVA TRÅDAR