| FORUM | Forumindex / Diskutera fritt / bästa att göra när man är bakis
| 2012-06-14 13:49 | #1 | Ouiga ja som topic lyder vad är det bästa att göra för att få bort den där äckliga kännslan av lite yr het
ge förslag  Ouiga Ingen klan
BrutalCS Legend
1426 | ja som topic lyder vad är det bästa att göra för att få bort den där äckliga kännslan av lite yr het
ge förslag |
|
55 kommentarer, visar 46-55 - Första « 1 2 3 [4] » Sista| 2012-06-15 01:26 | #47 | vicked Haha snälla. Zkunk, vakna. Nästan varenda liten kille/tjej dricker nåt på skolavslutingarna eller bara sitter och tar några cider&öl och bara tar det lungt med en gitarr vid en varm sommareld, skönaste man kan göra när man är många. Visst kan hålla med om att det är tidigt men lev livet istället. kanske ska vakna upp ur datorvärlden? :)
ot: SOV!  vicked Ingen klan
BrutalCS Legend
1114 | Haha snälla. Zkunk, vakna. Nästan varenda liten kille/tjej dricker nåt på skolavslutingarna eller bara sitter och tar några cider&öl och bara tar det lungt med en gitarr vid en varm sommareld, skönaste man kan göra när man är många. Visst kan hålla med om att det är tidigt men lev livet istället. kanske ska vakna upp ur datorvärlden?  ot: SOV! | |
|
| 2012-06-15 01:35 | #48 | tabort [quote=Evilkenevil][quote=Zkunk]
fan va tuff du är osv..........
Anledningen till att jag skrev som jag gjorde är att personer i den åldern ej får dricka och därför tycker jag att det är jävligt fjantigt att lägga ut det på ett forum precis som att dom ska ha cred etc för att dom varit tuffa och druckit ändå.
Och kom inte och säg att det inte är jätte "STOR" skillnad på dagens ungdomar och för t.ex 7 år sedan. Min poäng med det hela var att dagens ungdomar i Åldrarna 13 - 17 är helt tvärtemot vad jag upplevde att jag och folk i min ålder var, ungdomar idag faller lättare för grupptryck, saknar 0 respekt för äldre etc etc är det något mer ni undrar kan vi ta det i pm så att vi inte går (OT)
ont som jag glömde skriva innan få i dig salt och vätska så att du ej sköljer ur salterna i kroppen. t.ex en påse godis en bra film och vatten funkar kanon[/quote]
När jag var 15 år så gick i alla fall jag och mina kompisar på svenskalektionerna, vart spenderade du din tid? Det är ju tydligt att dom inte gick åt att studera.
Nej, jag försöker inte spela tuff, men du är 21år och sitter och attackerar 15 åringars beteenden. Man lär sig av erfarenheter, det är absolut inget fel med att dom sitter på ett forum och delar med sig av erfarenheter, så kom förfan inte hit och attackera dom. Tänk tillbaka till när du var 15, kan lova dig att du va jävligt fjantig på den tiden.
Det är ingen stor skillnad med hur det såg ut då och hur det ser ut nu, vi har bara andra medel att kommunicera med, men ungdomen är densamma och dom lär sig på nya sätt idag. Jag har varit medlem på detta forum sen jag var 15år och lärde mig mycket av det, men du kanske inte hade internet då?
Zkunk, det är kanske dags att växa upp och utforska värden?[/quote]
Det stavas svensklektion, sopa.
Ont: Återställare, finns inget bättre!  tabort Ingen klan
BrutalCS 1337
610 | Citat av EvilkenevilCitat av Zkunk
fan va tuff du är osv..........
Anledningen till att jag skrev som jag gjorde är att personer i den åldern ej får dricka och därför tycker jag att det är jävligt fjantigt att lägga ut det på ett forum precis som att dom ska ha cred etc för att dom varit tuffa och druckit ändå.
Och kom inte och säg att det inte är jätte "STOR" skillnad på dagens ungdomar och för t.ex 7 år sedan. Min poäng med det hela var att dagens ungdomar i Åldrarna 13 - 17 är helt tvärtemot vad jag upplevde att jag och folk i min ålder var, ungdomar idag faller lättare för grupptryck, saknar 0 respekt för äldre etc etc är det något mer ni undrar kan vi ta det i pm så att vi inte går (OT)
ont som jag glömde skriva innan få i dig salt och vätska så att du ej sköljer ur salterna i kroppen. t.ex en påse godis en bra film och vatten funkar kanon När jag var 15 år så gick i alla fall jag och mina kompisar på svenskalektionerna, vart spenderade du din tid? Det är ju tydligt att dom inte gick åt att studera. Nej, jag försöker inte spela tuff, men du är 21år och sitter och attackerar 15 åringars beteenden. Man lär sig av erfarenheter, det är absolut inget fel med att dom sitter på ett forum och delar med sig av erfarenheter, så kom förfan inte hit och attackera dom. Tänk tillbaka till när du var 15, kan lova dig att du va jävligt fjantig på den tiden. Det är ingen stor skillnad med hur det såg ut då och hur det ser ut nu, vi har bara andra medel att kommunicera med, men ungdomen är densamma och dom lär sig på nya sätt idag. Jag har varit medlem på detta forum sen jag var 15år och lärde mig mycket av det, men du kanske inte hade internet då? Zkunk, det är kanske dags att växa upp och utforska värden? Det stavas svensklektion, sopa. Ont: Återställare, finns inget bättre! Senast redigerad 2012-06-15 01:37 |
|
| 2012-06-15 01:45 | #49 | Evilkenevil [quote=RIPKrutov]
Ont: Återställare, finns inget bättre![/quote]
Om du nu ska försöka rätta någon, se då till att faktiskt ha rätt själv.
Svenskalektionerna är korrekt, det är plural, dvs flera lektioner.
Svensklektion är singular, en lektion.  Evilkenevil Ingen klan
BrutalCS Legend
1404 | Citat av RIPKrutov
Ont: Återställare, finns inget bättre! Om du nu ska försöka rätta någon, se då till att faktiskt ha rätt själv. Svenskalektionerna är korrekt, det är plural, dvs flera lektioner. Svensklektion är singular, en lektion. Senast redigerad 2012-06-15 01:50 |
|
| 2012-06-15 01:51 | #50 | Lazo Kanske ska hålle oss till ämnet :(  Lazo Ingen klan
BrutalCS Prospect
76 | Kanske ska hålle oss till ämnet :( | <+BCS|Qvarn> Jag lurar honom att jag kastar (WemoX) <+BCS|Qvarn> Sen dricker jag den själv |
|
| 2012-06-15 01:56 | #51 | Zkunk [quote=Evilkenevil]
[quote=Zkunk]
Asså seriöst vem fan tror du att du e ?
vad hände med att ta det i PM till mig ? eller ni måste vara tuffa och svara inför alla andra ???? då ska jag vara lika häftig som er då.
För det första, Vem är det som missade svenska lektionerna ?
"Zkunk, det är kanske dags att växa upp och utforska [b]värden?[/b]"
För det andra, Så tycker jag bara att det är jävligt fel att sitta och uppmuntra minderåriga att göra saker de ej får göra på grund av sin ålder.
Jag menar om en 11 åring fått klamydia hade ni då sagt använd gummi? skulle inte tro det!!!! dom flesta hade svarat du har inget mellan benen på en tjej att göra tills din kropp mognat eller något i den stilen. sluta gå OT mer nu Ta det i "PM"........ och Wright kom inte och säg att ni som är under 18 inte dricker för att vara tuffa, det är ju inte direkt så att man som 13, 14 ,15 åring bara får för sig att börja dricka, man gör det enbart för att alla andra gör det och för att man tror att man blir vuxen då.... Tro mig jag har själv varit i den åldern, gjort mina tabbar och följt strömmen. t.ex. Jag började snusa för att polarna gjorde det och det ångrar jag idag då jag ej kan sluta.[/quote]
Jag börjar tro att du har angivit fel ålder, för det du skriver och hur du tänker reflekterar inte över ett moget beteende, fast vissa åldras mentalt segare än andra. Eller är det normalt för dig att börja skriva all-gangster-style när du blir sur?
Jag gratulerar för att du hittade en typo i min text.
Jag/vi uppmuntrar ingen att dricka, frågan löd hur VI brukar göra för att bli av med en baksmälla, eller har du totalt glömt vad denna tråd handlade om?
NEJ, jag tänker inte skriva i PM till dig.
Detta är ett öppet forum, om du inte pallar att någon kritiserar dig efter att du helt öppet spyr ut dig världens dummaste och onödigaste kommentar så föreslår jag att du tänker två gånger nästa gång du gör ett inlägg.
Till din fråga:
[b]Asså seriöst vem fan tror du att du e ?[/b]
Mitt svar:
Vem tror du att DU är? Du kommer hit och börjar gnälla om att minderåriga är fjantiga för att dom diskuterar ett väldigt vanligt ämne, av vilken anledning?
Har du inget vettigare att säga så ber jag dig hålla dig utanför denna diskussion som handlar om hur VI brukar göra för att bli av med en baksmälla. Är det något annat du vill lära dig så kan du ta det i PM, eller?
//Evil[/quote]
Evilkenevil sluta tro dig veta allt och snälla sluta lek[b] Gramma-natzi[/b], Du kommer ingenstans med det.( [b]Helt ärligt vem fan bryr sig om hur folk stavar eller använder sig av grammatik, Så länge folk förstår vad personerna menar ska väl för fan ingen gnälla som du gör.[/b]
Som du själv sa öppet forum jag får skriva vad jag vill tycker Admins ej om det ,censurerar dom bort det. Sen undrar jag varför alla dessa på hopp om att jag angivit fel ålder,Att jag har ej varit på svenskan i skolan etc etc har jag gått på dig med person angrepp etc ???? Ne det har jag inte, så bara lägg ner är du snäll, att du bara fortsätter skriva i tråden visar ju vilken mognads nivå du håller.
skriver inte ett ord till i denna tråd då EVILKENEVIL MR perfekt, som vet allt etc inte kan hålla det på en mogen nivå utan ska dra till med person påhopp. jag ska låta allt vara som en mogen person istället för att älta det som du gör.  Zkunk Ingen klan
BrutalCS Oldschool
898 | Citat av EvilkenevilCitat av Zkunk
Asså seriöst vem fan tror du att du e ?
vad hände med att ta det i PM till mig ? eller ni måste vara tuffa och svara inför alla andra ???? då ska jag vara lika häftig som er då.
För det första, Vem är det som missade svenska lektionerna ?
"Zkunk, det är kanske dags att växa upp och utforska värden?"
För det andra, Så tycker jag bara att det är jävligt fel att sitta och uppmuntra minderåriga att göra saker de ej får göra på grund av sin ålder.
Jag menar om en 11 åring fått klamydia hade ni då sagt använd gummi? skulle inte tro det!!!! dom flesta hade svarat du har inget mellan benen på en tjej att göra tills din kropp mognat eller något i den stilen. sluta gå OT mer nu Ta det i "PM"........ och Wright kom inte och säg att ni som är under 18 inte dricker för att vara tuffa, det är ju inte direkt så att man som 13, 14 ,15 åring bara får för sig att börja dricka, man gör det enbart för att alla andra gör det och för att man tror att man blir vuxen då.... Tro mig jag har själv varit i den åldern, gjort mina tabbar och följt strömmen. t.ex. Jag började snusa för att polarna gjorde det och det ångrar jag idag då jag ej kan sluta. Jag börjar tro att du har angivit fel ålder, för det du skriver och hur du tänker reflekterar inte över ett moget beteende, fast vissa åldras mentalt segare än andra. Eller är det normalt för dig att börja skriva all-gangster-style när du blir sur? Jag gratulerar för att du hittade en typo i min text. Jag/vi uppmuntrar ingen att dricka, frågan löd hur VI brukar göra för att bli av med en baksmälla, eller har du totalt glömt vad denna tråd handlade om? NEJ, jag tänker inte skriva i PM till dig. Detta är ett öppet forum, om du inte pallar att någon kritiserar dig efter att du helt öppet spyr ut dig världens dummaste och onödigaste kommentar så föreslår jag att du tänker två gånger nästa gång du gör ett inlägg. Till din fråga: Asså seriöst vem fan tror du att du e ?Mitt svar: Vem tror du att DU är? Du kommer hit och börjar gnälla om att minderåriga är fjantiga för att dom diskuterar ett väldigt vanligt ämne, av vilken anledning? Har du inget vettigare att säga så ber jag dig hålla dig utanför denna diskussion som handlar om hur VI brukar göra för att bli av med en baksmälla. Är det något annat du vill lära dig så kan du ta det i PM, eller? //Evil Evilkenevil sluta tro dig veta allt och snälla sluta lek Gramma-natzi, Du kommer ingenstans med det.( Helt ärligt vem fan bryr sig om hur folk stavar eller använder sig av grammatik, Så länge folk förstår vad personerna menar ska väl för fan ingen gnälla som du gör.Som du själv sa öppet forum jag får skriva vad jag vill tycker Admins ej om det ,censurerar dom bort det. Sen undrar jag varför alla dessa på hopp om att jag angivit fel ålder,Att jag har ej varit på svenskan i skolan etc etc har jag gått på dig med person angrepp etc ???? Ne det har jag inte, så bara lägg ner är du snäll, att du bara fortsätter skriva i tråden visar ju vilken mognads nivå du håller. skriver inte ett ord till i denna tråd då EVILKENEVIL MR perfekt, som vet allt etc inte kan hålla det på en mogen nivå utan ska dra till med person påhopp. jag ska låta allt vara som en mogen person istället för att älta det som du gör. Senast redigerad 2012-06-15 01:58 | [17:42:14] <@BCS|Ejziponken> alltså kan inte sluta skratta åt den där [17:42:17] <@BCS|Ejziponken> så jävla rolig |
|
| 2012-06-15 01:57 | #52 | tabort [quote=Evilkenevil][quote=RIPKrutov]
Ont: Återställare, finns inget bättre![/quote]
Om du nu ska försöka rätta någon, se då till att faktiskt ha rätt själv.
Svenskalektionerna är korrekt, det är plural och det beskriver att lektionen är för språket svenska.
Svensk lektion(ja, du särskrivde) skulle innebära att lektionen är på svensk[b]a[/b], men det säger inget om lektionens innehåll.[/quote]
Okej, så då är en svensklärare en lärare som lär ut på svenska, men det spelar ingen roll vad läraren lär ut?
Virrigt det där blev, men du fattar nog.
edit: så du drog en edit, var för lat för att skriva ut "svensklektionerna", trodde att du skulle förstå vad jag menade  tabort Ingen klan
BrutalCS 1337
610 | Citat av EvilkenevilCitat av RIPKrutov
Ont: Återställare, finns inget bättre! Om du nu ska försöka rätta någon, se då till att faktiskt ha rätt själv. Svenskalektionerna är korrekt, det är plural och det beskriver att lektionen är för språket svenska. Svensk lektion(ja, du särskrivde) skulle innebära att lektionen är på svensk a, men det säger inget om lektionens innehåll. Okej, så då är en svensklärare en lärare som lär ut på svenska, men det spelar ingen roll vad läraren lär ut? Virrigt det där blev, men du fattar nog. edit: så du drog en edit, var för lat för att skriva ut "svensklektionerna", trodde att du skulle förstå vad jag menade Senast redigerad 2012-06-15 01:59 |
|
| 2012-06-15 01:59 | #53 | Carlb0m zkunk alla mellan 13-17 dricker, sluta lek, dem kommer inte sluta pga dina argument här i bcs.
ont: drick inte så mycket dagen innan.  Carlb0m Ingen klan
BrutalCS Oldschool
774 | zkunk alla mellan 13-17 dricker, sluta lek, dem kommer inte sluta pga dina argument här i bcs.
ont: drick inte så mycket dagen innan. |
|
| 2012-06-15 02:03 | #54 | Evilkenevil
[quote=Zkunk]
Evilkenevil sluta tro dig veta allt och snälla sluta lek Gramma-natzi, Du kommer ingenstans med det.
Som du själv sa öppet forum jag får skriva vad jag vill tycker Admins ej om det ,censurerar dom bort det. Sen undrar jag varför alla dessa på hopp om att jag angivit fel ålder,Att jag har ej varit på svenskan i skolan etc etc har jag gått på dig med person angrepp etc ???? Ne det har jag inte, så bara lägg ner är du snäll, att du bara fortsätter skriva i tråden visar ju vilken mognads nivå du håller.
skriver inte ett ord till i denna tråd då EVILKENEVIL MR perfekt, som vet allt etc inte kan hålla det på en mogen nivå utan ska dra till med person påhopp. jag ska låta allt vara som en mogen person istället för att älta det som du gör.[/quote]
Så att kalla alla 15 åringar som diskuterar bakfylla "fjantiga" är inte ett sorts påhopp? Det jag ville få ut genom att skriva allt detta till dig är att du själv skulle se hur fjantig du är. Du tog illa vid dig av det, för det ber jag om ursäkt. Men jag tror alla andra minderåriga här tar lika illa vid sig av att bli kallad fjantig, speciellt när det inte är något fel med att diskutera bakfyllor.
[quote=RIPKrutov]
Okej, så då är en svensklärare en lärare som lär ut på svenska, men det spelar ingen roll vad läraren lär ut?
Virrigt det där blev, men du fattar nog.[/quote]
haha, du har rätt, jag skrev själv fel, därav min edit, men du va snabbare ;)  Evilkenevil Ingen klan
BrutalCS Legend
1404 | Citat av Zkunk
Evilkenevil sluta tro dig veta allt och snälla sluta lek Gramma-natzi, Du kommer ingenstans med det.
skriver inte ett ord till i denna tråd då EVILKENEVIL MR perfekt, som vet allt etc inte kan hålla det på en mogen nivå utan ska dra till med person påhopp. jag ska låta allt vara som en mogen person istället för att älta det som du gör. Så att kalla alla 15 åringar som diskuterar bakfylla "fjantiga" är inte ett sorts påhopp? Det jag ville få ut genom att skriva allt detta till dig är att du själv skulle se hur fjantig du är. Du tog illa vid dig av det, för det ber jag om ursäkt. Men jag tror alla andra minderåriga här tar lika illa vid sig av att bli kallad fjantig, speciellt när det inte är något fel med att diskutera bakfyllor. Citat av RIPKrutov
Virrigt det där blev, men du fattar nog. haha, du har rätt, jag skrev själv fel, därav min edit, men du va snabbare ;) |
|
| 2012-06-15 07:22 | #55 | OneMillionDollar Det bästa du kan göra är la att bara ligga kvar i sängen, kanske koka lite kaffe och äta måttligt.
Knep som bastu osv fungerar ej.
Salt & vatten är det enda som kan hjälpa lite, om du inte vill lägga 60:- på bakispiller.  OneMillionDollar Ingen klan
BrutalCS SuperAddict
365 | Det bästa du kan göra är la att bara ligga kvar i sängen, kanske koka lite kaffe och äta måttligt. Knep som bastu osv fungerar ej. Salt & vatten är det enda som kan hjälpa lite, om du inte vill lägga 60:- på bakispiller. |
|
| 2012-06-15 12:33 | #56 | Lazo Som jag, orkar inte stå och blanda vatten med salt.
Jag köper hellre bakispiller, när jag är så kallad bakis :)  Lazo Ingen klan
BrutalCS Prospect
76 | Som jag, orkar inte stå och blanda vatten med salt. Jag köper hellre bakispiller, när jag är så kallad bakis  | <+BCS|Qvarn> Jag lurar honom att jag kastar (WemoX) <+BCS|Qvarn> Sen dricker jag den själv |
|
55 kommentarer, visar 46-55 - Första « 1 2 3 [4] » Sista |
| | |