| FORUM | Forumindex / League of Legends / Vilken gubbe gillar ni mest? - LoL
| 2012-06-19 13:30 | #1 | Carlb0m Som topic lyder. :) Vilken gubbe gillar ni o spela mest?
Jag själv tycker ashe eller vladmir.
Vladmir är skön för man har nästan ALLTID fullt hp.
Ashe vet jag inte riktigt, men hon är skön o spela! :)
Diskutera!
Edit: Beskriv gärna varför ni gillar den. :)  Carlb0m Ingen klan
BrutalCS Oldschool
773 | Som topic lyder.  Vilken gubbe gillar ni o spela mest? Jag själv tycker ashe eller vladmir. Vladmir är skön för man har nästan ALLTID fullt hp. Ashe vet jag inte riktigt, men hon är skön o spela!  Diskutera! Edit: Beskriv gärna varför ni gillar den.  Senast redigerad 2012-06-19 14:04 |
|
56 kommentarer, visar 46-56 - Första « 1 2 3 [4] » Sista| 2012-07-10 19:39 | #47 | GLENNN
[quote=icehawk97]
[quote=GLENNN]
[quote=Floppzorr]
[quote=GLENNN]
[quote=Floppzorr]
[quote=Hevishhftw]Favoriter är nog
Irelia
Brand
Ziggs :love:
Karthus och Darius (noob champ)
Vill någon spela så skicka pm. spelar både east och west är bra levlad ;) [/quote]
Karthus är väldigt svår spelad, men hur många wins har du ens? Värkligen ingen noob champ. De flesta Karthus spelare suger undra varför? inte för att han var noob champ iaf, utan för att han är svår, och lätt motverka honom, nästan alla gubbar motverkar han. jeez.
Malphite gillar jag iaf.[/quote]
Verkligen*
Svår? Stå i spawn och klicka R samt få bra ganks i lane. Inte svår alls[/quote]
Det är svårt att förleva i lane eftersom allt motverkar han, han har riktigt svårt att farma och slutar oftast dåligt, men man kan ju använda hans ultimate för att killsteala eller så gör man som xpeke och skadar dom ist och får assister genom ultimate och får kills genom lay waste eller defile, ist för att waste:a en ultimate på en person när man skulle vinna en hel teamfight på den ultin. förmodar att du kör på east.[/quote]
Nej det gör jag inte, men du verkar ha kört LoL en vecka. Börjar du roama precis när du får ulti eller? Du har ju gott om tid att döda folk med din ulti innan lane fasen är över. Med tanke på hur lång range Q har så är det as enkelt att farma som han. Som sagt han behöver ganks som du inte verkar fatta :)[/quote]
Vad jag vet så har floppzorr över 1100 wins? Personer kallar Karthus "noob gubbe" för att han trycker R och hopppas på att få kills, visst det är sant. men det är inte den enda abiliten han har, testa att möta en ahri midlane med karthus. Testa och se hur många lay waste du kan göra innan hon har hoppat 3 gånger och dodgat dom, innan du är död. Det verkar som du har spelat 1 vecka. Adda mig på LoL: Josephbauwz, och ta karthus så tar jag ahri, så ska du får se.[/quote]
Men om du forcar henne att göra ulti för att dodga så lär du ju backa. Sedan döda henne när hon inte har ulti. Har aldrig sagt att han är en noob champ, han är bara enkel att få kill med, och vad har wins med saken att göra det är bara att sitta och nöta. Hade jag kört aktivt sedan jag började dvs ett år sedan nästan på pricken så hade jag ha mer än så där. Definitivt.  GLENNN Ingen klan
BrutalCS Legend
1158 | Citat av icehawk97Citat av GLENNNCitat av FloppzorrCitat av GLENNNCitat av FloppzorrCitat av HevishhftwFavoriter är nog Irelia Brand Ziggs Karthus och Darius (noob champ) Vill någon spela så skicka pm. spelar både east och west är bra levlad ;) Karthus är väldigt svår spelad, men hur många wins har du ens? Värkligen ingen noob champ. De flesta Karthus spelare suger undra varför? inte för att han var noob champ iaf, utan för att han är svår, och lätt motverka honom, nästan alla gubbar motverkar han. jeez. Malphite gillar jag iaf. Verkligen* Svår? Stå i spawn och klicka R samt få bra ganks i lane. Inte svår alls Det är svårt att förleva i lane eftersom allt motverkar han, han har riktigt svårt att farma och slutar oftast dåligt, men man kan ju använda hans ultimate för att killsteala eller så gör man som xpeke och skadar dom ist och får assister genom ultimate och får kills genom lay waste eller defile, ist för att waste:a en ultimate på en person när man skulle vinna en hel teamfight på den ultin. förmodar att du kör på east. Nej det gör jag inte, men du verkar ha kört LoL en vecka. Börjar du roama precis när du får ulti eller? Du har ju gott om tid att döda folk med din ulti innan lane fasen är över. Med tanke på hur lång range Q har så är det as enkelt att farma som han. Som sagt han behöver ganks som du inte verkar fatta  Vad jag vet så har floppzorr över 1100 wins? Personer kallar Karthus "noob gubbe" för att han trycker R och hopppas på att få kills, visst det är sant. men det är inte den enda abiliten han har, testa att möta en ahri midlane med karthus. Testa och se hur många lay waste du kan göra innan hon har hoppat 3 gånger och dodgat dom, innan du är död. Det verkar som du har spelat 1 vecka. Adda mig på LoL: Josephbauwz, och ta karthus så tar jag ahri, så ska du får se. Men om du forcar henne att göra ulti för att dodga så lär du ju backa. Sedan döda henne när hon inte har ulti. Har aldrig sagt att han är en noob champ, han är bara enkel att få kill med, och vad har wins med saken att göra det är bara att sitta och nöta. Hade jag kört aktivt sedan jag började dvs ett år sedan nästan på pricken så hade jag ha mer än så där. Definitivt. |
|
| 2012-07-10 19:50 | #48 | icehawk97
[quote=GLENNN]
[quote=icehawk97]
[quote=GLENNN]
[quote=Floppzorr]
[quote=GLENNN]
[quote=Floppzorr]
Irelia
Brand
Vill någon spela så skicka pm. spelar både east och west är bra levlad ;) [/quote]
Karthus är väldigt svår spelad, men hur många wins har du ens? Värkligen ingen noob champ. De flesta Karthus spelare suger undra varför? inte för att han var noob champ iaf, utan för att han är svår, och lätt motverka honom, nästan alla gubbar motverkar han. jeez.
Verkligen*
Det är svårt att förleva i lane eftersom allt motverkar han, han har riktigt svårt att farma och slutar oftast dåligt, men man kan ju använda hans ultimate för att killsteala eller så gör man som xpeke och skadar dom ist och får assister genom ultimate och får kills genom lay waste eller defile, ist för att waste:a en ultimate på en person när man skulle vinna en hel teamfight på den ultin. förmodar att du kör på east.[/quote]
Nej det gör jag inte, men du verkar ha kört LoL en vecka. Börjar du roama precis när du får ulti eller? Du har ju gott om tid att döda folk med din ulti innan lane fasen är över. Med tanke på hur lång range Q har så är det as enkelt att farma som han. Som sagt han behöver ganks som du inte verkar fatta :)[/quote]
Vad jag vet så har floppzorr över 1100 wins? Personer kallar Karthus "noob gubbe" för att han trycker R och hopppas på att få kills, visst det är sant. men det är inte den enda abiliten han har, testa att möta en ahri midlane med karthus. Testa och se hur många lay waste du kan göra innan hon har hoppat 3 gånger och dodgat dom, innan du är död. Det verkar som du har spelat 1 vecka. Adda mig på LoL: Josephbauwz, och ta karthus så tar jag ahri, så ska du får se.[/quote]
Men om du forcar henne att göra ulti för att dodga så lär du ju backa. Sedan döda henne när hon inte har ulti. Har aldrig sagt att han är en noob champ, han är bara enkel att få kill med, och vad har wins med saken att göra det är bara att sitta och nöta. Hade jag kört aktivt sedan jag började dvs ett år sedan nästan på pricken så hade jag ha mer än så där. Definitivt. [/quote]
Det märks att du inte har nötat efter som du har helt fel. Ahri counters Karthus, behöver inte säga mer, jag har spelat sen betan, dvs 2009 och jag har nött sen dess och därför kan jag detta. du är för lite på läst tycker jag om du ska argumentera om det här.  icehawk97 Ingen klan
BrutalCS Fanboi
169 | Citat av GLENNNCitat av icehawk97Citat av GLENNNCitat av FloppzorrCitat av GLENNNCitat av FloppzorrCitat av HevishhftwFavoriter är nog Irelia Brand Ziggs Karthus och Darius (noob champ) Vill någon spela så skicka pm. spelar både east och west är bra levlad ;) Karthus är väldigt svår spelad, men hur många wins har du ens? Värkligen ingen noob champ. De flesta Karthus spelare suger undra varför? inte för att han var noob champ iaf, utan för att han är svår, och lätt motverka honom, nästan alla gubbar motverkar han. jeez. Malphite gillar jag iaf. Verkligen* Svår? Stå i spawn och klicka R samt få bra ganks i lane. Inte svår alls Det är svårt att förleva i lane eftersom allt motverkar han, han har riktigt svårt att farma och slutar oftast dåligt, men man kan ju använda hans ultimate för att killsteala eller så gör man som xpeke och skadar dom ist och får assister genom ultimate och får kills genom lay waste eller defile, ist för att waste:a en ultimate på en person när man skulle vinna en hel teamfight på den ultin. förmodar att du kör på east. Nej det gör jag inte, men du verkar ha kört LoL en vecka. Börjar du roama precis när du får ulti eller? Du har ju gott om tid att döda folk med din ulti innan lane fasen är över. Med tanke på hur lång range Q har så är det as enkelt att farma som han. Som sagt han behöver ganks som du inte verkar fatta  Vad jag vet så har floppzorr över 1100 wins? Personer kallar Karthus "noob gubbe" för att han trycker R och hopppas på att få kills, visst det är sant. men det är inte den enda abiliten han har, testa att möta en ahri midlane med karthus. Testa och se hur många lay waste du kan göra innan hon har hoppat 3 gånger och dodgat dom, innan du är död. Det verkar som du har spelat 1 vecka. Adda mig på LoL: Josephbauwz, och ta karthus så tar jag ahri, så ska du får se. Men om du forcar henne att göra ulti för att dodga så lär du ju backa. Sedan döda henne när hon inte har ulti. Har aldrig sagt att han är en noob champ, han är bara enkel att få kill med, och vad har wins med saken att göra det är bara att sitta och nöta. Hade jag kört aktivt sedan jag började dvs ett år sedan nästan på pricken så hade jag ha mer än så där. Definitivt. Det märks att du inte har nötat efter som du har helt fel. Ahri counters Karthus, behöver inte säga mer, jag har spelat sen betan, dvs 2009 och jag har nött sen dess och därför kan jag detta. du är för lite på läst tycker jag om du ska argumentera om det här. |
|
| 2012-07-10 20:18 | #49 | GLENNN
[quote=icehawk97]
[quote=GLENNN]
[quote=icehawk97]
[quote=GLENNN]
[quote=Floppzorr]
[quote=GLENNN]
[quote=Floppzorr]
Irelia
Brand
Verkligen*
Men om du forcar henne att göra ulti för att dodga så lär du ju backa. Sedan döda henne när hon inte har ulti. Har aldrig sagt att han är en noob champ, han är bara enkel att få kill med, och vad har wins med saken att göra det är bara att sitta och nöta. Hade jag kört aktivt sedan jag började dvs ett år sedan nästan på pricken så hade jag ha mer än så där. Definitivt. [/quote]
Det märks att du inte har nötat efter som du har helt fel. Ahri counters Karthus, behöver inte säga mer, jag har spelat sen betan, dvs 2009 och jag har nött sen dess och därför kan jag detta. du är för lite på läst tycker jag om du ska argumentera om det här.[/quote]
Så du kan att ahri countrar karthus. Lite svårt att kunna sånt för att man har kört betan, med tanke på att dom inte fanns då :) Eftersom ni är så bra lär ni ju ha 1800+ elo eller?  GLENNN Ingen klan
BrutalCS Legend
1158 | Citat av icehawk97Citat av GLENNNCitat av icehawk97Citat av GLENNNCitat av FloppzorrCitat av GLENNNCitat av FloppzorrCitat av HevishhftwFavoriter är nog Irelia Brand Ziggs Karthus och Darius (noob champ) Vill någon spela så skicka pm. spelar både east och west är bra levlad ;) Karthus är väldigt svår spelad, men hur många wins har du ens? Värkligen ingen noob champ. De flesta Karthus spelare suger undra varför? inte för att han var noob champ iaf, utan för att han är svår, och lätt motverka honom, nästan alla gubbar motverkar han. jeez. Malphite gillar jag iaf. Verkligen* Svår? Stå i spawn och klicka R samt få bra ganks i lane. Inte svår alls Det är svårt att förleva i lane eftersom allt motverkar han, han har riktigt svårt att farma och slutar oftast dåligt, men man kan ju använda hans ultimate för att killsteala eller så gör man som xpeke och skadar dom ist och får assister genom ultimate och får kills genom lay waste eller defile, ist för att waste:a en ultimate på en person när man skulle vinna en hel teamfight på den ultin. förmodar att du kör på east. Nej det gör jag inte, men du verkar ha kört LoL en vecka. Börjar du roama precis när du får ulti eller? Du har ju gott om tid att döda folk med din ulti innan lane fasen är över. Med tanke på hur lång range Q har så är det as enkelt att farma som han. Som sagt han behöver ganks som du inte verkar fatta  Vad jag vet så har floppzorr över 1100 wins? Personer kallar Karthus "noob gubbe" för att han trycker R och hopppas på att få kills, visst det är sant. men det är inte den enda abiliten han har, testa att möta en ahri midlane med karthus. Testa och se hur många lay waste du kan göra innan hon har hoppat 3 gånger och dodgat dom, innan du är död. Det verkar som du har spelat 1 vecka. Adda mig på LoL: Josephbauwz, och ta karthus så tar jag ahri, så ska du får se. Men om du forcar henne att göra ulti för att dodga så lär du ju backa. Sedan döda henne när hon inte har ulti. Har aldrig sagt att han är en noob champ, han är bara enkel att få kill med, och vad har wins med saken att göra det är bara att sitta och nöta. Hade jag kört aktivt sedan jag började dvs ett år sedan nästan på pricken så hade jag ha mer än så där. Definitivt. Det märks att du inte har nötat efter som du har helt fel. Ahri counters Karthus, behöver inte säga mer, jag har spelat sen betan, dvs 2009 och jag har nött sen dess och därför kan jag detta. du är för lite på läst tycker jag om du ska argumentera om det här. Så du kan att ahri countrar karthus. Lite svårt att kunna sånt för att man har kört betan, med tanke på att dom inte fanns då  Eftersom ni är så bra lär ni ju ha 1800+ elo eller? |
|
| 2012-07-10 20:23 | #50 | icehawk97
[quote=GLENNN]
[quote=icehawk97]
[quote=GLENNN]
[quote=icehawk97]
[quote=GLENNN]
[quote=Floppzorr]
[quote=GLENNN]
[quote=Floppzorr]
Irelia
Brand
Verkligen*
Det märks att du inte har nötat efter som du har helt fel. Ahri counters Karthus, behöver inte säga mer, jag har spelat sen betan, dvs 2009 och jag har nött sen dess och därför kan jag detta. du är för lite på läst tycker jag om du ska argumentera om det här.[/quote]
Så du kan att ahri countrar karthus. Lite svårt att kunna sånt för att man har kört betan, med tanke på att dom inte fanns då :) Eftersom ni är så bra lär ni ju ha 1800+ elo eller?[/quote]
Ge upp bara, jag har rätt du har fel.  icehawk97 Ingen klan
BrutalCS Fanboi
169 | Citat av GLENNNCitat av icehawk97Citat av GLENNNCitat av icehawk97Citat av GLENNNCitat av FloppzorrCitat av GLENNNCitat av FloppzorrCitat av HevishhftwFavoriter är nog Irelia Brand Ziggs Karthus och Darius (noob champ) Vill någon spela så skicka pm. spelar både east och west är bra levlad ;) Karthus är väldigt svår spelad, men hur många wins har du ens? Värkligen ingen noob champ. De flesta Karthus spelare suger undra varför? inte för att han var noob champ iaf, utan för att han är svår, och lätt motverka honom, nästan alla gubbar motverkar han. jeez. Malphite gillar jag iaf. Verkligen* Svår? Stå i spawn och klicka R samt få bra ganks i lane. Inte svår alls Det är svårt att förleva i lane eftersom allt motverkar han, han har riktigt svårt att farma och slutar oftast dåligt, men man kan ju använda hans ultimate för att killsteala eller så gör man som xpeke och skadar dom ist och får assister genom ultimate och får kills genom lay waste eller defile, ist för att waste:a en ultimate på en person när man skulle vinna en hel teamfight på den ultin. förmodar att du kör på east. Nej det gör jag inte, men du verkar ha kört LoL en vecka. Börjar du roama precis när du får ulti eller? Du har ju gott om tid att döda folk med din ulti innan lane fasen är över. Med tanke på hur lång range Q har så är det as enkelt att farma som han. Som sagt han behöver ganks som du inte verkar fatta  Vad jag vet så har floppzorr över 1100 wins? Personer kallar Karthus "noob gubbe" för att han trycker R och hopppas på att få kills, visst det är sant. men det är inte den enda abiliten han har, testa att möta en ahri midlane med karthus. Testa och se hur många lay waste du kan göra innan hon har hoppat 3 gånger och dodgat dom, innan du är död. Det verkar som du har spelat 1 vecka. Adda mig på LoL: Josephbauwz, och ta karthus så tar jag ahri, så ska du får se. Men om du forcar henne att göra ulti för att dodga så lär du ju backa. Sedan döda henne när hon inte har ulti. Har aldrig sagt att han är en noob champ, han är bara enkel att få kill med, och vad har wins med saken att göra det är bara att sitta och nöta. Hade jag kört aktivt sedan jag började dvs ett år sedan nästan på pricken så hade jag ha mer än så där. Definitivt. Det märks att du inte har nötat efter som du har helt fel. Ahri counters Karthus, behöver inte säga mer, jag har spelat sen betan, dvs 2009 och jag har nött sen dess och därför kan jag detta. du är för lite på läst tycker jag om du ska argumentera om det här. Så du kan att ahri countrar karthus. Lite svårt att kunna sånt för att man har kört betan, med tanke på att dom inte fanns då  Eftersom ni är så bra lär ni ju ha 1800+ elo eller? Ge upp bara, jag har rätt du har fel. |
|
| 2012-07-10 20:25 | #51 | GLENNN
[quote=icehawk97]
[quote=GLENNN]
[quote=icehawk97]
[quote=GLENNN]
[quote=icehawk97]
[quote=GLENNN]
[quote=Floppzorr]
[quote=GLENNN]
[quote=Floppzorr]
Irelia
Brand
Verkligen*
Så du kan att ahri countrar karthus. Lite svårt att kunna sånt för att man har kört betan, med tanke på att dom inte fanns då :) Eftersom ni är så bra lär ni ju ha 1800+ elo eller?[/quote]
Ge upp bara, jag har rätt du har fel.[/quote]
Vad heter du på west?  GLENNN Ingen klan
BrutalCS Legend
1158 | Citat av icehawk97Citat av GLENNNCitat av icehawk97Citat av GLENNNCitat av icehawk97Citat av GLENNNCitat av FloppzorrCitat av GLENNNCitat av FloppzorrCitat av HevishhftwFavoriter är nog Irelia Brand Ziggs Karthus och Darius (noob champ) Vill någon spela så skicka pm. spelar både east och west är bra levlad ;) Karthus är väldigt svår spelad, men hur många wins har du ens? Värkligen ingen noob champ. De flesta Karthus spelare suger undra varför? inte för att han var noob champ iaf, utan för att han är svår, och lätt motverka honom, nästan alla gubbar motverkar han. jeez. Malphite gillar jag iaf. Verkligen* Svår? Stå i spawn och klicka R samt få bra ganks i lane. Inte svår alls Det är svårt att förleva i lane eftersom allt motverkar han, han har riktigt svårt att farma och slutar oftast dåligt, men man kan ju använda hans ultimate för att killsteala eller så gör man som xpeke och skadar dom ist och får assister genom ultimate och får kills genom lay waste eller defile, ist för att waste:a en ultimate på en person när man skulle vinna en hel teamfight på den ultin. förmodar att du kör på east. Nej det gör jag inte, men du verkar ha kört LoL en vecka. Börjar du roama precis när du får ulti eller? Du har ju gott om tid att döda folk med din ulti innan lane fasen är över. Med tanke på hur lång range Q har så är det as enkelt att farma som han. Som sagt han behöver ganks som du inte verkar fatta  Vad jag vet så har floppzorr över 1100 wins? Personer kallar Karthus "noob gubbe" för att han trycker R och hopppas på att få kills, visst det är sant. men det är inte den enda abiliten han har, testa att möta en ahri midlane med karthus. Testa och se hur många lay waste du kan göra innan hon har hoppat 3 gånger och dodgat dom, innan du är död. Det verkar som du har spelat 1 vecka. Adda mig på LoL: Josephbauwz, och ta karthus så tar jag ahri, så ska du får se. Men om du forcar henne att göra ulti för att dodga så lär du ju backa. Sedan döda henne när hon inte har ulti. Har aldrig sagt att han är en noob champ, han är bara enkel att få kill med, och vad har wins med saken att göra det är bara att sitta och nöta. Hade jag kört aktivt sedan jag började dvs ett år sedan nästan på pricken så hade jag ha mer än så där. Definitivt. Det märks att du inte har nötat efter som du har helt fel. Ahri counters Karthus, behöver inte säga mer, jag har spelat sen betan, dvs 2009 och jag har nött sen dess och därför kan jag detta. du är för lite på läst tycker jag om du ska argumentera om det här. Så du kan att ahri countrar karthus. Lite svårt att kunna sånt för att man har kört betan, med tanke på att dom inte fanns då  Eftersom ni är så bra lär ni ju ha 1800+ elo eller? Ge upp bara, jag har rätt du har fel. Vad heter du på west? |
|
| 2012-07-10 20:28 | #52 | MuL1 Ezreal , han är otroligt kass och awesome att köra med.  MuL1 Ingen klan
BrutalCS 1337
636 | Ezreal , han är otroligt kass och awesome att köra med. |
|
| 2012-07-10 20:29 | #53 | icehawk97
[quote=GLENNN]
[quote=icehawk97]
[quote=GLENNN]
[quote=icehawk97]
[quote=GLENNN]
[quote=icehawk97]
[quote=GLENNN]
[quote=Floppzorr]
[quote=GLENNN]
[quote=Floppzorr]
Irelia
Brand
Verkligen*
Ge upp bara, jag har rätt du har fel.[/quote]
Vad heter du på west?[/quote]
josephbauwz  icehawk97 Ingen klan
BrutalCS Fanboi
169 | Citat av GLENNNCitat av icehawk97Citat av GLENNNCitat av icehawk97Citat av GLENNNCitat av icehawk97Citat av GLENNNCitat av FloppzorrCitat av GLENNNCitat av FloppzorrCitat av HevishhftwFavoriter är nog Irelia Brand Ziggs Karthus och Darius (noob champ) Vill någon spela så skicka pm. spelar både east och west är bra levlad ;) Karthus är väldigt svår spelad, men hur många wins har du ens? Värkligen ingen noob champ. De flesta Karthus spelare suger undra varför? inte för att han var noob champ iaf, utan för att han är svår, och lätt motverka honom, nästan alla gubbar motverkar han. jeez. Malphite gillar jag iaf. Verkligen* Svår? Stå i spawn och klicka R samt få bra ganks i lane. Inte svår alls Det är svårt att förleva i lane eftersom allt motverkar han, han har riktigt svårt att farma och slutar oftast dåligt, men man kan ju använda hans ultimate för att killsteala eller så gör man som xpeke och skadar dom ist och får assister genom ultimate och får kills genom lay waste eller defile, ist för att waste:a en ultimate på en person när man skulle vinna en hel teamfight på den ultin. förmodar att du kör på east. Nej det gör jag inte, men du verkar ha kört LoL en vecka. Börjar du roama precis när du får ulti eller? Du har ju gott om tid att döda folk med din ulti innan lane fasen är över. Med tanke på hur lång range Q har så är det as enkelt att farma som han. Som sagt han behöver ganks som du inte verkar fatta  Vad jag vet så har floppzorr över 1100 wins? Personer kallar Karthus "noob gubbe" för att han trycker R och hopppas på att få kills, visst det är sant. men det är inte den enda abiliten han har, testa att möta en ahri midlane med karthus. Testa och se hur många lay waste du kan göra innan hon har hoppat 3 gånger och dodgat dom, innan du är död. Det verkar som du har spelat 1 vecka. Adda mig på LoL: Josephbauwz, och ta karthus så tar jag ahri, så ska du får se. Men om du forcar henne att göra ulti för att dodga så lär du ju backa. Sedan döda henne när hon inte har ulti. Har aldrig sagt att han är en noob champ, han är bara enkel att få kill med, och vad har wins med saken att göra det är bara att sitta och nöta. Hade jag kört aktivt sedan jag började dvs ett år sedan nästan på pricken så hade jag ha mer än så där. Definitivt. Det märks att du inte har nötat efter som du har helt fel. Ahri counters Karthus, behöver inte säga mer, jag har spelat sen betan, dvs 2009 och jag har nött sen dess och därför kan jag detta. du är för lite på läst tycker jag om du ska argumentera om det här. Så du kan att ahri countrar karthus. Lite svårt att kunna sånt för att man har kört betan, med tanke på att dom inte fanns då  Eftersom ni är så bra lär ni ju ha 1800+ elo eller? Ge upp bara, jag har rätt du har fel. Vad heter du på west? josephbauwz |
|
| 2012-07-10 21:08 | #54 | Hevishhftw Oj menade asså att darius var en lite noob champ inte Karthus! Men han är helt dum i huvudet om man får köpa det man vill till honom! :drool:  Hevishhftw Ingen klan
BrutalCS Uberlegend
1999 | Oj menade asså att darius var en lite noob champ inte Karthus! Men han är helt dum i huvudet om man får köpa det man vill till honom! | fd. Eqhologic |
|
| 2012-07-10 22:32 | #55 | erKoftw Top: Chogath
Mid: Veigar
Bot: Tristana
Jungle Shyvana  erKoftw Ingen klan
BrutalCS 1337
583 | Top: Chogath Mid: Veigar Bot: Tristana
Jungle Shyvana | Look for the stars but remember, keep your feet on the ground. |
|
| 2012-07-11 00:14 | #56 | DDoosed Nunu och Ryze  DDoosed Ingen klan
BrutalCS Fanboi
115 | |
| 2012-07-11 06:03 | #57 | activityyy Älskar att spela Morgana atm ;D  activityyy Ingen klan
BrutalCS Prospect
81 | Älskar att spela Morgana atm ;D |
|
56 kommentarer, visar 46-56 - Första « 1 2 3 [4] » Sista |
| | |