FORUM
FORUM
Forumindex / Counter-Strike: 1.6 / Hjälp Behörighetskod CS !!!
2012-06-23 04:16#1

Zelly^
Ingen klan

BrutalCS Wannabe
44

Nu är det så att jag fick min brors cs acc av han efter han sluta och för ett tag sen när jag skulle logga in och spela här på wc3 servern igen efter ett uppehåll så bad steam om en behörighetkod som dom skulle ha skickat till min email, men jag har inte fått nått och jag har kollat på skräp post och där fanns de inge mail heller från dom, och när jag skrev till steam att jag inte hade fått nått mail om nånbehörighets kod så sa dom att jag skulle ta kort på cd keyn på cs fodralet och skicka in till dom för att försäkra om att jag va den rätta ägaren till accet, men nu är det så att min bror inte hittar på skivorna så jag undrar om nån här på brutal cs vet om det finns nått annat sätt att få tillbaka cs accet på.

Skulle va tacksam för svar
// MVH Zelly^ :D
4 kommentarer, visar 1-4 - Första « [1] » Sista
2012-06-23 10:40#2

Kevato
Ingen klan

Ledamot
1635

Om det nu är din bror som äger accountet så kommer koden till hans mail som han använde när han gjorde accet.

Har ni tappat bort CD-keyn så kan ni alltid ringa till supporten och se om det räcker med en bild på din brors ID-kort.
2012-06-23 12:15#3

Zelly^
Ingen klan

BrutalCS Wannabe
44

Jag hade ändrat till min email men kommer det till hans mail iallfall eller? För jag har inte fått nått :S
2012-06-23 13:30#4

Carlb0m
Ingen klan

BrutalCS Oldschool
773

kolla i hans mail då?
Kan hända att det har kommit i hans mail.
2012-06-23 14:00#5

Zelly^
Ingen klan

BrutalCS Wannabe
44

jaa får ta och säga åt han och kolla om han har fått nått, får hoppas på det för orkar fan inte börja lvla upp alla igen
4 kommentarer, visar 1-4 - Första « [1] » Sista
AKTIVA TRÅDAR