[quote=Wallen]
[quote=Ouiga]Är hummer ett bra märke?[/quote] Aldrig hört talas om det.. Köp honda eller yamaha.[/quote]
Tänkte precis skriva samma.
Låter som någon billig Kina kopia. Går den sönder finns det inga delar och det enda du kan göra är att skrota. Ska du ha någonting bra så får du lägga ut lite cash på det.
Aldrig hört talas om det.. Köp honda eller yamaha.
Tänkte precis skriva samma. Låter som någon billig Kina kopia. Går den sönder finns det inga delar och det enda du kan göra är att skrota. Ska du ha någonting bra så får du lägga ut lite cash på det.
[quote=Ouiga][quote=Thiago_Silva-3]Köp 125cc, har själv en här hemma och har otroligt roligt med den, ingen skillnad mellan 125cc om du ska bara ha roligt . :D[/quote] Funderar fan på en sån. Men hittar ingen bra känns de som vill ha en inte över 10 000 och inte äldre än 00[/quote]
Har en Honda 250 XR från -88 som samlar damm hemma.. En evighetsmaskin som bara går och går och inget fel på draget. Visserligen är detta en 4-takt. Det jag menar är att du inte behöver låsa dig till äldre än 00 om du bara vill ha lite motion/roligt! Dessutom borde det väl inte vara så lätt att hitta något bra för det priset (eller?!) Den 250n jag har hemma ligger nog strax under 10k :)
Köp 125cc, har själv en här hemma och har otroligt roligt med den, ingen skillnad mellan 125cc om du ska bara ha roligt .
Funderar fan på en sån. Men hittar ingen bra känns de som vill ha en inte över 10 000 och inte äldre än 00
Har en Honda 250 XR från -88 som samlar damm hemma.. En evighetsmaskin som bara går och går och inget fel på draget. Visserligen är detta en 4-takt. Det jag menar är att du inte behöver låsa dig till äldre än 00 om du bara vill ha lite motion/roligt! Dessutom borde det väl inte vara så lätt att hitta något bra för det priset (eller?!) Den 250n jag har hemma ligger nog strax under 10k
[quote=Ouiga]Tjena bcs
Tänkte fråga hur stor skillnad det är på en 125cc och en 250cc cross[/quote]
Har du köpt nån av dom, eller funderar du ännu på saken?