Tjena måste fråga en sak
De är så att jag kanske ska köpa en cross och de är en honda 125 -88 så nu till min fråga
de är ju en gammal cross är de lika bra drag i den som i en 00a typ?
[quote=Wallen]Det beror helt på modell, märke, hur långt den har gått och om den är servad ordentligt..[/quote]
Om det är en honda båda två och dom är lika bra servade?
Rent generellt så går ju en 00a bättre iom att den faktiskt är 12 år nyare, oavsett om de är bra servade. Givetvis kan -88an vara i bättre skick o gå bättre än 00an men om både är ungefär lika mycket körda och lika servade så ska nyare vara bättre.
Rent generellt så går ju en 00a bättre iom att den faktiskt är 12 år nyare, oavsett om de är bra servade. Givetvis kan -88an vara i bättre skick o gå bättre än 00an men om både är ungefär lika mycket körda och lika servade så ska nyare vara bättre.
Varför ens köpa en så gammal cross? köp en från 05 och uppåt.. allt annat e skit svårt att få tag delar till osv...
We live in a society exquisitely dependent on technology, in which hardly anyone knows anything about securing it. I live by 1 motto on the net. Never interrupt your enemy when he is making a mistake. The incoherent person ignores the risks. The smart person protects himself from his enemy.
[quote=Ouiga]haha om det är ett märke som yamaha och jag behöver en ny kolv så är de nog samma kolv som till en 2012 xD[/quote]
Är du full? Klart det inte är samma..
haha om det är ett märke som yamaha och jag behöver en ny kolv så är de nog samma kolv som till en 2012 xD
Är du full? Klart det inte är samma..
We live in a society exquisitely dependent on technology, in which hardly anyone knows anything about securing it. I live by 1 motto on the net. Never interrupt your enemy when he is making a mistake. The incoherent person ignores the risks. The smart person protects himself from his enemy.
00:a har bättre teknik, nyare osv.. det är ungefär som att jämföra kebab med kebab, alla har för och nackdelar, klart du kan få tag på en bättre -88 än den där -00:an men det finns andra -00:or som är bättre än både -88 och -00:an
00:a har bättre teknik, nyare osv.. det är ungefär som att jämföra kebab med kebab, alla har för och nackdelar, klart du kan få tag på en bättre -88 än den där -00:an men det finns andra -00:or som är bättre än både -88 och -00:an