Har aldrig kört wow förut och kommer kanske köpa det för att testa en månad och har tänkt på vad jag ska köra för class. Har tänkt på paladin, är de bra?
Har aldrig kört wow förut och kommer kanske köpa det för att testa en månad och har tänkt på vad jag ska köra för class. Har tänkt på paladin, är de bra?
Spelade DK under min tid som aktiv (Death Knight). Mycket rolig och spännande klass. Men Paladin är bra de med, du kan (kunde förr iaf?) spela som tank, healer eller DPS så du är inte fast vid någonting specifikt pga ditt klassval.
Spelade DK under min tid som aktiv (Death Knight). Mycket rolig och spännande klass. Men Paladin är bra de med, du kan (kunde förr iaf?) spela som tank, healer eller DPS så du är inte fast vid någonting specifikt pga ditt klassval.
Death Knights kräver att man lvlat upp en annan gubbe till en viss lvl först. Men testa paladiner, såna är roliga att spela. Relativt enkla att spela som när man jämför med vissa andra klasser och så är paladiner bra helt enkelt. Det enda du inte kan spela som är ranged dps då.
Death Knights kräver att man lvlat upp en annan gubbe till en viss lvl först. Men testa paladiner, såna är roliga att spela. Relativt enkla att spela som när man jämför med vissa andra klasser och så är paladiner bra helt enkelt. Det enda du inte kan spela som är ranged dps då.
Alla klasser är bra, på sitt sätt. Kan du spela paladiner så är dom bra, samma sak med alla andra klasser. Kan du spela din klass så är den bra.
Paladiner är dock rätt roliga att köra. :)
Hunter går snabbt att levla, inte överdrivet svårt att lära sig att spela och dom är roliga att lira på!
Dock är det som fisken säger alla är bra på sitt sätt, spela en gubbe från grunden så blir du bra med tiden.
Hunter går snabbt att levla, inte överdrivet svårt att lära sig att spela och dom är roliga att lira på! Dock är det som fisken säger alla är bra på sitt sätt, spela en gubbe från grunden så blir du bra med tiden.
''Ladda ner det från blizzard och spela gratis SÅLÄNGE DU VILL, TILLS DU VILL FORTSÄTTA, vadå, så han ska spela det sålänge han vill, och sen ska han köpa det?..
Varför köpa om han får spela sålänge han vill?..
''Ladda ner det från blizzard och spela gratis SÅLÄNGE DU VILL, TILLS DU VILL FORTSÄTTA, vadå, så han ska spela det sålänge han vill, och sen ska han köpa det?.. Varför köpa om han får spela sålänge han vill?..
Jag formulerade det där fel. Han kan ladda ner det och spela det i en månad först, eftersom han är osäker om han vill spela det. Därför är det bästa alternativet att spela gratis först, sen om han vill fortsätta och gillar spelet så KÖPER han det då. Onödigt att köpa det sen gillar han inte spelet.
Jag formulerade det där fel. Han kan ladda ner det och spela det i en månad först, eftersom han är osäker om han vill spela det. Därför är det bästa alternativet att spela gratis först, sen om han vill fortsätta och gillar spelet så KÖPER han det då. Onödigt att köpa det sen gillar han inte spelet.
[quote=Expect]Det är inte en månad, det är till level 20[/quote]
Men inte exakt en månad. 2 veckor kanske, beror på, sen så kan man lvla högre än 20 nu, jag har gjort det.