FORUM
FORUM
Forumindex / Diskutera fritt / Gym - Proteinpulver
2012-07-09 16:54#1

Wright
Ingen klan

BrutalCS Legend
1697

Tjenare, har nu gymmat aktivt ett bra tag och behöver något nytt bra proteinpulver gärna billigt ska de vara!

om ni vet något annat bra som hjälper en när man gymmar länka eller skriv gärna:)

Mvh, Wright

Längd: 178
Vikt: 75
Mål: bli relativt biffig mag muskler ska synas bröst sedan arm, men inte överdrivet mycket.
Bulk har lite för mycket fett på mig.

Senast redigerad 2012-07-09 18:06
Min Stream: http://sv.twitch.tv/wright4

Streamar så fort jag har möjlighet :)!
33 kommentarer, visar 31-33 - Första « 1 2 [3] » Sista
2012-07-13 09:26#32

Wistrom
Ingen klan

BrutalCS Oldschool
894

Lind; Att variera varje vecka kanske fungerar för dig men fungerar inte för andra.
För mycket variation är inte alltid bra.

Sedan förstår jag inte alla som säger åt han att inte köpa proteinpulver, jag menar det är ju ingenting farligt? Låt han köpa det om han vill, det är bara ett komplement till hans vanliga kost och lite extra protein är ju bara bra om man vill bygga muskler.

Wright: Jag rekommenderar Whey FX med blåbär eller jordgubbssmak. 1påse innehåller 750g. Köp tre påsar så betalar du 99kr/påse. Går att beställa från gymvaruhuset.

Moxiez: antar att du syftar på Stronglifts 5x5. Det är ett bra schema, dock borde man se över tekniken i alla de övningarna för att undvika skador, detta är dock inte något bra mass-byggar schema :)
http://sv.twitch.tv/wistrom - LOL stream! H0neybooboo @ Eu west! Plat 1 just nu!
2012-07-13 09:48#33

MuL1
Ingen klan

BrutalCS 1337
636

Wright: Du har bra inställning , men att det räcker lätt att bilda kroppen genom att vara 2-3ggr/veckan, då förståss varierar det kropp till kropp, men rekommenderar att du börjar lågt > och går > högre och > högre med träningspass.
Ser själv ingen vits att börja spendera 5 ggr / Veckan gym, när du som sagt kan gå 2-3 ggr/veckan + där hemma.
2012-07-24 16:53#34

freaz1337
Ingen klan

BrutalCS Prospect
60

Stek massvis med kycklingfilér och släng in i kylen! så tar du dom istället för pulver
33 kommentarer, visar 31-33 - Första « 1 2 [3] » Sista
AKTIVA TRÅDAR