Tjaba! Har problem med choken min. Har läst eran guide och provat ändra på inställningarna men det vill inte försvinna helt. Jag har även sökt på forumet här och gått igenom tråd för tråd och provat vad olika föreslagit men det är samma resultat inkl eran rate guide. Sista jag provade var att jag installerade om datorn och steam men det har inte gjort någon skillnad. Jag har helt standard config med följande inställningar ändrade: cl_upd: 101 cl_cmd: 101 rate: 25000 ex_interp 0 Kör jag med dessa inställningar funkar det hyffsat, i spawn när det är många gubbar samtidigt kan choke sticka iväg upp till 30 men försvinner snabbt när alla springer åt olika håll men sen pendlar den mellan 0-10. Värst är det om jag spelar på brutal2 när det är nästan fullt på servern och NUKE (fråga mig inte varför) då sticker den upp i 100 på mindre än en nanosekund och sen ligger den stadigt mellan 20-100. Blir tokig!! Jag hade tidigare BBB 250 men har gått ner till 100/100. Har en nyare dator som klarat alla spel hittills, inget monster men kostade mig dryga 10k för 1 år sen. Jag ser inte vart problemet kan vara? När det fungerar som bäst är det en halvfull server med 20000 i rate och 80/80 cmd och upd. Men jag tycker mig ha bandbredd och tillräckligt bra dator för att ha det på max? Någon som kan råda bot på detta eller som har några nya tips jag kan prova (betat av alla tips och trix från samtliga choke trådar här på forumet) Senast redigerad 2012-07-23 19:52 |