FORUM
FORUM
Forumindex / Diskutera fritt / Ny mobil. Samsung Galaxy Nexus.
2012-07-24 10:21#1

Laos
Ingen klan

BrutalCS Prospect
67

Hej.

Jag hade tänkt att köpa en ny mobil nu när lönen kommer, har kollat runt lite och hittade Nexus, är det någon som har/haft denna mobil, funkar den bra?

Har kollat runt lite på Google och hittade inte det jag ville veta.

Jag vill ha en mobil under 4000, då jag sparar till körkortet och har inte lust att lägga ner mer på en lur.

Hur är batteritiden?
Hur är kameran?
Passar den bra i handen eller är den för stor/klumpig?

Eller ska jag köpa någon helt annan mobil?

Tack! :)
6 kommentarer, visar 1-6 - Första « [1] » Sista
2012-07-24 10:37#2

Evilkenevil
Ingen klan

BrutalCS Legend
1403

Ta en titt på denna.

sony ericsson xperia pro
http://www.sonymobile.com/gb/products/phones/xperia-pro/

Kanske bara är jag, men jag älskar qwerty tangentbord på mobiler. Samt att denna mobil kostar bara runt 2000kr. Har själv den och är riktigt nöjd, slittålig, ganska liten, bra skärm och responsiv touch.

Senast redigerad 2012-07-24 10:38
2012-07-24 10:41#3

Redline
Ingen klan

Grafiker
1322

Citat av Evilkenevil

Ta en titt på denna.

sony ericsson xperia pro
http://www.sonymobile.com/gb/products/phones/xperia-pro/

Kanske bara är jag, men jag älskar qwerty tangentbord på mobiler. Samt att denna mobil kostar bara runt 2000kr. Har själv den och är riktigt nöjd, slittålig, ganska liten, bra skärm och responsiv touch.

Håller med.
Min mor har en sådan, och hon har säkert tappat den 100gånger.
Och den har inte gått sönder..
2012-07-24 10:47#4

Laos
Ingen klan

BrutalCS Prospect
67

Kollade lite på den men tror inte det är något för mig. Gillar inte qwerty tangentbordet samt vill ha en lite större skärm så jag kan kolla på film osv. Tack ändå!

2012-07-24 10:48#5

Baafen
Ingen klan

BrutalCS Moderator
552

Jag funderar själv på att införskaffa en Galaxy nexus då den luren verkar intressant.

För att få ett hum om hur kameran och batteriet är så kan du läsa swedroids recension. Storleken på telefoner är en smaksak så därför rekommenderar jag att du frågan någon du känner om du kan få hålla i telefonen eller åker till en butik och känner på telefonen. T ex. Elgiganten- och Telia-butiker brukar ha så man kan testa att hålla i telefonen. Skulle gissa på att de flesta butiker som säljer telefoner har så man kan känna på några utvalda modeller.

Senast redigerad 2012-07-24 10:52
2012-07-24 11:38#6

Evilkenevil
Ingen klan

BrutalCS Legend
1403

Citat av Queek

Kollade lite på den men tror inte det är något för mig. Gillar inte qwerty tangentbordet samt vill ha en lite större skärm så jag kan kolla på film osv. Tack ändå!

qwerty tangetbord får du ändå, fast då i form av touch.
Har kollat på ett flertal youtube filmer på mobilen, men i längden så används troligen inte mobilen för filmtittande ändå. Fast du kanske har andra vanor.
2012-07-24 15:55#7

riddLE
Ingen klan

BrutalCS Wannabe
34

Två av mina bästa vänner har den och dme är super nöjda med den.
Otroligt slimmad och lätt att hantera, dock så kan man nog tappa den några gånger på marken/golvet.

Men det ja har sett & hört om den är dem super nöjda med mobilen :)
"It's not who you are underneath, but what you do, that defines you."
6 kommentarer, visar 1-6 - Första « [1] » Sista
AKTIVA TRÅDAR