FORUM
FORUM
Forumindex / Hårdvara / Tangentbordet buggar??
2012-08-05 08:28#1

HaestenDor
Ingen klan

BrutalCS Fanboi
168

Hej, igår då jag satt vid datorn så blev de något konstigt med tangentbordet. Så nu då jag tex trycker på Q så blir det ett frågetecken är det nån som vet hur man fixa detta?

Tack på förhand
5 kommentarer, visar 1-5 - Första « [1] » Sista
2012-08-05 08:33#2

Luffy
Ingen klan

BrutalCS Oldschool
765

Vore nog lite lättare om du berättade vilket tangentbord du har om det kanske är problemet.

Har du testat med andra tangentbord isåfall?
Annars är det väl språket i datorn som har buggat sig misstänker jag.
Jag äger SmartSkal där jag säljer iPhone skal. Jag är bäst.
2012-08-05 08:38#3

HaestenDor
Ingen klan

BrutalCS Fanboi
168

Citat av twRAT

Vore nog lite lättare om du berättade vilket tangentbord du har om det kanske är problemet.

Har du testat med andra tangentbord isåfall?
Annars är det väl språket i datorn som har buggat sig misstänker jag.

Jag har en bärbar Toshiba Satellite P750-140. Så det är det inbyggda tangentbordet.
Det går inte att skriva nu alls...

Det verkar funka nu efter en omstart, men tack för svar iaf! :)

Senast redigerad 2012-08-05 09:24
2012-08-05 18:10#4

Zkunk
Ingen klan

BrutalCS Oldschool
898

Citat av HaestenDor

Hej, igår då jag satt vid datorn så blev de något konstigt med tangentbordet. Så nu då jag tex trycker på Q så blir det ett frågetecken är det nån som vet hur man fixa detta?

Tack på förhand

Gissar på att du råkat trycka någon knapp kombination så att du har ändrat språk, funkar det inte att ändra tillbaka genom kontrollpanelen så prova att logga ut / starta om datorn.
[17:42:14] <@BCS|Ejziponken> alltså kan inte sluta skratta åt den där
[17:42:17] <@BCS|Ejziponken> så jävla rolig

2012-08-05 21:18#5

Luffy
Ingen klan

BrutalCS Oldschool
765

Citat av Zkunk

Gissar på att du råkat trycka någon knapp kombination så att du har ändrat språk, funkar det inte att ändra tillbaka genom kontrollpanelen så prova att logga ut / starta om datorn.

Misstänkte samma sak.
Fast om du läste hans senaste kommentar så fixade han det genom att starta om datorn -.-

Tråden kanske borde låsas?
Jag äger SmartSkal där jag säljer iPhone skal. Jag är bäst.
2012-08-05 22:00#6

Reko85
Ingen klan

Kassör
6506

Citat av twRAT

Citat av Zkunk

Misstänkte samma sak.
Fast om du läste hans senaste kommentar så fixade han det genom att starta om datorn -.-

Tråden kanske borde låsas?

Man måste inte låsa alla trådar som blir lösta. Fast eftersom folk inte kan låta bli att kommentera så måste man tydligen det.
Keso är köttfärs gjord på mumintroll.

5 kommentarer, visar 1-5 - Första « [1] » Sista
AKTIVA TRÅDAR