FORUM
FORUM
Forumindex / Diskutera fritt / Galaxy S3
2012-08-07 17:38#1

daaajM
Ingen klan

BrutalCS Legend
1235

Hejsan,

Funderar på att byta ut min iPhone 4S mot en Galaxy S3, känns som alla springer omkring med iPhone, har själv haft iPhone i 3-4 år nu och börjar tröttna och känner att en Android telefon vore nice! Känns lite mera fritt och upplåst med vad man kan göra med telefonen osv, och alla funktioner jag ville ha finns ju på en Android.

Jag har inte mer än pillat lite på en S2 tidigare, någon som har en S3, vad har ni för tankar om telefonen?

Har vi någon annan som gått över från iPhone till Andriod, bra eller bää?
34 kommentarer, visar 31-34 - Första « 1 2 [3] » Sista
2012-08-25 10:47#32

Brunsas
Ingen klan

BrutalCS Noob
7

Beställde denna då jag skickade min andra lur på lagning, tänkte att de får funka om jag har tur, senast jag beställde en telefon därifrån va 2 år sedan o då va kopiorna skit. Men denna luren fungerar fantastiskt och är nästan gratis, de enda jag stör mej på är blixten som är alldeles för dålig.. I dagsljus blir de helt okay. Knappt 1500:- för luren, fraktfritt..

dx.com/p/star-i9220-android-4-0-wcdma-smartphone-w-5-0-capacitiv
e-gps-tv-wi-fi-and-dual-sim-white-144384?item=1

Mvh Robban
2012-08-25 15:52#33

Zkunk
Ingen klan

BrutalCS Oldschool
898

Citat av daaajM

Hejsan,

Funderar på att byta ut min iPhone 4S mot en Galaxy S3, känns som alla springer omkring med iPhone, har själv haft iPhone i 3-4 år nu och börjar tröttna och känner att en Android telefon vore nice! Känns lite mera fritt och upplåst med vad man kan göra med telefonen osv, och alla funktioner jag ville ha finns ju på en Android.

Jag har inte mer än pillat lite på en S2 tidigare, någon som har en S3, vad har ni för tankar om telefonen?

Allt man kan göra på en Android kan man göra på en Iphone och vise versa, finns ingen skillnad alls när det gäller mjukvara i dagens telefoner då man kan jailbreaka etc det ända som skiljer är hårdvaran. vill du ha en snabbare telefon så ta en Android då dom förnyas hela tiden då det kommer nya modeller var och varannan månad.
[17:42:14] <@BCS|Ejziponken> alltså kan inte sluta skratta åt den där
[17:42:17] <@BCS|Ejziponken> så jävla rolig

2012-08-25 16:36#34

tabort
Ingen klan

BrutalCS 1337
610

Citat av Zkunk

Citat av daaajM

Hejsan,

Allt man kan göra på en Android kan man göra på en Iphone och vise versa, finns ingen skillnad alls när det gäller mjukvara i dagens telefoner då man kan jailbreaka etc det ända som skiljer är hårdvaran. vill du ha en snabbare telefon så ta en Android då dom förnyas hela tiden då det kommer nya modeller var och varannan månad.

Precis, "då kan man jailbreaka". Det finns dom som varken har tid, lust eller orken att hålla på o pilla med sånt. Då är man körd
2012-08-25 16:47#35

Zkunk
Ingen klan

BrutalCS Oldschool
898

Citat av RIPKrutov

Citat av Zkunk

Citat av daaajM

Hejsan,

Precis, "då kan man jailbreaka". Det finns dom som varken har tid, lust eller orken att hålla på o pilla med sånt. Då är man körd

det tar ca 2 minuter att jailbreaka din iphone så tid har folk nog, men saknar kunskapen ???
[17:42:14] <@BCS|Ejziponken> alltså kan inte sluta skratta åt den där
[17:42:17] <@BCS|Ejziponken> så jävla rolig

34 kommentarer, visar 31-34 - Första « 1 2 [3] » Sista
AKTIVA TRÅDAR