FORUM
FORUM
Forumindex / BrutalCS / Hns-Servern lagget - Stänga ner ?
2012-08-15 00:08#1

MuLi
Ingen klan

BrutalCS Legend
1212

Jo undrar om ni tänkt fixa servern eller om ni tänkt på att lägga ner det istället om ni inte är intresserade över att fixa felet? Förstår att ni inte vet vad felet är men ni har knappast ansträngt er? Är inte den enda som försöker få svar och har bl.a slutat lira en hel del pga lagget. Går inte spela längre så undrar om ni vill lägga ner eller vad är det som händer?

Personligen tycker jag det är bättre om ni lägger ner än att ha det uppe när det laggar som det gjort nu i ett ½ år. Dock aldrig laggat som det gjort nu i 1 vecka.

Tacksam för svar ! :)

Snälla om ni tycker detta e whine testa spela
143 kommentarer, visar 136-143 - Första « ... 5 6 7 8 9 [10] » Sista
2012-09-22 23:53#137

Lullig
Ingen klan

HNS-Admin
813

Citat av bOLIQ

Håller ni på med servern atm?

Helt plötsligt börjar alla pinga 500-5000 tills servern krashar. Hänt två gånger under 15-20 min nu.

Har hållt på sedan igår, alla får jätte mycket ping sen krashar den, alla kommer in, och det händer igen. Sen funkar det. Wierd! Längtar till flytten :)
Oldschool admin!

2012-09-23 00:17#138

MuLi
Ingen klan

BrutalCS Legend
1212

Citat av Lullig

Har hållt på sedan igår, alla får jätte mycket ping sen krashar den, alla kommer in, och det händer igen. Sen funkar det. Wierd! Längtar till flytten :)

Behöver inte vara fel på servern. Tror mer det är folk som ddosar :/
2012-09-23 00:19#139

Lullig
Ingen klan

HNS-Admin
813

Citat av MuLi

Citat av Lullig

Behöver inte vara fel på servern. Tror mer det är folk som ddosar :/

Jo, tror det också. Och vet nog vilka.
Oldschool admin!

2012-09-23 00:27#140

MuLi
Ingen klan

BrutalCS Legend
1212

Citat av Lullig

Jasså? Det är inte bara bcs som åkt på det utan alla hns servrar typ :P hört från 2gaming,2stepz och bollnäs minst. :D så förmodar att fler har åkt på det
2012-09-23 00:42#141

Lullig
Ingen klan

HNS-Admin
813

Citat av MuLi

Citat av Lullig

Jasså? Det är inte bara bcs som åkt på det utan alla hns servrar typ :P hört från 2gaming,2stepz och bollnäs minst. :D så förmodar att fler har åkt på det

Jag vet inte, men kan vara dom här texas-grabbarna som va in och höll på förut. Dom gick sen över till scond gaming och börja hålla på där när dom blev bannade här. Dom hotade även med att krascha servern om dom blev bannade.
Oldschool admin!

2012-09-23 00:46#142

Ejziponken
Ingen klan

Ordförande
5265

Det är en exploit och jag är ganska säker på att det är dessa 3 spelare som vi bannade. För de blev bannade på en annan servern nyss och nu åkte den också ner.

Vi har uppdaterat HLDS nu, IP bannat och STEAMID bannat dessa 3 spelare perm nu från allt vi har. Får se om det hjälper...
2012-09-23 11:07#143

Lullig
Ingen klan

HNS-Admin
813

Citat av Ejziponken

Det är en exploit och jag är ganska säker på att det är dessa 3 spelare som vi bannade. För de blev bannade på en annan servern nyss och nu åkte den också ner.

Vi har uppdaterat HLDS nu, IP bannat och STEAMID bannat dessa 3 spelare perm nu från allt vi har. Får se om det hjälper...

Bra, har servern fungerat bra under natten eller har 'exploit':en fortsatt?
Oldschool admin!

2012-09-23 14:37#144

Ouiga
Ingen klan

BrutalCS Legend
1426

Vart sånt där hyper ping igen
143 kommentarer, visar 136-143 - Första « ... 5 6 7 8 9 [10] » Sista
AKTIVA TRÅDAR