FORUM
FORUM
Forumindex / Diskutera andra spel / One piece Pirate warriors
2012-08-18 04:02#1

Xakzi
Ingen klan

BrutalCS Legend
946

Hello thaer!

Jag har ett par frågor, hoppades på att ni skulle kunna hjälpa mig finna svar till en eller två frågor som jag har..

Jag är en ganska stor one piece fan och kommer såklart köpa spelet som kommer ut den 25/9 till ps3..

Min första fråga är..
När spelet lanseras till Europa, kommer rösterna att bli dubbad till engelska?

Anledningen till att jag frågar är för att jag inte kan hitta någon information om det..

Hoppades på att man skulle kunna få lite hjälp ^^

Och som alltid, tacksam för svar :)
11 kommentarer, visar 1-11 - Första « [1] » Sista
2012-08-18 06:33#2

Coretech
Ingen klan

BrutalCS Uberlegend
1564

Citat av Xakzi

Hello thaer!

Jag har ett par frågor, hoppades på att ni skulle kunna hjälpa mig finna svar till en eller två frågor som jag har..

Jag är en ganska stor one piece fan och kommer såklart köpa spelet som kommer ut den 25/9 till ps3..

Min första fråga är..
När spelet lanseras till Europa, kommer rösterna att bli dubbad till engelska?

Anledningen till att jag frågar är för att jag inte kan hitta någon information om det..

Hoppades på att man skulle kunna få lite hjälp ^^

Och som alltid, tacksam för svar :)

Det jag skriver nu är ingen fakta utan bara tankar från min sida.

Först o främst så hade ja ingen aning om att det ens skulle komma ett spel!
Har själv kollat på one piece väldigt mycket förut!
Avsnitt typ 1 - 250 eller nånting sånt!
Så de är skit roligt att det kommer ett spel!

Egen fråga: Är det ps3 exklusivt?

ang rösterna så skulle jag bli väldigt besviken ifall rösterna är dubbade!
Halva charmen med just anime är ju rösterna och sättet dom pratar på!

Svar på din fråga: Beror nog helt på VILKA som utvecklar spelet och ifall dom kan få tag i orginal rösterna.
2012-08-18 08:15#3

Xakzi
Ingen klan

BrutalCS Legend
946

Haha joo jag sökte efter ett nuvarande spel inom one piece, hittade då one piece pirate warrior ( stog på japanska) och de har redan releasat spelet i japan då da..
Gick då till game och fråga om europas release datum vilket var den 25 septemer..
Vet inte om det bara är till ps3, har bara ps3 så det va nog därför jag inkluderade ps3.. Du kan kolla upp det på cdon!
Srn är det ju just det med rösterna, jag vill ju inte .. well kommer ändå skaffat, ha spelet om det är dubbat.. Dubbninh är det värsta som finns!!! haha

/skriven från iphone.
2012-08-18 08:50#4

Luffy
Ingen klan

BrutalCS Oldschool
765

Jag är också ett stort One Piece fan ^^

så, jag vill också veta när eller mer information om spelet.

En fråga bara, är det bara till Ps3 eller ?
Jag äger SmartSkal där jag säljer iPhone skal. Jag är bäst.
2012-08-18 09:47#5

Coretech
Ingen klan

BrutalCS Uberlegend
1564

Enligt CDON så verkar de vara enbart PS3 då dom har inte listat det för något annat än just PS3... :/
2012-08-18 13:07#6

Xakzi
Ingen klan

BrutalCS Legend
946

Kollat runt nu och det verkar som om det bara kommer att finnas till ps3...

kommer också vara en liten skillnad mellan den japanska lch europiska versionen då den japanska versionen slutat med "To be continued" och den europiska sidan av spelet slutar med att visa någon logo och ps3 iconen.. känna lite surt haha men har fortfarande inte hittat något om dubbning >:

"One Piece: Pirate Warriors logo whereas the European trailer ends with a picture of the box art and a PS3."
2012-08-18 13:15#7

Luffy
Ingen klan

BrutalCS Oldschool
765

Fast, du måste väl inte ha dubbat va? Du kan ju ta japanska röset fast med engelska subtitles. Det gör ju allt bättre imo då jag kollar serierna med japanska röster + eng sub.
Jag äger SmartSkal där jag säljer iPhone skal. Jag är bäst.
2012-08-18 17:03#8

ReservJesuz
Ingen klan

BrutalCS Wannabe
24

I alla japanska spel så finns ju valet att ha dubbat om man vill, eller bara subtitles, och engelska låter ju ALDRIG bra dubbat xD lite natthumor möjligtvis
Pangbadibosh! Arbetslös och värdelös, men en jävel på att panga hs!
2012-08-18 20:55#9

Ett_katt
Ingen klan

BrutalCS Legend
1094

Borde förmodligen finnas så man kan ha på japanska med engelsk text
2012-08-19 07:06#10

Xakzi
Ingen klan

BrutalCS Legend
946

förhoppningsvist är det väl så för denna spel också :p
Alltså att man kan välja att ha engelsk text..
Tänkte mer på naruto spelen vart dubbade och tror inte man kan välja att ha det textat.. Har faktiskt inte testat det för de spelet :p
2012-08-19 16:01#11

Ett_katt
Ingen klan

BrutalCS Legend
1094

Fixade dom två senaste narutospelen till min bror, ultimate ninja storm 2 och generations, båda var antingen på eng eller japanska med engelsk text
2012-08-19 16:33#12

RytmiK
Ingen klan

BrutalCS Lover
196

Varje spel med Naruto som släppts i EU till ps3 har haft valmöjligheten att slå på japanskt tal med engelsk text. Har själv UNS 2 och Generations. Men det är bara att kolla på spelets förpackning, där står det vilka språk som finns att välja på samt subtitles.
Nippon wa sekai no ichiban desu!
11 kommentarer, visar 1-11 - Första « [1] » Sista
AKTIVA TRÅDAR