Hej, har ett problem med LoL. Det laggar som fan när jag pratar i Skype, fpsen ligger runt 20-30 och pingen går också upp?
Vad är problemet egentligen?
Mvh SkytteN
[quote=SkytteN]Jag tar emot filer för 29 mbit/s, och skickar för ca 5 mbit/s så det kan väll inte vara det som är problemet? :O[/quote]
Är det laggfritt utan skype?
[quote=Reko85]
[quote=SkytteN]Jag tar emot filer för 29 mbit/s, och skickar för ca 5 mbit/s så det kan väll inte vara det som är problemet? :O[/quote]
Är det laggfritt utan skype?[/quote]
Yes
[quote=SkytteN]
[quote=Reko85]
Yes[/quote]
Använder inte skype, av uppenbara skäl, men kolla i inställingarna om det finns något ställe där du kan sänka kvaliten
[quote=Reko85]
[quote=SkytteN]
[quote=Reko85]
Yes[/quote]
Använder inte skype, av uppenbara skäl, men kolla i inställingarna om det finns något ställe där du kan sänka kvaliten[/quote]
Varför använder inte du skype då? Vill bara veta :)
I skype, gå till
Verktyg > alternativ > avancerat > anslutning
Kryssa ur "använd port 80"
Detta kan fungera, denna funktion brukar kunna krocka med applikationer.
Mina vänner vill inte gå över till ts eller vent etc, för att "det är jobbigt att trycka när man ska prata". Slutar jämt att man ska ringa upp massa och jag orkar inte det. Det finns väl tillomed voicedetection på ts?
Mina vänner vill inte gå över till ts eller vent etc, för att "det är jobbigt att trycka när man ska prata". Slutar jämt att man ska ringa upp massa och jag orkar inte det. Det finns väl tillomed voicedetection på ts?
"Pessimist' is a word used by optimists to describe someone who sees the world for what it really is."