FORUM
FORUM
Forumindex / Counter-Strike: 1.6 / Kan ni hjälpa
2012-09-14 07:21#1

jossan
Ingen klan

BrutalCS Wannabe
29

Tjosan.
När jag spelar ca så uppstår det en del problem. Cs låser sig . Jag kan fortsätta spela men kan inte byta vapen eller köpa vapen..det händer alltid efter ny runda.. Om jag stänger ner spelet och startar igen så fungerar det.. Har Windows 7 och undrar om det är så att CS och Windows har ett litet agg mot varandra? Har senaste uppdateringar på graffe kort och allt så det stämmer. har även testat att installerat om steam och rensat cfg.. någon mer som känner igen detta eller har en super bra lösning ??
Spela för att ha det trevligt och glöm inte att skratta det är bara ett spel!
9 kommentarer, visar 1-9 - Första « [1] » Sista
2012-09-14 07:32#2

yokojuggexD
Ingen klan

BrutalCS Lover
311

hmm jag hade samma problem med dedär fast ominstallera bara cs..
2012-09-14 12:34#3

hempo
Ingen klan

BrutalCS 1337
566

Vad menar du med rensat?
2012-09-14 12:37#4

RytmiK
Ingen klan

BrutalCS Lover
196

Det där beror ju lite på vad som händer. Dyker det upp unknown command i consolen när det låser sig, eller låter det som när man trycker på för många knappar samtidigt? Eller låter inget alls, utan bara att spelet inte registrerar knapptryckningarna? Kan även vara något annat program som går i bakgrunden som bråkar med cs. W7 har iaf inget att göra med några enstaka kommandon i ett spel.
Nippon wa sekai no ichiban desu!
2012-09-14 14:00#5

jossan
Ingen klan

BrutalCS Wannabe
29

Rensat cfg tagit en ny och bara fixat mina egna inställningar med knappar typ...
Den låter inget alls utan den bara vägrar och gör inte ett jota. Kan fortsätta spela men då måsta jag ha tur och ha rätt vapen upp =) Funderar på om det kan vara något program i bakgrunden som du säger kan bara inte komma på vilket.. Får forska lite
2012-09-14 15:01#6

gaaby
Ingen klan

BrutalCS Member
88

Har du testat att radera bara själva counter-strike mappen? Och sedan installera det igen? :p
2012-09-14 15:33#7

Carlb0m
Ingen klan

BrutalCS Oldschool
774

ta bort cstrike mappen, öppna cs så du får tillbaka cstrike mappen, kirra din cfg, skrivskydda usercfg o cfg.

edit: om du laddat ner en annan cfg eller varit inne på nån rysk server, testa då en annan cfg.

Senast redigerad 2012-09-14 15:34
2012-09-14 16:13#8

jossan
Ingen klan

BrutalCS Wannabe
29

har testat att rader counterstrike mapen ja.... funkar inte =(
2012-09-14 18:02#9

Carlb0m
Ingen klan

BrutalCS Oldschool
774

Har du testat skrivskydda cfg?:s testa ladda ner typ denna cfg: http://www.sk-gaming.com/member/GeT_RiGhT

Sen högerklicka på den > egenskaper> skrivskydd.
Borde vara config eller något skumt du laddat ner.
2012-09-15 02:37#10

RytmiK
Ingen klan

BrutalCS Lover
196

Om det är cfg:n som är problemet så skulle det nog definitivt dyka upp konstiga kommandon i consolen. Du kan testa binda om en av knapparna som "försvinner" till att skriva något, och så kan du trycka på knappen med jämna mellanrum bara för att vänta på buggen, eller vad det nu än är. Om det slutar skriva så har spelet slutat registrera knapptrycket och då kan det vara fel på antingen tangentbordet eller så tar något annat program prio för just dom knapparna som felar, och då har det inget med cs att göra. Om det fortsätter skriva så är det någonting i själva spelet, och då vore det bra om du håller koll på vad consolen säger.
Nippon wa sekai no ichiban desu!
9 kommentarer, visar 1-9 - Första « [1] » Sista
AKTIVA TRÅDAR