FORUM
FORUM
Forumindex / BrutalCS / kass kvalitet på CSGO CSDM serverarna
2013-11-01 21:10#1

SmittenX
Ingen klan

BrutalCS Noob
6

Hej jag hoppas jag har hittat till rätt tråd, vill bara påpeka att jag tycker att csgo deathmatch servrarna verkar vara rätt kassa tyvärr, de är inställda på 128 tickrate men fladdrar mest mellan 40-70 vilken är sämre än Matchmaking servrarna till och med och detta resulterar i att det knappt är skjutbart, skotten träffar inte där man siktar (märks extremt mycket när man kör sniper).. Tycker detta är extremt tråkigt då jag spelat cs i alla år och Brutalcs har alltid varit Lika med väldigt pålitliga och bra servrar. Hoppas att detta kommer bli bättre så att servrarna håller 128 tickrate stabilt och man kan komma in och bara njuta av Brutalcsgo!
Är det fler som upplever detta? (30 röster)

Ja
Nej

67 kommentarer, visar 61-67 - Första « 1 2 3 4 [5] » Sista
2015-02-08 19:33#62

Ejziponken
Ingen klan

Ordförande
6548

skicka print till mig i PM. :)
Never argue with an idiot. He lowers you to his level and then wins on experience!
2015-02-08 19:35#63

Redskill
Ingen klan

BrutalCS Noob
5

Woop! Gjorde det innan jag ens såg att du skrivit detta. Sicken tur att det var OK! :D

2015-05-22 13:32#64

Blomkungen
Ingen klan

BrutalCS Noob
17

Bumpar denna då kvaliten bara blir sämre och sämre på era servrar.

Spelade en timme imorse och en timme igår kväll. Under den tiden var det väldigt få gånger tickraten inte hoppade upp och ner mellan gult och rött varje sekund. Ofta springer inte ens folk utan åker skridskor för servern laggar så mycket.

Helt oförståeligt hur alla andra aktörer kan lyckas hålla tickraten mycket stabilare. Som jämförelse besökte jag ett par av Titans servrar, Mouz server. Playstar hade tyvärr inget folk på sig just nu för att jämföra men den brukar också alltid vara bättre av erfarenhet.

Och nej det är inte jag innan du frågar om det, 300+ fps konstant,ingen loss eller choke och just under 20 i ping med inga konstiga spikes i en tracert.
2015-05-22 15:23#65

Ejziponken
Ingen klan

Ordförande
6548

Citat av Blomkungen

Spelade en timme imorse och en timme igår kväll. Under den tiden var det väldigt få gånger tickraten inte hoppade upp och ner mellan gult och rött varje sekund. Ofta springer inte ens folk utan åker skridskor för servern laggar så mycket.

Helt oförståeligt hur alla andra aktörer kan lyckas hålla tickraten mycket stabilare. Som jämförelse besökte jag ett par av Titans servrar, Mouz server. Playstar hade tyvärr inget folk på sig just nu för att jämföra men den brukar också alltid vara bättre av erfarenhet.

Och nej det är inte jag innan du frågar om det, 300+ fps konstant,ingen loss eller choke och just under 20 i ping med inga konstiga spikes i en tracert.

Vilken server exakt? Var inne och provade på en FFA och min var blev aldrig gul/röd.

Vad har du för STEAMID?

Senast redigerad 2015-05-22 15:29
Never argue with an idiot. He lowers you to his level and then wins on experience!
2015-05-22 16:02#66

k0nan
Ingen klan

BrutalCS Poet
2223

Jag tror att det lägg kan bli så för vissa clienter när det är så mass många spelare. Alltså att det inte beror så mycket på servrarna. Jag har inte upplevt något problem på BCS servrar själv. Jag antar att BrutalCS servrar har samma specs och nät för alla så testa om du får samma problem på en server som är lite mindre.
2015-05-30 16:33#67

molbojs
Ingen klan

BrutalCS Noob
4

När det är fullsmockat kan det vara lite vajjigt ibland har jag märkt, men det är väldigt sällan.
2015-08-09 21:24#68

alm
Ingen klan

BrutalCS Noob
1

Citat av Blomkungen

Jag skapade ett just ett konto bara för att rapportera och påpeka samma sak, servrarna har blivit MYCKET sämre för mig sedan cirka 1 månads tid. Jag har en mycket bra dator och laggar inte på andra servrar men på era aim och cs(t)dm-servrar är det praktiskt taget ospelbart om dem är fulla, vilket dem oftast är. sv och var fluktuerar väldigt mycket!

EDIT; skrev ytterligare ett inlägg som försvann p.g.a. "dubbelpostning" :((

BRUTALCS AIM DM #1 188.126.81.79:27015 Presterar mycket dåligt med SV och VAR som flyger upp på rött frekvent.

BRUTALCS AIM DM #3 188.126.81.82:27015 Är mycket ostabil med SV och VAR som går i taket.

BRUTALCS CSDM #1 188.126.81.66:27015 Något mer stabil än aim-servrarna, ändock dåligt och av någon anledning har jag 1% choke på servern.

BRUTALCS CSDM #10 188.126.81.88:27015 Är stabilast av de testade servrarna, VAR ligger stabilt och SV likaså även om SV hoppar till då och då.

Retake- och 1v1-servrarna verkar dock stabila.

Låg mellan 6-16 i ping och 280fps+ under testtillfället 2015-08-09

Hoppas verkligen att det går att ordna detta eftersom jag har haft stort nöje av dessa servrar de senaste åren.

TACK för allt jobb ni lägger ner!

ps. ta för helvete bort aim_ak47 från aimservrarna, maken till kass aimbana finns inte.... aim_100hp är ganska dålig den med, men inte i närheten av den förstnämnda!

Senast redigerad 2015-08-09 22:10
67 kommentarer, visar 61-67 - Första « 1 2 3 4 [5] » Sista
AKTIVA TRÅDAR