FORUM
FORUM
Forumindex / Diskutera fritt / Hämta ut paket - utan leg?
2015-04-27 00:08#1

quexy
Ingen klan

BrutalCS Legend
1441

Tjenare, beställde hem en ny CPU kylare för 299:- och upptäckte att mitt leg gick ut 22/4 - 2015. Finns det något annat sett jag legitimera mig på?
Har inget pass heller!
21 kommentarer, visar 16-21 - Första « 1 [2] » Sista
2015-04-28 13:45#17

quexy
Ingen klan

BrutalCS Legend
1441

Citat av RaskeN

Vi på posten kontrollerar INTE om legget är utgånget eller inte. Däremot kollar vi så att legget inte är förfalskat samt namn.

Hon sa att hon inte fick lämna ut paketet för att det hade gått ut..

Citat av RytmiK

Finns ju nationellt id-kort som polisen säljer, funkar även som pass inom vissa EU-länder.

Edit: Undrar bara lite varför du körde på ett vanligt leg.

varför jag kör på vanligt leg?
1. jag tog det för 5 år sedan
2. VÄÄÄLDIGT sällan jag utomlands så varför inte bara köra på vanligt leg?
2015-04-28 14:55#18

Crusta
Ingen klan

Super-VIP
1070

Citat av quexy

Citat av RaskeN

Vi på posten kontrollerar INTE om legget är utgånget eller inte. Däremot kollar vi så att legget inte är förfalskat samt namn.

Okej alltså ska det inte vara några problem, då det ändå gick ut den 22/4?
Va ändå in på banken och beställde ett nytt leg ändå, sen var det inte heller några problem att köpa snus med det utgångna legitimationet

I många fall funkar de gott med utgånget leg, men de finns moralpacket också som vägrar lämna ut om det är gammalt.. vidimerat personbevis + gamla legget borde göra susen.
Ta ett steg,bli dig själv och våga sticka ut
2015-04-28 19:38#19

fiskmauwz
Ingen klan

BrutalCS Legend
801

Det som gör det så skönt att bo i en liten by där alla känner alla. Här behöver man inte leg till nånting! :)
2015-04-28 22:16#20

quexy
Ingen klan

BrutalCS Legend
1441

Citat av fiskmauwz

Det som gör det så skönt att bo i en liten by där alla känner alla. Här behöver man inte leg till nånting! :)

jag bor i en liten by =)
2015-04-29 04:35#21

ahl
Ingen klan

BrutalCS Addict
226

Vet inte om du fått svar, orkar inte kolla igenom. Men kontakta företaget du beställde ifrån och ändra uthämtare till typ förälder eller liknande :)
Snus är både gott och nyttigt. Stärker underliv och överkropp, samt gör
huden ren och klar.

Dude...Hold my beer and watch this
2015-04-29 12:58#22

quexy
Ingen klan

BrutalCS Legend
1441

Citat av ahl

Vet inte om du fått svar, orkar inte kolla igenom. Men kontakta företaget du beställde ifrån och ändra uthämtare till typ förälder eller liknande :)

Fått det som svar, men orkar tyvärr inte göra det då jag ändå får nytt leg på måndag så då kan jag lika gärna vänta =) Paketet ligger ändå kvar till den 12/5 så =)
21 kommentarer, visar 16-21 - Första « 1 [2] » Sista
AKTIVA TRÅDAR