FORUM
FORUM
Forumindex / Diskutera fritt / Dragits pengar från mamma konto
2015-05-06 17:50#1

Devoti
Ingen klan

BrutalCS Prospect
54

Hej!
Mamma har nyligen fått en konstig betalning från hennes bank konto, och det är något hon inte har betalat.

Det är 766kr och står bfassist.com.
Någon som vet vad detta kan vara? Och om hon kan få tillbaks pengarna via att ringa banken.

EDIT: Kollar man koden på hemsidan så är det en helt vanlig knapp som tar bort det du skrev..

Senast redigerad 2015-05-06 18:18
5 kommentarer, visar 1-5 - Första « [1] » Sista
2015-05-06 17:53#2

Ejziponken
Ingen klan

Ordförande
6466

kontakta bfassist.com och fråga? :P
Never argue with an idiot. He lowers you to his level and then wins on experience!
2015-05-06 17:54#3

catmcdaddy
Ingen klan

BrutalCS Uberlegend
3358

Citat av Bfassist.com

If you are here because a transaction on your billing statement led you here, you have been billed because you are a member of a membership based website. On your bankstatement the "descriptor" or "merchant name" does not correspond to the website of which you are a member.

Sådär står det på deras hemsida. Hon har antagligen tagit del utav något gratiserbjudande som kräver att man skriver in ett bankkort.
2015-05-06 18:03#4

Devoti
Ingen klan

BrutalCS Prospect
54

Citat av Llamathrust

Citat av Bfassist.com

If you are here because a transaction on your billing statement led you here, you have been billed because you are a member of a membership based website. On your bankstatement the "descriptor" or "merchant name" does not correspond to the website of which you are a member.

Sådär står det på deras hemsida. Hon har antagligen tagit del utav något gratiserbjudande som kräver att man skriver in ett bankkort.

Som hon säger så har hon inte deltagit i något, vilket jag skulle tro att hon inte har gjort då jag har varnat henne efter att hon blev det en gång(dock endast 100kr lol). Så tror inte att hon någonsin kommer att ge ut sina uppgifter
2015-05-07 06:05#5

catmcdaddy
Ingen klan

BrutalCS Uberlegend
3358

Citat av Devoti

Som hon säger så har hon inte deltagit i något, vilket jag skulle tro att hon inte har gjort då jag har varnat henne efter att hon blev det en gång(dock endast 100kr lol). Så tror inte att hon någonsin kommer att ge ut sina uppgifter

Uppenbarligen så har hon eller någon som har tillgång till hennes kort registrerat hennes kort hos dom.

Men som Ejz sa, skriv till dom och fråga.
2015-05-07 14:11#6

Crusta
Ingen klan

Revisor
1070

Vet inte om det är den smartaste lösningen, men skulle det där hända mig. Skulle jag avsluta kontot och öppna ett nytt.
Som du sa innan hade hon gått på en grej för 100kr, om hon nu inte gjort några "gratisgrejer" så kan man väl tänka att det företaget, spridit uppgifterna vidare i alt samarbete.
Ta ett steg,bli dig själv och våga sticka ut
5 kommentarer, visar 1-5 - Första « [1] » Sista
AKTIVA TRÅDAR