FORUM
FORUM
Forumindex / Counter-Strike: Global Offensive / Hide'N'Seek Easy/Normal Blocks
2015-05-14 18:20#1

k0nan
Ingen klan

BrutalCS Poet
2207

Hey,
Är det några gamla BCS HNS'are som fortfarande är intresserad av detta?
Jag tänkte höra om någon är sugen på att kliva in på servern och återskapa några gamla BCS hopp som fanns under 1.6 tiden på en 1.6 map remappad för CSGO :)

Ps, Självklart har vi lyckats fixa tilbaka gstrafe för CSGO också :D

Fin blockdesign

Update: för de som vill testa: cs2.watercooled.se:27016
Update 2: om någon är bra på sourcepawn får den gärna skicka PM

Senast redigerad 2015-05-30 13:53
20 kommentarer, visar 16-20 - Första « 1 [2] » Sista
2015-06-01 11:09#17

kneign
Ingen klan

BrutalCS Fanboi
89

Citat av k0nan

Citat av afropaul

Jag skulle spela alla dagar i veckan. Har testat lira på "test servern" och älskar det redan!!!<3

Mycket buggar och grejer som håller på att fixas. La upp servern vid ett dåligt tillfälle även eftersom valve skulle börja bråka precis nu.
Men mycket börjar äntligen ta form :D
Nu vill jag bara hitta lite folk som kan komma in på vår buildserver och hjälpa till med lite nostalgihopp! ^_^

Om ni fortfarande har så servern fryser och dör ganska ofta, så bör du få veta att det är !knife pluginet och !ws pluginet som gör det. CSGO med dessa plugins är helt broken.
2015-06-01 14:22#18

k0nan
Ingen klan

BrutalCS Poet
2207

Citat av megaL

Citat av k0nan

Citat av afropaul

Jag skulle spela alla dagar i veckan. Har testat lira på "test servern" och älskar det redan!!!<3

Mycket buggar och grejer som håller på att fixas. La upp servern vid ett dåligt tillfälle även eftersom valve skulle börja bråka precis nu.
Men mycket börjar äntligen ta form :D
Nu vill jag bara hitta lite folk som kan komma in på vår buildserver och hjälpa till med lite nostalgihopp! ^_^

Om ni fortfarande har så servern fryser och dör ganska ofta, så bör du få veta att det är !knife pluginet och !ws pluginet som gör det. CSGO med dessa plugins är helt broken.

Ny update av !knife fungerar prima. Vi håller på att experimentera med !ws atm
2015-06-06 10:48#19

MuLi
Ingen klan

BrutalCS Uberlegend
1987

Låter skoj detta. Får testas när man har lite tid över :)
2015-06-12 10:25#20

bOLIQ
Ingen klan

Serveradmin
453

Härligt :D ska testas när jag kommer hem!
2015-06-15 21:39#21

epic_lag
Ingen klan

BrutalCS 1337
638

Detta kan vara värt att börja spela igen för! Skitbra att någon tar tag i detta! ♥
Mjo.
20 kommentarer, visar 16-20 - Första « 1 [2] » Sista
AKTIVA TRÅDAR