FORUM
FORUM
Forumindex / Counter-Strike: Global Offensive / Träffar ingenting, hjälp pls
2015-05-22 00:18#1

niqq
Ingen klan

BrutalCS Noob
8

Tja på er, ett tag sen jag va inne på brutalcs, tänkte jag svänger förbi här och se om jag kan få tips som kan hjälpa mig komma tillbaka igen.

Problemet är att jag inte träffar ett skit i cs, blir jämt one-shotad, oavsett vilken avstånd det är. Men jag träffar inte ett dugg, och då har jag alltid siktet vid huvudhöjd.

Jag är nuvarande LE med runt 4-500 timmar spelade, så helt värdelös är jag inte, men mitt aim är knas, har problem med både duttandet, burst samt spray. Är väl fortfarande fast från 1.6 och hur det var.

Sitter konstant och tänker "undrar om jag kommer träffa han nu, fast han lär döda mig istället", och nästan trycker ner mig själv, stör mig ordentligt på det.

Någon som kan komma med bra tips om hur jag ska förbättra mig med aimet? <:(

Tack på förhand.
5 kommentarer, visar 1-5 - Första « [1] » Sista
2015-05-22 00:20#2

Yapic
Ingen klan

Ledamot
3477

Alla upplever detta. Proffsen brukar testa nya upplösningar etc för att se om de hjälper. Det sitter i huvudet så bara fortsätt nöta dm eller botdm brukar jag göra, du kommer studsa tillbaka snart.
2015-05-22 00:34#3

k0nan
Ingen klan

BrutalCS Poet
2224

Du har läst Ejziponkens signatur va? ... jag tänkte så att det inte är samma grej ^_^
2015-05-23 12:30#4

NPRPT
Ingen klan

BrutalCS Uberlegend
2250

Sitt o lira massvis med Arena HS Only. Har hjälpt mig en del :)
2015-05-25 21:56#5

niqq
Ingen klan

BrutalCS Noob
8

Citat av k0nan

Du har läst Ejziponkens signatur va? ... jag tänkte så att det inte är samma grej ^_^

Menar du mig? Nej vad står det i den?
2015-05-25 22:07#6

NPRPT
Ingen klan

BrutalCS Uberlegend
2250

Citat av niqq

Citat av k0nan

Menar du mig? Nej vad står det i den?

edit: Bilden gick inte att se men här har du den: http://www.ladda-upp.se/bilder/uefkvjmyikgcr/

Senast redigerad 2015-05-25 22:08
5 kommentarer, visar 1-5 - Första « [1] » Sista
AKTIVA TRÅDAR