FORUM
FORUM
Forumindex / Diskutera fritt / Osäker på hemsidan
2015-05-29 02:00#1

SkyxieTV
Ingen klan

BrutalCS 1337
517

Jag känner mig osäker på den här hemsidan... känns väldigt skumt speciellt om man trycker på en item så kommer de upp någon text på ryska o kollar man under bilderna på sakerna så ser man folk som "fått" saker men här är grejen man måste ladda ner en .exe fil "tradebot" något ja öppnade den aldrig då jag är rädd för att bli scammad och tänkte höra med er om någon här har sett eller hört något om den här sidan förut!

om ja inte får posta länkar så får admin gärna ta bort tråden men visste inte annars jag skulle fråga

"free-drop"/

edit : själva hemsidan är säker har genomsökt datorn flera gånger efter varit inne på den!

Senast redigerad 2015-05-29 15:28
4 kommentarer, visar 1-4 - Första « [1] » Sista
2015-05-29 02:07#2

k0nan
Ingen klan

BrutalCS Poet
2207

Jag har aldrig hört om sidan men jag skulle aldrig någonsin dra ned en .exe fil från en sån sida och lita på den. Oavsett vad någon säger om sidan.
Det ser även alldeles för lätt ut att få items. De har inga ads på sidan eller så heller så om det inte vore en scam grej. hur skulle de kunna tjäna något på detta?

Btw, Texten som kommer upp när du klickar på något är ryska för "Not enough points"

Senast redigerad 2015-05-29 02:13
2015-05-29 06:17#3

solomon
Ingen klan

BrutalCS Legend
1468

Inte för att låta otrevlig, men är du så korkad att du ens ÖVERVÄGER att få gratis items från en RYSK sida så förtjänar du inget annat än att bli av med dina skins..

Herre jävlar. Vakna för fan. Men för att svara på frågan: NEJ, sidan är inte säker. Det är INTE Valve som står för den sidan. Det är en pure scamming sida.

6700k @ 4.7GHz . 16GB @ 2666MHz . 1070 @ stock
360+240 rad custom loop
Flickr 500px
2015-05-29 06:35#4

RytmiK
Ingen klan

BrutalCS SuperAddict
371

Till att börja med så bör du nästan aldrig lita på sidor där namnet på domänen förklarar innehållet. Dvs, det finns inget riktigt varumärke.
“There is nothing noble in being superior to your fellow man; true nobility is being superior to your former self.” - Ernest Hemingway
2015-05-29 12:04#5

SkyxieTV
Ingen klan

BrutalCS 1337
517

Citat av solomon

Inte för att låta otrevlig, men är du så korkad att du ens ÖVERVÄGER att få gratis items från en RYSK sida så förtjänar du inget annat än att bli av med dina skins..

Herre jävlar. Vakna för fan. Men för att svara på frågan: NEJ, sidan är inte säker. Det är INTE Valve som står för den sidan. Det är en pure scamming sida.

nej har inte precis övervägt att görat vart mest förvånad om folk verkligen fick items så jäkla lätt
Citat av RytmiK

Till att börja med så bör du nästan aldrig lita på sidor där namnet på domänen förklarar innehållet. Dvs, det finns inget riktigt varumärke.

nej sen såg jag oxå uppe i adress fältet att det inte fanns ett visst "certifikat" heller
Citat av k0nan

Jag har aldrig hört om sidan men jag skulle aldrig någonsin dra ned en .exe fil från en sån sida och lita på den. Oavsett vad någon säger om sidan.
Det ser även alldeles för lätt ut att få items. De har inga ads på sidan eller så heller så om det inte vore en scam grej. hur skulle de kunna tjäna något på detta?

Btw, Texten som kommer upp när du klickar på något är ryska för "Not enough points"

som ja svara dom andra vart mest fundersam om det verkligen var så jäkla enkelt för folk att få ihop items på cs för såg ju lite för enkelt ut
4 kommentarer, visar 1-4 - Första « [1] » Sista
AKTIVA TRÅDAR