FORUM
FORUM
Forumindex / Hjälpforum / Grafikdrivrutiner slutar svara och återställs
2015-06-01 11:07#1

kneign
Ingen klan

BrutalCS Fanboi
89

Nu har jag fått ett problem. Har googlat lite, men inte hittat någon riktig lösning. För ett par månader sedan bytte jag moderkort och det mesta i min dator, använde givetvis armband och allt fungerade prima. Men ofta när jag spelar CS:GO fryser spelet till och tabbar jag ur snabbt med ctrl + alt + del ser jag en ruta med att grafikdrivrutinerna slutat svara och har därför återställts.

Någon som har en lösning på problemet? Detta händer mig väldigt ofta och som sagt har inte hittat några hjälpande svar hittills. Någon som haft samma problem? Hur löste ni det?

:confused: <:(

Senast redigerad 2015-06-01 11:10
4 kommentarer, visar 1-4 - Första « [1] » Sista
2015-06-01 13:21#2

kapisch
Ingen klan

BrutalCS Uberlegend
2109

Hände det precis efter att du bytte moderkort? Händer det i några andra spel än i CS?
2015-06-01 13:55#3

Mana
Ingen klan

Grafiker
1717

Ganska typiska frågor och jag vet troligtvis svaren ändå. Men alltid värt att fråga.

1. Har du senast drivrutinerna?
2. Har du testat ominstallation?
2015-06-01 14:53#4

kneign
Ingen klan

BrutalCS Fanboi
89

kapisch inget jag tänkt på, men det har blivit enormt mycket på sistone.
har de senaste drivrutinerna, såklart. antar att formatering kan vara enda lösningen om ingen annan kommer med något bra förslag :p
2015-06-01 16:21#5

Chowbit
Ingen klan

Serveradmin
67

Om du inte redan provat det så skulle jag föreslå att du provar Display Driver Uninstaller och se om det eventuellt löser några problem!

Annars är nog formtering det enklaste svaret!
4 kommentarer, visar 1-4 - Första « [1] » Sista
AKTIVA TRÅDAR