FORUM
FORUM
Forumindex / Hårdvara / windows update error
2015-06-12 13:38#1

SkyxieTV
Ingen klan

BrutalCS 1337
511

är det någon som stött på denna fel kod med windows update tidigare?

kod 80073712

jag har googlat o sökt men inte riktigt hittat något hittade ett program från windows själva den löste några problem men inte mitt windows update har aldrig haft detta problem förut någon som stött på de någon gång?
6 kommentarer, visar 1-6 - Första « [1] » Sista
2015-06-12 15:31#2

quexy
Ingen klan

BrutalCS Legend
1441

2015-06-13 00:26#3

SkyxieTV
Ingen klan

BrutalCS 1337
511

nej men ja hittade ett annat sätt från dom som funkade faktiskt fast har dock 1 annan fråga ochså

ibland tabbar datorn typ ut mitt i spelet vilket hänt i flera clutch situationer nu som är jävligt irreterande "tabbar ur o så ser man en laddnings icon snurra" bredvid mus pekarn de är enda problemet ja har kvar just nu dock
2015-06-13 08:56#4

quexy
Ingen klan

BrutalCS Legend
1441

Citat av Skyx

nej men ja hittade ett annat sätt från dom som funkade faktiskt fast har dock 1 annan fråga ochså

ibland tabbar datorn typ ut mitt i spelet vilket hänt i flera clutch situationer nu som är jävligt irreterande "tabbar ur o så ser man en laddnings icon snurra" bredvid mus pekarn de är enda problemet ja har kvar just nu dock

Du får gärna skriva hur du fixade det också, så kanske någon annan kan ta hjälp utav det =)
OnT: Kan nog tyvärr inte hjälpa dig med det, känns som att det kan vara 1000 olika saker :)
2015-06-13 10:43#5

SkyxieTV
Ingen klan

BrutalCS 1337
511

Citat av quexy

Citat av Skyx

Du får gärna skriva hur du fixade det också, så kanske någon annan kan ta hjälp utav det =)
OnT: Kan nog tyvärr inte hjälpa dig med det, känns som att det kan vara 1000 olika saker :)

jo jag känner lite likadant så ja avinstallerade en massa skit som kunde tänkas krocka men utan succe

och ang mitt problem ja fixade allt man behöver göra iaf som funka för mig var att köra cmd som admin och skriva sfv /scannow o göra som de stod sen
2015-06-13 14:01#6

quexy
Ingen klan

BrutalCS Legend
1441

ahokej, det du skulle kunna göra dock är att scanna efter virus =)
2015-06-15 10:48#7

SkyxieTV
Ingen klan

BrutalCS 1337
511

Citat av quexy

ahokej, det du skulle kunna göra dock är att scanna efter virus =)

de hade ja redan gjort^^

men hittade felet va ett program som heter bluestacks som orsakade att ja tabbades ut^^
6 kommentarer, visar 1-6 - Första « [1] » Sista
AKTIVA TRÅDAR