FORUM
FORUM
Forumindex / Counter-Strike: Global Offensive / söker duo partner med speciella kvaliteter
2015-07-12 21:51#1

WolfFang
Ingen klan

BrutalCS Noob
3

Tjena till o börja med vill jag säga att jag har problem med solo que och mår allmänt dåligt o har en diagnos "aspergers syndrome".

jag älskar cs:go, mitt mål är att bli global elite o sen pröjsa faceit o lira sönder händerna tills jag blir 30 år gammal o dör.

vill ha en skön person o duo qua med som vill satsa på global elite, kort varsel o spela extremt mycket, jag är LE/LEM jag åker upp te LEM o sen derankar efter 2 games, jag vinner 4 i rad o blir lem o derankar efter 2, även fast jag presterat bra dom gamesen.

jag spelar i princip konstant, sömn behövs ibland, kaffe paus ibland, är 22 år och vill satsa en streaming karriär inom cs:go, men streamar bara när jag nått global elite, folk vill inte se LE-LEMS spela, dom vill ju kolla på globals tydligen.

hoppas det finns nån med speciella kvaliteter som vill pusha global med mig, får man ihop en premade så blire ännu roligare,

http://steamcommunity.com/id/WolfFangMachine/

jag har privat profil för att folk går in o läser och kallar mig skit efterråt, jag skriver sånt jag får på hjärnan och enbart de som addar mig kan läsa :), har aldrig fuskat i online spel under hela mitt liv, har aldrig bett om o få spela me fuskare heller, jag hatar fuskare helt enkelt. :cool: :cool:
3 kommentarer, visar 1-3 - Första « [1] » Sista
2015-07-12 23:09#2

RytmiK
Ingen klan

BrutalCS SuperAddict
371

Oookej, till och börja med så verkar det ju som att du är deprimerad just nu. Om du sitter inne 24/7 och planerar att dö tidigt osv, så skulle jag även gissa på att du lider av socialfobi vilket är vanligt när man lider av Aspergers syndrom.

Det finns medicinering mot ångest, och hjälp finns att få mot depression. Att sitta och drömma om CS:GO är bara en verklighetsflykt och du kommer inte hitta någon att spela med som du är nu för att du har en ganska så "giftig" inställning. Innan du lär dig att ta itu med frustrationer på ett konstruktivt sätt så kommer du alltid få det svårt att klara av lagspel.

Sen att du "spelar bra" och ändå förlorar, så får du helt enkelt se till att kolla inåt, inte utåt. Finns sällan något som du inte kunde ha gjort bättre, men det absolut bästa när man spelar solo (oavsett vilket spel) är att man har en lugn och positiv attityd. Ingen vill se när en streamer ragequittar heller, du vet...

Edit: Kommunikation, och konsten att kommunicera utan att provocera, behöver du också kunna för att nå högre. I stort sett, den som skapar ett bra samförstånd med lagspelarna, trots att man spelar solo, är den som finner sig vara på det vinnande laget oftare än inte.

Senast redigerad 2015-07-12 23:14
“There is nothing noble in being superior to your fellow man; true nobility is being superior to your former self.” - Ernest Hemingway
2015-07-13 00:46#3

WolfFang
Ingen klan

BrutalCS Noob
3

jag är tacksam på många sätt att du svarade och jag tänker ta åt mig och jag ska läsa igenom flera gånger, jag ville inte framstå som "giftig" just, och jag är väldigt ofta den enda som kommunicerar i laget, säger en taktik och mycket ofta så får jag fula ord mot mig och i 10 rundor cirka så försöker jag ändå hålla hållningen uppe men fokuset försvinner till slut helt utav att man får noll respekt när man är den enda som talar engelska och försöker faktiskt sätta ihop dessa random spelare till att prestera mer eller mindre som ett lag som vill vinna och försöka hårt.

jag har socialfobi, tänker dock inte ta medicin jag har provat, och det fungerar inte, alla är olika och jag klarar mig utan, jag avskyr medicin för då känner jag mig annorlunda och inte som mig, det känns mer som att jag blir som vem som helst och har helt o hållet tappat den unika varan som är just jag, jag är mycket lugn vanligast, har dock inte haft nån o spela med på länge.

tack så mycket för att du svara med ordentlig kritik och inga hat ord, jag ber om ursäkt om det låter som jag är giftig, det är svårt o sätta ihop rätt ord, har svårt o tänka på vad jag säger, ber hemskt mycket om ursäkt!
2015-07-13 19:33#4

OG_Kush
Ingen klan

Serveradmin
1299

Vill bara säga att du borde ändå testa att streama nu :)
Lägg title som: Road to global elite :D

3 kommentarer, visar 1-3 - Första « [1] » Sista
AKTIVA TRÅDAR