FORUM
FORUM
Forumindex / BrutalCS / Ingen radar på DM?
2015-07-15 13:25#1

qewi
Ingen klan

BrutalCS Noob
18

Hej!

Märkte precis att ni tagit bort radarn på era vanliga DM-servrar (alltså inte FFA) och undrar bara varför. Radarn är en stor del i varför jag föredrar att spela på de vanliga DM-servrarna.

Man har koll på var motståndare borde kunna vara, antingen genom att man ser fienderna på radarn eller bara genom att man ser att det är tomt på medspelare. Man slipper snurra och kolla åt alla håll och man dör inte lika ofta i ryggen. Det blir fler ärliga dueller som känns mer som dueller man kan få i riktiga matcher.

Kollar väldigt mycket på radarn när jag spelar DM, så försöker man alltid ta sig till ställen där det antingen är röda prickar på radarn eller helt enkelt är tomt, för är det inga medspelare där är det troligtvis motståndare där. Nu irrar man omkring och kollar åt alla håll. Suger att springa till B till exempel så ser man att det bara är en massa medspelare där och så måste man vända om istället.

Vet inte om folk har bett er att ta bort radarn men jag tror nog att det är fler än jag som tycker så här(?).

Senast redigerad 2015-07-15 13:46
3 kommentarer, visar 1-3 - Första « [1] » Sista
2015-07-15 13:37#2

Ejziponken
Ingen klan

Ordförande
6467

Ska se om jag kan sätta på de igen. Bytt modd och den nya har de avstängt default. :)
Never argue with an idiot. He lowers you to his level and then wins on experience!
2015-07-15 13:45#3

qewi
Ingen klan

BrutalCS Noob
18

Kanon! Tack för snabbt svar, hoppas det går att få på det igen. :)
2015-07-15 13:55#4

Ejziponken
Ingen klan

Ordförande
6467

Fixat efter mapbyte/serveromstart.
Never argue with an idiot. He lowers you to his level and then wins on experience!
3 kommentarer, visar 1-3 - Första « [1] » Sista
AKTIVA TRÅDAR