FORUM
FORUM
Forumindex / Hårdvara / Dator 2 startar men inget händer
2015-07-16 07:46#1

Granis
Ingen klan

BrutalCS Addict
291

Så min "main" speldator i tisdags bara som "dog" skärmarna blev svart men datorn var fortfarande igång. Så jag tröck på reset knappen.

Datorn är nyligen byggd med grejor som har funkat 100% utan problem innan, den har helt random laggat fast och startat om sig själv och man kommer aldrig in i windows efter en reset utan man måste in i safe mode sen starta om den för att den ska funka.

Så med det i åtanke så tröck jag på reset och väntade på att göra allt för att komma in i datorn igen. Men denna gång så hände absolut inget.

Inga skärmar startade, tangentbord och mus startade inte. Jag noterade att INGA fläktar snurrar förutom 2st som sitter ovanpå chassit som är till vattenkyllningen. Den piper inte eller gör några konstiga ljud ifrån sig utan den bara "startar" men inget händer.

Så nu har jag 2st datorer men identiska problem, enda skillnaden är att andra datorn så snurrar alla fläktar men skärm,mus och tangentbord går inte igång.

Jag har varit utan speldatorn i 2 dagar och jag undrar fan hur man klarade sig utan dator förut....
Sundsvalls-Finest.se
AKTIVA TRÅDAR