FORUM
FORUM
Forumindex / Hjälpforum / Hur får man mikrofonen att funka på brutal cs:go-servrer?
2015-08-01 18:03#1

Jor-m
Ingen klan

BrutalCS Noob
4

Tja!
Fick upp ett meddelande när jag joinade en Brutal CS-server att jag behövde registrera mig på forumet för att kunna använda min mikrofon. Jag har precis skapat ett konto och undrar nu hur jag får igång mikrofonen på servrarna.

Tack på förhand!
Mvh, J
6 kommentarer, visar 1-6 - Första « [1] » Sista
2015-08-01 18:04#2

Ejziponken
Ingen klan

Ordförande
6548

Never argue with an idiot. He lowers you to his level and then wins on experience!
2015-08-01 18:07#3

Jor-m
Ingen klan

BrutalCS Noob
4

Tack så mycket för hjälpen! Antar att mitt konto behöver bli godkänt också för att det ska funka?
2015-08-01 18:09#4

Ejziponken
Ingen klan

Ordförande
6548

Citat av Jor-m

Tack så mycket för hjälpen! Antar att mitt konto behöver bli godkänt också för att det ska funka?

Aa, accade dig!
Never argue with an idiot. He lowers you to his level and then wins on experience!
2015-08-02 19:52#5

Jor-m
Ingen klan

BrutalCS Noob
4

Citat av Ejziponken

Citat av Jor-m

Aa, accade dig!

Hej igen Ejziponken, och tack för att du accepterade mitt konto!
Min mikrofon fungerar dock fortfarande inte på era servrar. Jag läste precis igenom inlägget du länkade och såg att det stod att ni skulle införa den nya regeln om att man måste ha konto för att använda mikrofonen på "två sevrar". Inlägget du länkade var också postat i April i år. Jag spelar bara på retake-servrar och mikrofonen har fungerat fram tills härom dagen då jag postade det här inlägget. Har ni infört mikrofon-regeln på ALLA era servrar? Eller ligger felet i min ände?

Senast redigerad 2015-08-02 19:53
2015-08-02 20:02#6

Ejziponken
Ingen klan

Ordförande
6548

Citat av Jor-m

Citat av Ejziponken

Citat av Jor-m

Aa, accade dig!

Min mikrofon fungerar dock fortfarande inte på era servrar. Jag läste precis igenom inlägget du länkade och såg att det stod att ni skulle införa den nya regeln om att man måste ha konto för att använda mikrofonen på "två sevrar". Inlägget du länkade var också postat i April i år. Jag spelar bara på retake-servrar och mikrofonen har fungerat fram tills härom dagen då jag postade det här inlägget. Har ni infört mikrofon-regeln på ALLA era servrar? Eller ligger felet i min ände?

Du har skrivit in ditt CS 1.6 STEAMID.
Fel -> 0:0:26935887
Rätt -> 1:0:26935887
2015-08-02 20:05#7

Jor-m
Ingen klan

BrutalCS Noob
4

Citat av Ejziponken

Citat av Jor-m

Citat av Ejziponken

Citat av Jor-m

Aa, accade dig!

Du har skrivit in ditt CS 1.6 STEAMID.
Fel -> 0:0:26935887
Rätt -> 1:0:26935887

AAa! Tack så mycket!! Ska prova om det funkar nu :)
6 kommentarer, visar 1-6 - Första « [1] » Sista
AKTIVA TRÅDAR