FORUM
FORUM
Forumindex / Counter-Strike: Global Offensive / Totalt urbuggat på WC3 servern på 50% av mapsen
2015-08-08 00:16#1

WhoRacle
Ingen klan

BrutalCS Prospect
55

Tja, det är ERROR rutor/block över hela skärmen just nu på runt hälften av mapsen. Dom just nu jag vet det är på är: inferno, mjolby, cbble, rats, kabul. Säkert fler, ingen aning vad det är har aldrig sett det förr. Går ej och se nånting nånstans på mapsen på grund av stora röda ERROR blocken.
7 kommentarer, visar 1-7 - Första « [1] » Sista
2015-08-08 00:58#2

Ejziponken
Ingen klan

Ordförande
6466

Rör dom på sig? Alltså är det spelarmodellerna?
Never argue with an idiot. He lowers you to his level and then wins on experience!
2015-08-08 02:25#3

WhoRacle
Ingen klan

BrutalCS Prospect
55

Sorry för sent svar, inte spelat på 2h nu så vet ej om det var löst. Det var ej spelarmodellerna utan kartorna, stora ERROR blocks som roterar runt random, vissa ställen på mapen kunde man kanske stå i knivrange och se nåt framför sig men annars var det bara röd ERROR vilket håll man än kollade. Däremot kunde man ej se några spelare oavsett om dom stog i melee range eller långt bort. Om man siktade på dom och såg namntexten.

http://i.imgur.com/6YTwhjI.jpg

Så ser dom ut, och ser likadana ut när man är ''inne'' i dom. Vet ej varför dom helt plötsligt uppstog på just vissa av mapsen. Sånna var det iaf över i princip hela kartorna.

Och om det inte framgick så var det alltså inte för mig det var ERRORS utan för alla det var inuti själva mapsen.

Senast redigerad 2015-08-08 02:27
2015-08-08 02:27#4

LennyShrebos
Ingen klan

BrutalCS Noob
1

det är modellerna som är buggade, alla maps nu när man joinar en server så står de att de laddar ner nån model kallad SWAT
2015-08-08 03:35#5

Ejziponken
Ingen klan

Ordförande
6466

Tror jag löst det nu.

Nu borde alla T ha samma models även moles och likaså CT. På alla kartor.

Kan någon verifiera detta när det är folk på servern? :P
Never argue with an idiot. He lowers you to his level and then wins on experience!
2015-08-08 12:40#6

WhoRacle
Ingen klan

BrutalCS Prospect
55

Det är typ mer buggat nu lol, nu istället är det en fot som täcker nästan halva vänstra sidan och vapnen man håller i är buggad och är typ i luften, ser helt stört ut om man har kniv den är bara i luften utan att man ser sin hand. Är på inferno nu så ej sett dom andra som buggade igår typ rats, mjolby osv.
2015-08-08 13:08#7

Ejziponken
Ingen klan

Ordförande
6466

Nuuuu dååå?
2015-08-08 13:34#8

WhoRacle
Ingen klan

BrutalCS Prospect
55

Ska se när det blir nån av de ''buggade'' mapsen om det funkar :p

EDIT: Verkar funka nu, som jag skrev ingame om du såg det.

Senast redigerad 2015-08-08 14:02
7 kommentarer, visar 1-7 - Första « [1] » Sista
AKTIVA TRÅDAR