FORUM
FORUM
Forumindex / BrutalCS / Fixa vapenbugget på 1v1 Arena
2015-09-06 15:43#1

Moseby
Ingen klan

BrutalCS Noob
9

Hittade ingen tråd om detta, faktiskt förvånad om ingen annan skrivit om detta än.

Men för i helvete, något buggar sönder 1v1 Arena servern så helt plötsligt kan allt som har med vapnen att göra försvinnna, även när man scoepar AWP'n så syns inget.

Väldigt irriterande, förmodar ändå att någon admin redan vet om detta men var tvungen att skriva det här med.
Life is 1, Cs is 1.6
7 kommentarer, visar 1-7 - Första « [1] » Sista
2015-09-06 15:44#2

Ejziponken
Ingen klan

Ordförande
6508

Vilken server? Vi har 6 st arena.
Never argue with an idiot. He lowers you to his level and then wins on experience!
2015-09-06 15:46#3

Moseby
Ingen klan

BrutalCS Noob
9

Citat av Ejziponken

Vilken server? Vi har 6 st arena.

Har ni 6st 1v1 Arena servrar? Jäklar.

Denna är det jag har i favoriter som jag pangar på iaf:
188.126.81.86:27015

Life is 1, Cs is 1.6
2015-09-06 15:54#4

Ejziponken
Ingen klan

Ordförande
6508

Tror senaste CSGO patchen hade sönder en del saker. Ska kolla på det.

Men hur buggar dina vapen? När?
Never argue with an idiot. He lowers you to his level and then wins on experience!
2015-09-06 15:56#5

Moseby
Ingen klan

BrutalCS Noob
9

Citat av Ejziponken

Tror senaste CSGO patchen hade sönder en del saker. Ska kolla på det.

Men hur buggar dina vapen? När?

Tror jag med,

Inte bara MINA vapen. Exakt samtidigt så försvinner ALLAS vapen, det är alla vapen som försvinner från skärmen. Man kan fortfarande skjuta och se ammo etc. När man scopear med AWP/Scoute så zoomar det bara in. Inget svart runtomkring eller sikte i mitten. Alla vapen sprites försvinner förutom crosshair.

In och ta en titt så ser du själv, det händer typ 20 gånger i minuten och alla blir lika sura i chatten och vissa drar direkt varje gång det händer. :/

Vet inte När det händer, men jag tror det har någon koppling med något, eller inte. Ingen aning. Helt plötsligt försvinner dem, sen kommer det tillbaka, sen försvinner det. Osv. osv..

Senast redigerad 2015-09-06 15:57
Life is 1, Cs is 1.6
2015-09-06 16:00#6

Ejziponken
Ingen klan

Ordförande
6508

Kolla om de buggar nu. :P
2015-09-06 16:03#7

Moseby
Ingen klan

BrutalCS Noob
9

Citat av Ejziponken

Yes, nu är det fixat. Förvånad över att ingen sagt till tidigare så det varit såhär i minst 2 dagar och massor har leavat konstant.

Tack så mycket :) Peace
Life is 1, Cs is 1.6
2015-09-06 16:04#8

Ejziponken
Ingen klan

Ordförande
6508

Citat av Moseby

Citat av Ejziponken

Yes, nu är det fixat. Förvånad över att ingen sagt till tidigare så det varit såhär i minst 2 dagar och massor har leavat konstant.

Tack så mycket :) Peace

Hehe, låter tråden vara öppen under dagen så kan du kommentera om de buggar igen..

Svara inte i tråden mer för då kan du inte posta nytt inlägg igen. :P
7 kommentarer, visar 1-7 - Första « [1] » Sista
AKTIVA TRÅDAR