FORUM
FORUM
Forumindex / [CS 1.6] Bannad? / 1.6 admin eRko bannar utan reason
2015-09-09 16:05#1

hassebrasse
Ingen klan

BrutalCS Noob
3

Tjena alla, jag är en gammal lirare som spelade grymt mycket back in the golden days.. Anyway e sjukskriven pga ryggproblem och spelar hyffsat mycket på eran 1.6 server nu då det är så sjukt skojj efter att man inte rört spelet på ett antal år.

Till saken: eRko har inte bara ifrån mig, men utan många andra stammisar fått klagomål om att han grimsar (campar) vilket är emot reglerna som finns här på brutalcs om jag inte missminner mig? Det står det i den rutan som kommer upp när man joinar, innan man byter lag dvs.

Jag skrev såhär efter att eRko campat i så många rundor: eRko är admin å grillar mest på servern, pin.

woops, 1h ban "hade ju inte ens bomben" som reason. Seriöst styrs BCS av småbarn nuförtiden eller? Jag minns att jag spelade bra mkt på era CSDM servrar innan matcher och så och möttes alltid utav trevliga admins men detta är bara löjligt.

Visst en timma e absolut ingenting ska iväg med tjejen vilken minut som helst i vilket fall, jag tycker bara att det är lite löjligt när adminis inte följer regler och samtidigt klagar på andra, sen så fort man säger något så får man en ban. Det är på detta viset ni förlorar spelare, just sayin.

*DEAD* jjjohan : zzz

*DEAD* Ragnar Lothbrok : zzz

*DEAD* Ragnar Lothbrok : erko e admn grillar mest p servern

*DEAD* Ragnar Lothbrok : pinsamt

[AMXBANS] You have been banned from this Server!
[AMXBANS] You can complain about your ban @ www.BrutalCS.nu
[AMXBANS] Reason: 'skärp dig, jag har inte bomben så sluta klaga.'
[AMXBANS] Duration: '1 hour'
[AMXBANS] Your SteamID: 'STEAM_0:1:51954450'
[AMXBANS] Your IP: 'xxxxxxxxx'

Anyway boys, ha en riktigt grym dag! /Ragnar Lothbrok
Är det rätt att admins ej följer sina egna regler? (6 röster)

Ja, självklart.
Nej, absolut inte!

4 kommentarer, visar 1-4 - Första « [1] » Sista
2015-09-09 16:26#2

erKoftw
Ingen klan

BrutalCS Oldschool
624

Scenariot var att en teammate till mig hade bomben och jag följde efter honom för att slutföra uppdraget, att denna personen valde att smyga runt halva banan kan inte jag påverka. Att du ständigt ifrågasätter och är en utav de spelarna som minst deffar bomben utan endast letar frags som CT, är ett faktum för mig. Att du den rundan innan detta scenario dödar mig och jag direkt skriver att ct skall deffa är inte för att jag gnäller för att jag dog - utan för att 4 ct valde att inte deffa. Jag tar åt mig din kritik men i detta scenario åker du på en timmas ban för att du ifrågasätter admins ord som dessutom är en regel. Ha en trevlig dag du med - och skriv i PM för att föra diskussionen vidare om så önskas. Jag tycker det är kul att vi har stammisar på servern efter så många år.

Jag bannar aldrig utan någon anledning, vad skulle det då finnas för syfte med bannen.

Senast redigerad 2015-09-09 16:30
Look for the stars but remember, keep your feet on the ground.

1.6 Admin/entusiast.

2015-09-09 17:07#3

hassebrasse
Ingen klan

BrutalCS Noob
3

Fiick jag ban för att jag ifrågasatte admins ord? Jag sa att du var en camper, vilket du är. Ban för det? Ska du göra BCS till goagubbar nu eller xD no hard feelings men "Jag tar åt mig din kritik men i detta scenario åker du på en timmas ban för att du ifrågasätter admins ord som dessutom är en regel"

Jag fick ban för att jag sa att du var en camper, inte att jag ifrågasatte "admins ord"
2015-09-09 17:18#4

Ejziponken
Ingen klan

Ordförande
6532

Fick du en varning innan bannen då? Fortsatte du efter de kanske de inte var så smart. Om du tycker någon campar kan du recca och skicka in till styrelsen.
Never argue with an idiot. He lowers you to his level and then wins on experience!
2015-09-09 17:49#5

hassebrasse
Ingen klan

BrutalCS Noob
3

Nej fick absolut inte någon varning. Jag sa bara att han grillar mest på servern å då rök jag.

Ifrågasatte ord? Vi pratade inte ens med varandra någonting å han sa inget till mig så hur skulle jag kunna ifrågasätta? Kolla chatlog om du ej tror mig. Aja keep up the good work me servrarna ejzi, =)
4 kommentarer, visar 1-4 - Första « [1] » Sista
AKTIVA TRÅDAR