FORUM
FORUM
Forumindex / Hårdvara / Muspekare får fnatt i CS:GO
2015-09-11 11:51#1

Ztreg
Ingen klan

BrutalCS Lover
201

Tjena longtime no see, har ett problem med min mus, när jag spelar CS:GO och drar ett snabbt drag över musmatttan så flyger mitt sikte antingen rakt upp i taket eller rakt ner i marken, googlade lite och fick fram att det kan vara pga musen. har en logitech g400s.

Varför blir det så och måste jag köpa en ny och bättre?

/Mvh gammal hns nörd
6 kommentarer, visar 1-6 - Första « [1] » Sista
2015-09-11 12:41#2

kapisch
Ingen klan

BrutalCS Uberlegend
2110

Händer samma med min Rival, som nog är ännu ökändare när det kommer till det problemet. Verkar som om många men inte alla drabbas, och ska inte finnas någon särsklild fix till detta.
2015-09-11 15:40#3

Ztreg
Ingen klan

BrutalCS Lover
201

Citat av kapisch

Händer samma med min Rival, som nog är ännu ökändare när det kommer till det problemet. Verkar som om många men inte alla drabbas, och ska inte finnas någon särsklild fix till detta.

hmm, värsta fall måste ja köpa ny mus :(
2015-09-12 13:47#4

NPRPT
Ingen klan

BrutalCS Uberlegend
2250

Hade så med min förra Steelseries Kana.. Bara det att min vart så och sen kollade jag rätt ner i marken och snurrade runt.. (Kan ju tro att man blev fuskanklagad) :/ :cool:
2015-09-14 19:08#5

salvatiaro
Ingen klan

BrutalCS Wannabe
31

testa installera andra drivrutiner, här är en länk som du kan testa http://support.logitech.com/product/g400s-optical-gaming-mouse#d
ownload

kan vara att du spilt nått på din musmatta så det är en lager av gud vet vad som får musen att spela ur att testa spela på insidan av en bok är en klassiker.
hoppas det löser sig :)
2015-09-15 16:53#6

Ztreg
Ingen klan

BrutalCS Lover
201

Citat av salvatiaro

testa installera andra drivrutiner, här är en länk som du kan testa http://support.logitech.com/product/g400s-optical-gaming-mouse#d
ownload

kan vara att du spilt nått på din musmatta så det är en lager av gud vet vad som får musen att spela ur att testa spela på insidan av en bok är en klassiker.
hoppas det löser sig :)

ska testa! :)
2015-09-16 01:22#7

headpiker
Ingen klan

Serveradmin
38

Är det inte drivisarna kan det vara din sensor som ballar ur. Pröva att rengöra med tops och kolla om det blir bättre! :P
Bella i MM: "Gillar du min mus eller?" 21/12 2015
6 kommentarer, visar 1-6 - Första « [1] » Sista
AKTIVA TRÅDAR