FORUM
FORUM
Forumindex / BrutalCS / Reservera en slot på Brutalcs servers
2015-10-05 14:41#1

Tobirapp
Ingen klan

BrutalCS Noob
1

Tja! Jag börjar få nog av att sitta och vänta på att komma in på era servrar och sedan blir kickad när man kommer in. Finns det nånstans jag kan skicka iväg en hundring i månaden så jag får en reserverad plats?
7 kommentarer, visar 1-7 - Första « [1] » Sista
2015-10-05 15:51#2

Ejziponken
Ingen klan

Ordförande
6494

Just nu finns inget sådant alternativ. CSGO är alldeles för opålitligt för att vi ska ta betalt för en sådan tjänst och att de slutar fungerar efter en uppdatering eller så. :/
Never argue with an idiot. He lowers you to his level and then wins on experience!
2015-10-05 15:56#3

zap
Ingen klan

BrutalCS 1337
664

Jag tror personligen inte BrutalCS fungerar på det sättet. Att kunna köpa en reserverad slot låter som att sälja ut sig totalt. Alla spelare skall väl få samma chans att kunna ansluta till servrarna? Jag hoppas verkligen inte att detta är en möjlighet, varken nu eller i framtiden.
2015-10-05 16:09#4

Ejziponken
Ingen klan

Ordförande
6494

Om alla som spelar på servrarna reggar sig så kan vi slänga upp väldigt många fler servrar. :D
Never argue with an idiot. He lowers you to his level and then wins on experience!
2015-10-10 09:55#5

Stone101
Ingen klan

BrutalCS Noob
1

:confused:
2015-10-14 10:54#6

Teskuz
Ingen klan

BrutalCS Oldschool
884

Citat av zap

Jag tror personligen inte BrutalCS fungerar på det sättet. Att kunna köpa en reserverad slot låter som att sälja ut sig totalt. Alla spelare skall väl få samma chans att kunna ansluta till servrarna? Jag hoppas verkligen inte att detta är en möjlighet, varken nu eller i framtiden.

Vadå sälja ut sig? Klart att BrutalCS borde kunna ha VIP slots, det fungerade bra förr i tiden så varför skulle det inte fungera nu?
Vi snackar om att 3-4 platser på servrarna var reserverade åt de som har hjälpt till att finansiera dessa.
2015-10-14 13:12#7

k0nan
Ingen klan

BrutalCS Poet
2192

Citat av Teskuz

Citat av zap

Vadå sälja ut sig? Klart att BrutalCS borde kunna ha VIP slots, det fungerade bra förr i tiden så varför skulle det inte fungera nu?
Vi snackar om att 3-4 platser på servrarna var reserverade åt de som har hjälpt till att finansiera dessa.

Jag måste hålla med Teskuz här. De flesta föreningar erbjuder sina medlemar någon form av VIP möjlighet. Det kan va allt från custom models, perks och tillgång till reserved slot in-game eller tillgång till speciella forumkategorier eller dyl på hemsidan. Detta är ju inget som påverkar övriga medlemmar över huvud taget. Om servrarna har 2-3 reserverade slots och någon betalar för att få ta del av de så kommer det fortfarande finnas exakt lika många slots kvar för övriga spelare... ?
2015-10-14 16:55#8

RaskeN
Ingen klan

Huvudadmin
3383

Citat av Ejziponken

Om alla som spelar på servrarna reggar sig så kan vi slänga upp väldigt många fler servrar. :D

This är det enda rätta, att varje spelare som spelar på våra servrar hade varit registrerade på BrutalCS.nu så hade vi kunnat hosta fler servrar.
With great power, comes great resolution and frame rate

7 kommentarer, visar 1-7 - Första « [1] » Sista
AKTIVA TRÅDAR