FORUM
FORUM
Forumindex / Counter-Strike: Global Offensive / Plugins
2015-10-14 12:26#1

psyksjuk
Ingen klan

BrutalCS Legend
1086

Vilka plugins används på era servrar?
Vill öppna en privat för mig och kompisarna men har ingen aning om vad man skall ha.

Ty på förhud
4 kommentarer, visar 1-4 - Första « [1] » Sista
2015-10-14 13:00#2

k0nan
Ingen klan

BrutalCS Poet
2192

Jag tror inte att BrutalCS lämnar ut den informationen.
Dock finns det nu möjlighet att kontrollera detta via consollen genom att skriva följande
sm plugins list

Men denna fråga lite konstigt formulerad för olika plugins körs på olika servrar, med undantag för ett fåtal som körs på alla. Vad är det för server du hade tänkt hosta?

Senast redigerad 2015-10-14 13:01
2015-10-14 13:33#3

psyksjuk
Ingen klan

BrutalCS Legend
1086

Citat av k0nan

Dock finns det nu möjlighet att kontrollera detta via consollen genom att skriva följande
sm plugins list

Men denna fråga lite konstigt formulerad för olika plugins körs på olika servrar, med undantag för ett fåtal som körs på alla. Vad är det för server du hade tänkt hosta?

Glömde helt säga det...
Tänkte hosta en Retake server.
2015-10-14 13:50#4

k0nan
Ingen klan

BrutalCS Poet
2192

Citat av psyksjuk

Citat av k0nan

sm plugins list

Glömde helt säga det...

Kör på detta plugin: [CS:GO] Retakes 1.4 eller detta: [CS:GO] Retakes (v0.3.0, 2015-10-2)

Senast redigerad 2015-10-14 13:51
2015-10-14 15:41#5

psyksjuk
Ingen klan

BrutalCS Legend
1086

Citat av k0nan

Citat av psyksjuk

Citat av k0nan

sm plugins list

Glömde helt säga det...

Kör på detta plugin: [CS:GO] Retakes 1.4 eller detta: [CS:GO] Retakes (v0.3.0, 2015-10-2)

Ty! :)
4 kommentarer, visar 1-4 - Första « [1] » Sista
AKTIVA TRÅDAR