FORUM
FORUM
Forumindex / BrutalCS / Julsever i år igen?
2015-10-14 14:16#1

afropaul
Ingen klan

BrutalCS Noob
5

Halli hallå brutalare!

Jag undrar i år igen om det kommer bli någon julserver på csgo?
För att få den populärare kanske man kan göra olika tävlingar som ni hade för 3-4 år sedan när man till exempel skulle ha så mycket tid som möjligt :rolleyes:

Det har varit väldigt trevligt dom tidigare åren iallafall! :love:
Vill ni ha julsever? (19 röster)

Ja!!!
Nej!!!

7 kommentarer, visar 1-7 - Första « [1] » Sista
2015-10-14 15:02#2

k0nan
Ingen klan

BrutalCS Poet
2204

Ja, lite jultävlingar vore riktigt kul! Även här på sidan :)
2015-10-14 16:02#3

kAKAN
Ingen klan

Vice ordförande
3502

Vi har diskussioner om en julserver, vi försöker att hitta nya models då förra pluginet pajjade.
Däremot var trycket lite dåligt på servern förra året, så vi letar nackdelar och fördelar till att ha uppe en sån server i år :)
2015-10-14 16:17#4

afropaul
Ingen klan

BrutalCS Noob
5

Citat av kAKAN

Vi har diskussioner om en julserver, vi försöker att hitta nya models då förra pluginet pajjade.
Däremot var trycket lite dåligt på servern förra året, så vi letar nackdelar och fördelar till att ha uppe en sån server i år :)

Aa precis, det var lite dåligt tryck på servern men om det skulle vara vara typ tävlingar som mest speltid på servern vinner något pris och kanske döpa servern till mer internationellt typ "Christmas server" kanske är ett förslag? Vad vet jag :cool:
2015-10-20 19:08#5

ErkzoR
Ingen klan

BrutalCS Addict
292

om en server kommer upp kommer trocadermedlemmar närvara på servern. (trocader, en av sveriges främre klaner)
Utan teknik vore vi djur.
2015-10-20 19:15#6

Ejziponken
Ingen klan

Ordförande
6505

Det kommer en julserver. Fast just nu försöker vi hitta julmodels för gubbarna. Alla gamla slutade fungera med nya animation patchen för några veckor sedan. :P
Never argue with an idiot. He lowers you to his level and then wins on experience!
2015-10-21 05:01#7

Vaanhala
Ingen klan

BrutalCS Uberlegend
3360

Min favorit är tävlingen där man ska samla diverse saker på en bild för poäng, riktigt kul att se alla bidrag!
2015-10-21 11:03#8

Ejziponken
Ingen klan

Ordförande
6505

Citat av catmcdaddy

Min favorit är tävlingen där man ska samla diverse saker på en bild för poäng, riktigt kul att se alla bidrag!

Den kommer också!
Never argue with an idiot. He lowers you to his level and then wins on experience!
7 kommentarer, visar 1-7 - Första « [1] » Sista
AKTIVA TRÅDAR