FORUM
FORUM
Forumindex / Diskutera fritt / Är han hög som fan eller? Moderator@flashback
2015-11-01 22:52#1

FredrikarlssoN
Ingen klan

BrutalCS Uberlegend
1306

Hej!
Vill bara se vad ni anser om detta.
Skrev en tråd på flashback och fick ett pm precis nyss om att jag antagligen riskerar att få en varning pga reklam/annonsering.

Här har vi min tråd som jag skapade.
Vad anser ni, reklam/annonsering eller är han bara jävligt hög? ^_^

http://imgur.com/EP7jiGs

Senast redigerad 2015-11-01 22:54
SMÄRTA ÄR BARA EN HÖGRE FORM AV NJUTNING
7 kommentarer, visar 1-7 - Första « [1] » Sista
2015-11-01 23:00#2

Kevato
Ingen klan

Sekreterare
2077

Haha, om du får en varning för det där så skulle det vara väldigt konstigt. Resten av modsen kommer nog fråga om han är seriös...
"I've always loathed the necessity of sleep. Like death, it puts even the most powerful men on their backs' - Frank Underwood"
2015-11-01 23:38#3

MuLi
Ingen klan

BrutalCS Uberlegend
1987

hahahaha Sånt här kan man bara skratta åt. *Han har med all säkerhet klickat fel eller något. Kan inte vara menat mot dig. Ett gott skratt fick man iaf.
2015-11-04 16:32#4

FredrikarlssoN
Ingen klan

BrutalCS Uberlegend
1306

"Flashback Forum: meddelande
Du har blivit avstängd från forumet av följande anledning:
1.01

Avstängningen upphör: 2015-12-03, 10:07"

Snacka om att ha höga moderatorer på flashback!
Jag skrev till admin4 i ett pm och frågade om min varning, han själv sa att det måste ha varit ett misstag och att moderatorerna kommer garanterat rösta ner varningen..
Men icke, haha! så jävla sjukt och sämsta av allt är ju att man inte ens får reda på anledning till hur dom tolka tråden.. ^_^ :O helt vrickat !

Senast redigerad 2015-11-04 16:33
2015-11-04 17:01#5

MuLi
Ingen klan

BrutalCS Uberlegend
1987

Citat av FredrikarlssoN

"Flashback Forum: meddelande
Du har blivit avstängd från forumet av följande anledning:
1.01

Avstängningen upphör: 2015-12-03, 10:07"

Snacka om att ha höga moderatorer på flashback!
Jag skrev till admin4 i ett pm och frågade om min varning, han själv sa att det måste ha varit ett misstag och att moderatorerna kommer garanterat rösta ner varningen..
Men icke, haha! så jävla sjukt och sämsta av allt är ju att man inte ens får reda på anledning till hur dom tolka tråden.. ^_^ :O helt vrickat !

haha jävlar vad sjukt haha :)
2015-11-05 04:21#6

Teskuz
Ingen klan

Kodare/slacker
909

Fast nu känner jag ändå att du bryter mot:

Citat

§16 Smutskastning och bråk
I BrutalCS forumet ägnar vi ingen tid till att smutskasta personer/föreningar eller andra communitys. Pajkastning och bråk får ni ta någon annanstans.

OnT: Skämt åsido, ibland kan Flashbacks moderatorer vara lite knasiga, prova att ta kontakt med någon/några andra moderatorer och be om att få lite feedback på din avstängning.
2015-11-05 15:46#7

FredrikarlssoN
Ingen klan

BrutalCS Uberlegend
1306

Citat av Teskuz

Citat

I BrutalCS forumet ägnar vi ingen tid till att smutskasta personer/föreningar eller andra communitys. Pajkastning och bråk får ni ta någon annanstans.

OnT: Skämt åsido, ibland kan Flashbacks moderatorer vara lite knasiga, prova att ta kontakt med någon/några andra moderatorer och be om att få lite feedback på din avstängning.

Haha, jo men visst, lär väl nog bli avstängd här också 1 månad nu pga detta =(..

Jag kommer inte in på flashback för jag är avstängd i en månad, orkar inte göra dubbelkonto för då blir jag väl bannad för det. Får helt enkelt rulla runt utan att kommentera något ^^
2015-11-05 19:02#8

RaskeN
Ingen klan

Huvudadmin
3424

Citat av FredrikarlssoN

Citat av Teskuz

Citat

Haha, jo men visst, lär väl nog bli avstängd här också 1 månad nu pga detta =(..

Jag kommer inte in på flashback för jag är avstängd i en månad, orkar inte göra dubbelkonto för då blir jag väl bannad för det. Får helt enkelt rulla runt utan att kommentera något ^^

Våra moderatorer är inte nazimoderatorer ;)
With great power, comes great resolution and frame rate

7 kommentarer, visar 1-7 - Första « [1] » Sista
AKTIVA TRÅDAR