FORUM
FORUM
Forumindex / Counter-Strike: Global Offensive / Spelet fryser till?
2015-11-11 14:26#1

Punktering_
Ingen klan

BrutalCS Fanboi
123

På sistone så har mitt CS:GO frysit till lite då och då. Händer 1-2 gånger per match och under cirka 10-15 sekunder.
Bilden fastnar alltså totalt men om någon pratar i mikrofonen in-game så hör jag dom.

Har nyss formaterat om datorn men problemet består.
Det här händer inte i något annat spel.

Någon som själv har varit med om det här eller har något tips på hur jag kan lösa problemet?
3 kommentarer, visar 1-3 - Första « [1] » Sista
2015-11-11 15:33#2

xeroz
Ingen klan

BrutalCS 1337
483

Är det på faceit? Vet att faceit har detta problem, vissa fryser till på servrarna, men inte alla.

Hände på GeT_RiGhT's stream idag för både han och oskar när dom spelade FPL. Och det händer samtidigt för de som får fryslagget, inte så att en får det och nästa runda får en annan det :p
2015-11-12 22:39#3

Punktering_
Ingen klan

BrutalCS Fanboi
123

Citat av xeroz

Är det på faceit? Vet att faceit har detta problem, vissa fryser till på servrarna, men inte alla.

Hände på GeT_RiGhT's stream idag för både han och oskar när dom spelade FPL. Och det händer samtidigt för de som får fryslagget, inte så att en får det och nästa runda får en annan det :p

Hänt på publicservrar också. <:(
2015-11-13 15:37#4

sjaelen
Ingen klan

BrutalCS Noob
2

Testa att gå in på Program (x86), klicka vidare på Steam, sedan steamapps, sedan common, Counter-Strike Global Offensive, tryck sedan på csgo mappen, sedan trycker du på cfg mappen, borde va någonstans på toppen efter du har öppnat "csgo" mappen.

När du är i cfg mappen tar du bort config.cfg och video filen som finns i mappen.

Testa att starta spelet, men var inte förvånad om du startar spelet och det är den lägsta upplösningen, detta sker när du tar bort config och video filen, sedan fixar du dina settings, din resolution, crosshair, alla binds osv, därför rekommenderar jag att du skapar en backup autoexec av din personliga cfg så du bara kan sätta i den sedan när det är klart.

Hoppas det funkar, trevlig Fredag :)
"The world as we have created it is a process of our thinking. It cannot be changed without changing our thinking"
3 kommentarer, visar 1-3 - Första « [1] » Sista
AKTIVA TRÅDAR