FORUM
FORUM
Forumindex / Counter-Strike: Global Offensive / Shotguns borttagna!?
2015-11-12 11:10#1

mH
Ingen klan

BrutalCS Lover
72

Hej jag undrar varför ni har tagit bort alla shotguns från alla FFA servrar?, och ifall ni kan lägga till dem igen. Jag går alltid in på brutalcs servrarna för att träna olika vapen eller bara värma upp men nu när jag vill träna shotguns så går det ej :O

Senast redigerad 2015-11-12 13:15
"Man borde kunna välja inom vilka regioner man vill matchas när man kör matchmaking på CS:GO t.ex norden så man slipper hamna med ryssar hela tiden" - J Nordén
6 kommentarer, visar 1-6 - Första « [1] » Sista
2015-11-12 14:29#2

Sockerkorn
Ingen klan

Huvudadmin
1195

Tror vi tog bort shotguns... ja, om inte över ett år sedan. Har i alla fall inget minne utav att det funnits shotguns på någon utav DM servrarna förutom i början.

2015-11-12 14:31#3

Ejziponken
Ingen klan

Ordförande
6494

Spela på GunGame om du vill spela med lite "troll" vapen. :P

gg.brutalcs.nu:27015 BrutalCS.nu CSDM #18 GunGame [128 Tick]
Never argue with an idiot. He lowers you to his level and then wins on experience!
2015-11-12 15:57#4

mH
Ingen klan

BrutalCS Lover
72

joorå shotguns fanns i sommras minns jag på alla ffa servrar .. dem finns ju fortfarande på vanliga DM servrar så varför inte på ffa? :P .. om det är för att folk har campat med shotguns och folk blivit irriterade så är det väl ändå lättare att campa med vilket annat vapen som helst :P .. så varför inte bara ha alla vapen tillgängliga, förutom möjligtvis auto-snipers :)

PS: shotguns är billiga och bra eco vapen som kräver träning för att bemästra .. så dem är inte bara för trollen där ute ;)

Edit: Så vad tror ni, skulle ni kunna ta tillbaka shotguns till ffa? :) .. det kommer inte direkt vara många som kmr trolla med shotguns och dem som gör det kommer ändå bli ägda av alla ak/m4/awp spelare :P .. Och det kommer uppskattas stort av oss som vill träna shotguns för att bli bättre :)

Senast redigerad 2015-11-12 19:31
"Man borde kunna välja inom vilka regioner man vill matchas när man kör matchmaking på CS:GO t.ex norden så man slipper hamna med ryssar hela tiden" - J Nordén
2015-11-16 00:20#5

MuLi
Ingen klan

BrutalCS Uberlegend
1987

Förstår inte heller varför ni har tagit bort den. Ger juh ganska mycket pengar om man dödar med shotgun. Därav e det nice att vara bra på den.
2015-11-17 21:01#6

Tommy
Ingen klan

Super-VIP
3418

Jag undrar också :O Servrarna rockar ju dock ändå, det är ju BCS!
Mina regler: §1 Jag har alltid rätt. §2 Jag KAN ha fel men då inträder §1 automatiskt.
2015-11-18 14:16#7

MuLi
Ingen klan

BrutalCS Uberlegend
1987

Citat av Tommy

Jag undrar också :O Servrarna rockar ju dock ändå, det är ju BCS!

Håller med. Enda riktiga problemet jag brukar ha är att domän-ip inte alltid fungerar som det ska. Men det antar jag ni redan vet :P
6 kommentarer, visar 1-6 - Första « [1] » Sista
AKTIVA TRÅDAR