FORUM
FORUM
Forumindex / Diskutera fritt / Julklappstips
2015-12-07 18:29#1

Kevato
Ingen klan

Sekreterare
2058

Nu närmar sig julen med stora steg och många av er här på BrutalCS kommer troligtvis att köpa någon julklapp åt nära och kära.

Därför tänkte jag att vi kan dela med oss av julklappstips med länk till den hemsida där det går att beställa.

Detta har jag köpt hittills
Barspegel Jack Daniels och Scarface Handduk till farsan
Victoria's secret giftbox Till syrran
Hobbit film Till farfar

Jag har kvar att köpa till morsan och styvfarsan och vet inte vad jag ska köpa. Min lillebror läser forumet ibland så hans present lägger jag inte upp här ;D

Senast redigerad 2015-12-07 18:31
"I've always loathed the necessity of sleep. Like death, it puts even the most powerful men on their backs' - Frank Underwood"
Julafton (16 röster)

Hiss
Diss

6 kommentarer, visar 1-6 - Första « [1] » Sista
2015-12-07 18:43#2

NPRPT
Ingen klan

BrutalCS Uberlegend
2250

Har totalt torka med ideér iår så släng gärna upp tips till mammor/pappor osv! :love:
2015-12-07 18:49#3

Redmark
Ingen klan

BrutalCS Legend
1305

Jag skulle behöva tips på vart man hittar "one pieces/jumpsuits", helst från butik då jag inte kan beställa hem.
2015-12-07 19:00#4

Kevato
Ingen klan

Sekreterare
2058

Citat av Redmark

Jag skulle behöva tips på vart man hittar "one pieces/jumpsuits", helst från butik då jag inte kan beställa hem.

Beror på vart du bor, jag googlade och hittade en affär i stockholm som heter "OnePiece Concept". Kanske kan vara något?
"I've always loathed the necessity of sleep. Like death, it puts even the most powerful men on their backs' - Frank Underwood"
2015-12-07 19:39#5

Redmark
Ingen klan

BrutalCS Legend
1305

Citat av Kevato

Citat av Redmark

Beror på vart du bor, jag googlade och hittade en affär i stockholm som heter "OnePiece Concept". Kanske kan vara något?

Just det. Stockholm är det, ja.
2015-12-09 07:29#6

k0nan
Ingen klan

BrutalCS Poet
2170

Jag är helt lost. Min sambo (19år) har jag ingen aning om vad jag ska köpa till. Hon har pratat om en ny plattång men ingen aning om vad som skulle bli bra där. Någon som har några förslag?
2015-12-09 17:59#7

Kevato
Ingen klan

Sekreterare
2058

Citat av k0nan

Jag är helt lost. Min sambo (19år) har jag ingen aning om vad jag ska köpa till. Hon har pratat om en ny plattång men ingen aning om vad som skulle bli bra där. Någon som har några förslag?

Jag brukar försöka lyssna under året efter saker som folk önskar sig :D, men jag är också helt lost just nu. Blir väll att åka in till stan någon helg och gå runt och tvinga sig själv köpa något random :(.
6 kommentarer, visar 1-6 - Första « [1] » Sista
AKTIVA TRÅDAR