FORUM
FORUM
Forumindex / Diskutera fritt / Vilken mobil har ni?
2015-12-31 01:11#1

Regk
Ingen klan

BrutalCS Prospect
51

Eftersom jag inte har något liv så gör jag ett helt onödigt inlägg här på forumet :) . Och jag undrar vilken mobil ni alla har, Apple VS Android? :rolleyes:
Sjäv beställde jag iPhone 6s och den kommer imorgon, HYPE :drool:
Just be patient. Let the game come to you. Don't rush. Be quick, but don't hurry.
24 kommentarer, visar 16-24 - Första « 1 [2] » Sista
2016-01-01 19:49#17

vertikaL
Ingen klan

BrutalCS Addict
287

Samsung Galaxy S6. Jämfört med de telefoner jag haft tidigare så är denna bäst med hästlängder.
2016-01-01 22:43#18

Tommy
Ingen klan

Super-VIP
3418

OnePlus One :)
Mina regler: §1 Jag har alltid rätt. §2 Jag KAN ha fel men då inträder §1 automatiskt.
2016-01-02 05:17#19

Regk
Ingen klan

BrutalCS Prospect
51

Vad tycker ni om Samsung galaxy s6 edge PLUS min mamma beställde den precis, man fick samsung gear vr på köpet ^_^
Just be patient. Let the game come to you. Don't rush. Be quick, but don't hurry.
2016-01-02 08:42#20

Frigolit
Ingen klan

Systemansvarig
277

Fortfarande min gamla goda Samsung Galaxy S2, men med senaste uppdateringarna av apparna så sliter de alldeles för mycket minne så den börjar bli nära på obrukbar, samt att batteriet är rätt kasst numera.
Har kikat på att skaffa en S6 Edge, men vill ha en vattentät telefon vilket den inte är :(

Senast redigerad 2016-01-02 08:43
2016-01-03 04:02#21

Tommy
Ingen klan

Super-VIP
3418

Citat av Frigolit

Fortfarande min gamla goda Samsung Galaxy S2, men med senaste uppdateringarna av apparna så sliter de alldeles för mycket minne så den börjar bli nära på obrukbar, samt att batteriet är rätt kasst numera.
Har kikat på att skaffa en S6 Edge, men vill ha en vattentät telefon vilket den inte är :(

Pfff, aldrig mer en Samsung för mig. Har haft både S2 och S3. Det är hypat och överprisat skit :3
Mina regler: §1 Jag har alltid rätt. §2 Jag KAN ha fel men då inträder §1 automatiskt.
2016-01-03 11:32#22

Kevato
Ingen klan

Sekreterare
2064

Citat av Frigolit

Jag kör s5, den är vattentät. Den har nog gått ner en hel del i pris nu också.

Citat av Tommy

Citat av Frigolit

Pfff, aldrig mer en Samsung för mig. Har haft både S2 och S3. Det är hypat och överprisat skit :3

Finns nog inte många mobiler som inte är överprisade ^^.
"I've always loathed the necessity of sleep. Like death, it puts even the most powerful men on their backs' - Frank Underwood"
2016-01-04 05:59#23

MuLi
Ingen klan

BrutalCS Uberlegend
1987

Citat av zap

One Plus One (Android)
Tycker själv att den har blivit sämre med dom senaste uppdateringarna. Var toppen bra när jag först fick den, men efter dom uppdaterade till lollipop så har jag upplevt mer buggar ochsämre batteri tid.

Är riktigt avis på iphones kamera. Upplever alltid att tar riktigt fina bilder snabbt. Min kamera är inte i närheten av den och då har kah även försökt trixa runt med inställningar.

Handlar om inställningar. Satt och pillade på mina i ett par veckor tills jag fick rätt på dem. Sen återställde jag när nya uppdateringarna kom för att det mesta blev sämre. Sen har jag inte orkat hitta dem inställningarna igen. Och då har jag haft dem på datorer o inte endast testat på mobilskärmar.

Citat av Frigolit

Själv inväntas nya Samsungen. Vill prova Hypen med samsung eller Nexus mobilerna. Men den bra nexusen var 5.7". Jag vill ha en mindre då jag tycker min OPO är för stor. Vattentät eller inte, de flesta är vattentåliga men det är för dyrt att undersöka alla samt stå för garantin när dem går sönder så de flesta undviker detta. Min bror hade z3 compact och den var vattentät. Slutade med att han lämna in den 2 gånger för den fick in vatten i sig. Ny mobil, fine men vafan man vill juh kunna använda sin mobil och inte ha den på lagring i några veckor.

Satsa på s7(antar denna kommer ut 2016) eller nexusen ;) Om du inte har något emot stor skärm go for Huawei.

Själv har jag Oneplus One. Nöjd men vill byta pga att jag tröttnat. :confused:

Senast redigerad 2016-01-04 06:00
2016-01-06 05:40#24

JKIBMM
Ingen klan

BrutalCS Legend
953

Samsung Galaxy S6 Edge+, riktigt grym och nöjd!
2016-01-15 17:57#25

henkestr
Ingen klan

BrutalCS Noob
3

Samsung Galaxy S6 Edge riktigt nöjd prestandamässigt men har inte förstått mig på kanten förutom att den gör telefonen ruggigt snygg :D
24 kommentarer, visar 16-24 - Första « 1 [2] » Sista
AKTIVA TRÅDAR