FORUM
FORUM
Forumindex / Diskutera andra spel / The Division, GET HYPED!
2016-01-02 09:45#1

DaddyCS
Ingen klan

BrutalCS Noob
13

Gott nytt år, äntligen är det 2016 och det börjar närma sig (3mån kvar) release av vad jag hoppas kommer bli årets spel, The Division.

Jag och två kompisar kommer lägga all våran fritid som vi nu lägger på CS:GO på The Division istället, själv kommer jag bjuda på diverse filmklipp med allt från Unboxing av collectors edition till funny moments, spelförståelse och feta kills.

Finns det någon mer som känner hype'n eller iaf är lite sugen på att leka med andra svenskar?

Vet du inte vad jag pratar om? Isf har du missat något!

http://tomclancy-thedivision.ubi.com/

https://www.youtube.com/results?search_query=the+division
4 kommentarer, visar 1-4 - Första « [1] » Sista
2016-01-02 12:00#2

Redmark
Ingen klan

BrutalCS Legend
1309

Jag ska lira det, men tyvärr så har jag en svag känsla att det blir ett spel som kommer att dyka i antal spelande spelare efter ett tag.
2016-01-02 17:38#3

RytmiK
Ingen klan

BrutalCS SuperAddict
371

Ser inget vidare unikt i videorna. Berättelseformatet är inget nytt, och jag har aldrig varit mycket för att spela spel bara p.g.a. fin grafik. Ha det så skoj, men jag tror detsamma som #2.
“There is nothing noble in being superior to your fellow man; true nobility is being superior to your former self.” - Ernest Hemingway
2016-01-03 00:09#4

Sockerkorn
Ingen klan

Ledamot
1227

Många kommer spela det där, en månad senare -> Next game!

När det kommer till skjutspel ska det vara simpelt. Röra sig & Döda. Thats it. Massa verktyg och accesoarer blir bara för knepigt och tråkigt i långa rundan.

Senast redigerad 2016-01-03 00:10

2017-04-08 20:08#5

Bastra
Ingen klan

Serveradmin
723

Jag spelar det och gillar det. Dom ska släppa 2 nya DLC under det här året ( 2017) så jag hoppas att dom kommer att lägga till fler story-uppdrag. Just nu är spelet lite tråkigt då man får spela om "dom dagliga uppdragen" men på annan nivå.

Senast redigerad 2017-04-08 20:11
4 kommentarer, visar 1-4 - Första « [1] » Sista
AKTIVA TRÅDAR